abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 20:22:42 #276
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44336998
even voor alle duidelijkheid. ik heb me nog nooit verslapen. als ik wakker moet worden dan word ik wel wakker. als ik niet wakker hoef te worden en wil er toch wel uit dan word ik gewoon niet wakker.
OOЯ
pi_44340191
Dat probleem heb ik ook Zo erg dat ik dat ik tijdelijk ben gestopt met mijn studie Ik kreeg weleens als tip een andere wekker, of vijf wekkers, maar dat heeft geen zin
  maandag 11 december 2006 @ 22:41:31 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44341526
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat probleem heb ik ook Zo erg dat ik dat ik tijdelijk ben gestopt met mijn studie
We worden allemaal zwervers op straat
Confidence through competence
pi_44343534
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat probleem heb ik ook Zo erg dat ik dat ik tijdelijk ben gestopt met mijn studie Ik kreeg weleens als tip een andere wekker, of vijf wekkers, maar dat heeft geen zin
Doe je toch iets fout
Ik zet voor de zekerheid een wekker in me woonkamer dan moet ik er wel uit
pi_44345004
Het is goed dat ik dit zie want zo heb ik heel veel sociale relaties/ werk/ sport/ school verneukt!

Ik werd wakker om 7 uur, hoorde mn ouders pleite gaan. En toen sliep ik weer verder. Tot een uur of 9. Miste altijd 1e en vaak 2e uur op middelbare school. Kwam op een gegeven moment helemaal niet meer opdagen op school. Naja wel een beetje, maar het werd een gewoonte om tot 9 uur te pitten en dan volgende les uur te pakken. Het werd zelfs zo erg dat ik s'ochtens heerlijk uitgebreid ging douchen, krantje lezen, broodje eten. Mn aandelen even checken, alles vast goed zetten. Eens op de horloge kijken, en naar school gaan. Probleem was dat mn school er ook niks aan deed. Die hadden zoiets van, je doet maar waar je zin in hebt! ( ik heb elk tussen jaar overigens gered ) En andere vrienden van mij deden net zo Maar ook de leraren stelden zich op een gegeven moment ook zo op. Zij hadden zoiets van, goh ( ik + vrienden ) slapen toch weer uit, dan kan ik ook wel later komen. Alleen de mensen die vragen hadden kwamen het 1e uur. De 'over' ijverigen. Kheb er wel spijt van

Maarja zo ging het ook met sport ( atletiek en voetbal gezeten ). Ik kwam te laat, en dat bij de vleet! Zo veel ruzie gehad en onder andere ruzie met mn inmiddels ex-vriendin. Als ik s'ochtens naar haar zou gaan kwam ik altijd een uur of 2 later.

Zo gaat dat ook altijd bij de trein. Als ik een trein van 9.42 wil nemen, neem ik die van 10.42 of later. Zo stom? Ik begrijp er soms geen kut van wrom ik het doe . Het verneukt mn sociale/sport/werk leven wel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44345537
Te herkenbaar voor woorden, dit topic.

2 wekkers, een telefoon die snerpende herrie afspeelt en een wekkerradio, waar ik zo gewend aan ben geraakt dat ik er vrolijk mee doorslaap. Ouders die me wakker maken helpt ook niet, aangezien ik in mijn slaap doodleuk roep dat ik al opgestaan ben, waarna ze het wel prima vinden.

Enige wat écht werkt is jezelf een trap onder de kont geven, en het automatisme erin laten sluipen dat je meteen doorstormt naar de douche. Niet zoals ik na de douche 'nog even tien minuten liggen', want dan wordt je sowieso pas tegen een uur of 11 wakker.

Bij mij helpt de noodzaak al een heleboel. Plannen kan ik nog steeds niet en ik kom veel vaker te laat dan me lief is, maar als ik mezelf in bed heel knullig toespreek met een 'en nu ga je opstaan, lamlul' sta ik voordat ik het weet opeens bij te komen onder de douche.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44345617
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef Nosh het volgende:
Te herkenbaar voor woorden, dit topic.

2 wekkers, een telefoon die snerpende herrie afspeelt en een wekkerradio, waar ik zo gewend aan ben geraakt dat ik er vrolijk mee doorslaap. Ouders die me wakker maken helpt ook niet, aangezien ik in mijn slaap doodleuk roep dat ik al opgestaan ben, waarna ze het wel prima vinden.

Enige wat écht werkt is jezelf een trap onder de kont geven, en het automatisme erin laten sluipen dat je meteen doorstormt naar de douche. Niet zoals ik na de douche 'nog even tien minuten liggen', want dan wordt je sowieso pas tegen een uur of 11 wakker.

Bij mij helpt de noodzaak al een heleboel. Plannen kan ik nog steeds niet en ik kom veel vaker te laat dan me lief is, maar als ik mezelf in bed heel knullig toespreek met een 'en nu ga je opstaan, lamlul' sta ik voordat ik het weet opeens bij te komen onder de douche.
ik ben zelfs al zo stom bezig dat ik sochtens het licht uit houd in de douch een droge handoek mee neem de douche in en aan de zijkant van de douche ga zitten met handdoek tegen me rug
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_44345650
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik ben zelfs al zo stom bezig dat ik sochtens het licht uit houd in de douch een droge handoek mee neem de douche in en aan de zijkant van de douche ga zitten met handdoek tegen me rug
!

Ik ben naakt op de overloop voor mijn kamer in slaap gevallen, toen de badkamer bezet bleek te zijn.

