Damn.
![]()
Ik begon met de wekker ver weg te zetten, later werden het twee wekkers, nu heb ik 3 normale wekkers, verstopt tussen de kasten en achter de tv, de tv zelf, een telefoon, kerstlampjes, een stereotoren, een stroboscoop en jawel, een rookmachine. De timer heb ik verstopt onder een kast.
Dit, echter, had dus weinig effect..
Ik trok met geweld de timer tevoorschijn en trok de stekker er uit, en de wekkers zijn allang gesneuveld.
Elke keer dook ik weer in mn nest, allemaal in een roes, en ondertussen dacht ik stiekem "dan kom ik maar te laat, mn bed is belangrijker".
Terwijl ik de avond er voor tot diep in de nacht stoned, veel te gedreven zit te forumen en knutselen; een excuus bedenken om niet te gaan slapen, met de volle verstand van wat de consequenties zijn:
Verslapen-> kutheid op school -> zwerver. (op lange termijn)
En dat willen we niet!
Dus waarom wil ik niet slapen?
Op school gaat het niet goed omdat ik te vaak afwezig ben, en slapen = tijdreizen.
Als ik ga slapen, moet ik eerder naar school, is eerder dat kutmoment met al die wekkers, eerder gezijk aan me kop.
En hoe kutter het op school gaat, hoe sterker dat patroon word.
Dat is toch dom? Het slaat gewoon nergens op!
Je moet gewoon met je luie donder naar school gaan en niet zeuren.
Later word het nog veel erger, dus geniet er inderdaad maar van.
Maar Het heeft geen nut.
Dus wtf, waarom ga je niet gewoon?
En die vraag heb ik mezelf al 3427 keer gesteld.
En toen dacht ik; rot op man, het heeft toch geen zin om duizend wekkerst te zetten, ik ga naar de huisarts!
Die kerel zat me trouwens ook met vage ogen aan te staren, maar goed.
Hij heeft me doorverwezen naar een psych en ik hoor het wel van hem.
Ik spreek nu wel uit me zelf, maar als het echt zo dwars zit, moet je dat ook gewoon doen. Want later krijg je er toch wel spijt van als je het niet gedaan heb. En wie weet wat voor boeiends er uit komt. Slaapproblemen kunnen ontstaan uit een of ander iets waarmee je zit in je hoofd. Ik heb het niet echt uit je text kunnen opmaken, maar het lijkt zo verdomd veel op waar ik mee te maken heb.
Dus ga naar een psych ofzo.
Want echt jonge, de situatie van nu kan je echt niet gebruiken later.
Welterusten.
verkapte tvp