Dat is een contaminatie van pleister op de wonde en vinger op de zere plek. Krijg ik nou een punt?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:13 schreef Jayhawk het volgende:
Lien mag een categorie kiezen als pleister op de zere wond
Dat soort mensen ken ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Mark_V het volgende:
Lien +bijdehandje
Mensen die tegen je zeggen: "zo jij hebt zeker bijdehandjes gegeten" moeten trouwens snel gedeporteerd worden naar siberie....
Lien neemt op FOK! altijd het hoogste woord.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie van pleister op de wonde en vinger op de zere plek. Krijg ik nou een punt?
Trouwens, je kunt het bijdehand noemen. Je kunt je ook verheugen in het bestaan van mensen die tenminste nog enige weet hebben van de Nederlandse taal in al haar glorie en verschijningsvormen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Mark_V het volgende:
Lien +bijdehandje
Mensen die tegen je zeggen: "zo jij hebt zeker bijdehandjes gegeten" moeten trouwens snel gedeporteerd worden naar siberie....
Je deed het erom, hè?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Lien neemt op FOK! altijd het hoogste woord.
nederlande taal en letterkunde vraag voor Lien komt er aan.
Tuurlijk dat vind ik erg prettig (de fout viel me zelf ook al op), je moet mijn irriteeracties tegenover jou ook totaal niet serieus nemen....quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trouwens, je kunt het bijdehand noemen. Je kunt je ook verheugen in het bestaan van mensen die tenminste nog enige weet hebben van de Nederlandse taal in al haar glorie en verschijningsvormen.
Maar het is wel eens lollig om te doen of we serieus zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tuurlijk dat vind ik erg prettig (de fout viel me zelf ook al op), je moet mijn irriteeracties tegenover jou ook totaal niet serieus nemen....
Nee, Boslowitz.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef Mark_V het volgende:
reve
de ondergang van de familie bolsowitz
Wat is het dan precies?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik dacht ik gooi er nog even een contaminatie in
heb het al 8 jaar geleden gelezen ofzo (voor mijn lijst), ik vond het trouwens maar een matig prulboekquote:
...het woord.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat is het dan precies?
Je hebt het hoogste woord
en Je neemt......... ?
heeft het hoogste woord of het woord nemenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat is het dan precies?
Je hebt het hoogste woord
en Je neemt......... ?
[..]
heb het al 8 jaar geleden gelezen ofzo (voor mijn lijst), ik vond het trouwens maar een matig prulboek
Oh ja, hey dan issie eigenlijk best grappig, ga ik voortaan gewoon gebruiken net als "een belletje branden"quote:
't Is handiger om de score gewoon te plakken onder het punt dat je hebt uitgedeeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:23 schreef Jayhawk het volgende:
origineel:
arts
science
law
philosophy
en soms: education
Score deel 465
Lienekien 1
Mark_V 2
Jayhawk 1
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
heb het al 8 jaar geleden gelezen ofzo (voor mijn lijst), ik vond het trouwens maar een matig prulboek
En het is ook handiger om Jayhawk daar niet met een aparte post op te wijzenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is handiger om de score gewoon te plakken onder het punt dat je hebt uitgedeeld.
ik ben echt fucking melig, ik zit dicht bij een AIO baan in Turkuquote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Mark_V het volgende:
Want dan kost het best veel posts enzo.....
Waarom is iedereen hier opeens in zo'n melige bui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |