abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 23:02:01 #126
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44009151
ai dat wordt vaak langs de weg staan en de benzinetank vullen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44009396
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef lipje het volgende:
ai dat wordt vaak langs de weg staan en de benzinetank vullen
Dat heb ik er voor over
Nu slapen
  donderdag 30 november 2006 @ 00:05:39 #128
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44011105
quote:
meesterlijk
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44011930
Shit, heb ik weer, we moeten op school 1x per 3 maanden ons wachtwoord veranderen, heb ik dat vanochtend gedaan, ben ik mn wachtwoord vergeten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 30 november 2006 @ 00:58:46 #130
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44012048
Bless god for beer.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44012481
vage shit, ik kan wel inloggen via mn remote desktop terwijl hetzelfde wachtwoord bij geen enkele andere inlog op school werkt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44012722
Morgen:

F20 bak vervang + komvliegwiel naar vlak vliegwiel + achterste krukaskeerring + vliegwielbouten + naar Cali Turbo klauwen + Meriva Schijven.

Wish us luck.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_44012728
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
Bless god for beer.
pi_44012731
Hopen dattie weer rijdt morgenavond, is prio een. Synchromessen waarschijnlijk door bak geslagen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_44012744
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:54 schreef PNG het volgende:
Hopen dattie weer rijdt morgenavond, is prio een. Synchromessen waarschijnlijk door bak geslagen.
Je Opel nog steeds niet rijdend? Waar rijd je nu in dan...?
pi_44012827
Ik fiets en trein, auto was nu 3 weken grounded. kHeb wel geleerd, trein is cool, maar mijn god, wat een vertragingen tegenwoordig, en ook geleerd, tegenwoordig hebben treinen geen vertraging meer, maar vallen ze gewoon uit 'de trein naar huppeldepup van 17:42 kan helaas niet rijden vandaag'. Schijnt dat dan vertragingen niet meegetelt worden, en NS dus 95% haalt die wettelijk verplicht is. Maar wat een bende is het zeg afgelopen weken.

Reed verder af en toe de BX van me maat. Die begint wel uit elkaar te vallen, dus twas erg fijn te lenen, en hij schoot er ook wat mee op.
pi_44012840
Ja ik heb een OV, ik weet hoe het zit met die NS
pi_44012866
Nou jaar of 6 gelee was ik student, plus OV, tis wel erg hoor nu, best maf.
Vooral dat ze simpelweg alles uit laten vallen, dus ze maskeren beetje, kvind dat nog mafste.
pi_44012974
kMoet altijd wennen aan de rem van de BX, harde plank, verder was:
-olie te laag, de 1.4 zuipt olie inmiddels als tierelier
-schokkerig rijden
-stuur viel uit elkaar
-koppeling zat tegen plafond, koppeling gesteld
-nog paar dingen

Zie je ook wat geen onderhoud oplevert, eigenlijk verassend weinig, merkt wel dat geen onderhoud auto van je maat als je jaar uit studentenhuis bent achteruit gaat en merkt ook echt dattie gewoon op raakt. Blokkie raakt op. Verder rijdt het gewoon door zonder problemen.
pi_44014103
Smorgens
pi_44014518
Hoi.
pi_44014657
Nog maar 16 uur voordat ik Full Throttle, het spel, binnen heb .
pi_44014679
Oh en mijn ouders zijn naar de Bijlmer geweest .
pi_44014683
En ik moest allang opgestaan zijn, zie ik nu.
pi_44014784
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en mijn ouders zijn naar de Bijlmer geweest .
Ja en?

Dat is toch niet eens het melden waard joh.

Mijn moeder is gisteren in Den Helder geweest
pi_44014810
Ik heb gisteren boodschappen gedaan
pi_44014814
Ik ga vandaag naar Amsterdam Zuid WTC
pi_44014821
Vandaag ga ik waarschijnlijk weer boodschappen doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')