quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:Het is goed dat ik dit zie want zo heb ik heel veel sociale relaties/ werk/ sport/ school verneukt!
Ik werd wakker om 7 uur, hoorde mn ouders pleite gaan. En toen sliep ik weer verder. Tot een uur of 9. Miste altijd 1e en vaak 2e uur op middelbare school. Kwam op een gegeven moment helemaal niet meer opdagen op school. Naja wel een beetje, maar het werd een gewoonte om tot 9 uur te pitten en dan volgende les uur te pakken. Het werd zelfs zo erg dat ik s'ochtens heerlijk uitgebreid ging douchen, krantje lezen, broodje eten. Mn aandelen even checken, alles vast goed zetten. Eens op de horloge kijken, en naar school gaan. Probleem was dat mn school er ook niks aan deed. Die hadden zoiets van, je doet maar waar je zin in hebt! ( ik heb elk tussen jaar overigens gered
![]()
) En andere vrienden van mij deden net zo
![]()
Maar ook de leraren stelden zich op een gegeven moment ook zo op. Zij hadden zoiets van, goh ( ik + vrienden ) slapen toch weer uit, dan kan ik ook wel later komen. Alleen de mensen die vragen hadden kwamen het 1e uur. De 'over' ijverigen. Kheb er wel spijt van
tjah, dit herken ik, ik zit nu in die fase
me ouders zijn om 7 uur al weg dus die kunnen me niet steunen en leraren doen er idd niks aan (ja of aan eind van de maand een waarschuwing krijgen, die heel ernstig lijkt maar eigenlijk geen straf is)
meeste van me vrienden komen ook niet opdagen, dus de motivatie omdat je vrienden niet in de klas te hebben zakt ook wel.
vaak kom ik ook de hele dag niet omdat ik dan de hele dag niks aan leraren heb en vaak zitten ze wel te zeuren en te dreigen met van school gestuurd te worden en vinden ze het minder erg als ik me 'ziek' meld. (wat ik dan ook doe)
school leid er zelf niet echt onder, ik heb me werk af en haal redelijke goede cijfers.
ik maak zelf altijd wel afspraken met mezelf maar als ik wakker wordt ben ik die 'even vergeten'.
het nadeel is dat ik vreselijk actief word 's avonds en honger krijg en nog even wil onspannen na een drukke dag. ook al ben ik moe. gevolg..
ik zit serieus als ik half slaap nog discovery, Nova, wereld draait door, oprah e.d. te kijken.
edit.
even voor de duidelijkheid.
ik zit puur op school om mijn mbo diploma te halen, en daarna door te stromen in een andere opleiding.
motivatie om goed op te letten op school is er dan ook niet, maar ik zou
graag wat meer discipline krijgen en een normaal ritme
[ Bericht 2% gewijzigd door roburt op 12-12-2006 01:23:40 ]