Het leek me het beste om te doen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44345738
kga maar eens pitten.. moet er morgen om 7 uur uit
pi_44345750
Vanochtend hielpen 2 ijskoffies. Ik heb nog over voor morgenochtend gelukkig.
pi_44345788
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is goed dat ik dit zie want zo heb ik heel veel sociale relaties/ werk/ sport/ school verneukt!

Ik werd wakker om 7 uur, hoorde mn ouders pleite gaan. En toen sliep ik weer verder. Tot een uur of 9. Miste altijd 1e en vaak 2e uur op middelbare school. Kwam op een gegeven moment helemaal niet meer opdagen op school. Naja wel een beetje, maar het werd een gewoonte om tot 9 uur te pitten en dan volgende les uur te pakken. Het werd zelfs zo erg dat ik s'ochtens heerlijk uitgebreid ging douchen, krantje lezen, broodje eten. Mn aandelen even checken, alles vast goed zetten. Eens op de horloge kijken, en naar school gaan. Probleem was dat mn school er ook niks aan deed. Die hadden zoiets van, je doet maar waar je zin in hebt! ( ik heb elk tussen jaar overigens gered ) En andere vrienden van mij deden net zo Maar ook de leraren stelden zich op een gegeven moment ook zo op. Zij hadden zoiets van, goh ( ik + vrienden ) slapen toch weer uit, dan kan ik ook wel later komen. Alleen de mensen die vragen hadden kwamen het 1e uur. De 'over' ijverigen. Kheb er wel spijt van
tjah, dit herken ik, ik zit nu in die fase
me ouders zijn om 7 uur al weg dus die kunnen me niet steunen en leraren doen er idd niks aan (ja of aan eind van de maand een waarschuwing krijgen, die heel ernstig lijkt maar eigenlijk geen straf is)
meeste van me vrienden komen ook niet opdagen, dus de motivatie omdat je vrienden niet in de klas te hebben zakt ook wel.
vaak kom ik ook de hele dag niet omdat ik dan de hele dag niks aan leraren heb en vaak zitten ze wel te zeuren en te dreigen met van school gestuurd te worden en vinden ze het minder erg als ik me 'ziek' meld. (wat ik dan ook doe)

school leid er zelf niet echt onder, ik heb me werk af en haal redelijke goede cijfers.

ik maak zelf altijd wel afspraken met mezelf maar als ik wakker wordt ben ik die 'even vergeten'.
het nadeel is dat ik vreselijk actief word 's avonds en honger krijg en nog even wil onspannen na een drukke dag. ook al ben ik moe. gevolg..
ik zit serieus als ik half slaap nog discovery, Nova, wereld draait door, oprah e.d. te kijken.

edit.
even voor de duidelijkheid.
ik zit puur op school om mijn mbo diploma te halen, en daarna door te stromen in een andere opleiding.
motivatie om goed op te letten op school is er dan ook niet, maar ik zou graag wat meer discipline krijgen en een normaal ritme

[ Bericht 2% gewijzigd door roburt op 12-12-2006 01:23:40 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:11:45 #287
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_44345843
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:24:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:12:20 #288
55709 Stereotomy
pi_44345855
Ik vermoed dat de oplossing ligt in het vroeger naar bed gaan. Dus dat ga ik nu maar eens doen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:13:54 #289
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_44345879

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:24:04 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:16:29 #290
55709 Stereotomy
pi_44345915
's avonds zijn er toch alleen sex advertenties op TV?

Weet je wat pas zou schelen? Geen internet. Waarheid als een koe.

pi_44345993
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
's avonds zijn er toch alleen sex advertenties op TV?

Weet je wat pas zou schelen? Geen internet. Waarheid als een koe.

wat is er leuker dan een intressante nova uitzending, de wereld draait door, oprah, game kings, six pack en niet te vergeten discovery. bijna altijd wel intressant van 0:00 tot 5:00uur.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:27:38 #292
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_44346064

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:24:04 ]
Zerg schreef:
pi_44346187
nou ik heb geen tv aansluiting en mis het ook niet.. zit tot laat te Fok!ken (eh? ) en andere PC/Internet dingen te doen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44346233
ik ga slapen. .
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:10:03 #295
55709 Stereotomy
pi_44347284
Geen colleges vandaag, toch om 7:00 uur op

Vroeg naar bed gegaan en kon niet meer slapen
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:56:19 #296
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44347462
diegene die hier problemen hebben om wakker te worden, hebben die een verschrikkelijke kut baan/studie?
niets
pi_44347889
Ik moest er weer voor vechten vanochtend, maar ik ben d'r net uit.
pi_44348295
Das kut, ik heb juist een probleem met in slaap komen, en dat wordt alleen maar erger, en dan kan ik alleen nog maar in het weekend uit slapen, dus krijg een steeds groter slaap tekort.
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:08:25 #299
55709 Stereotomy
pi_44348373
Ik kan wel melden dat het heerlijk voelt om eens vroeg op te staan, 2 uur te niksen, en dat het dan pas 9:00 uur is.

moet ik vaker doen, gvd
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:20:12 #300
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_44348591
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:48 schreef -Wolf- het volgende:
Dit topic is voor mij geschreven! .

Serieus. .
Nee hoor, voor mij!
Ik geloof dat ik toch eens moet gaan slapen
(gevalletje http://en.wikipedia.org/wiki/Non_24-hour_sleep-wake_syndrome)
En ja, heb er al last van zolang ik mij kan herinneren...
Truste
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')