Wasda?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga dus anderhalve dag per week voor ON. werken
Keirelaxed, leuk werk en dikke pieken.
Dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne, voor een cent kom jijje bed niet uit. pas als er meer dan 100 ero te halen is, is het interessant
Photoshop, AfterFX, het werk van anderen afmaken, dingen renderen en waarschijnlijk koffie halen voor iedereenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BelbierWat ga je doen daar?
Gefeliciteerd
Koffie halen is een nobel vak.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Photoshop, AfterFX, het werk van anderen afmaken, dingen renderen en waarschijnlijk koffie halen voor iedereen
quote:
quote:ON biedt een unieke kans voor toonaangevende merken die zich richten op jonge volwassenen.
ON is een interactief platform voor Horeca-communicatie. Flatscreens in de locaties zijn via internet verbonden met ON; een van de grootste ‘content libraries’ ter wereld.
Voor elke locatie wordt een op maat gemaakt programma samengesteld. Zo sluit het beeld op de schermen altijd aan op de sfeer in de bar of op de dansvloer. De exclusieve omgeving en op maat gemaakte content zorgen voor onderscheidende, waardevolle contactmomenten.
Koffie Cobyquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koffie halen is een nobel vak.
Ik ben wirelessquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Koffie halen = netwerken
1mb/sec downloadquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koffie CobyZit er een beetje snelheid in d'r?
Prima.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1mb/sec download
85 - 100 KB/sec upload
Nee, coolquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, wist je trouwens dat mijn moeder ook in de Poortstraat op kamers heeft gezeten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |