Nah jayhawk, anders doe jij gewoon even je ding, geef ik je het punt en kunnen we doorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Jayhawk het volgende:
ja, rot op man! sfeerverpester
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nah jayhawk, anders doe jij gewoon even je ding, geef ik je het punt en kunnen we door![]()
![]()
@ Lien, je bent nooit te oud om te leren, wat heb je gestudeerd trouwens?
Ik ben net afgestudeerd maar heb er nu al weer spijt vanquote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nah jayhawk, anders doe jij gewoon even je ding, geef ik je het punt en kunnen we door![]()
![]()
Tekstwetenschap.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die zijn beide science, en die heb ik over een maandje beidequote:
Nee das geen aparte masterquote:
zag je die clownsneus Jayhawkquote:
tsssskquote:
en wat studeer jij?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:10 schreef Mark_V het volgende:
bioloog is geen studie maar een cursus (@Jayhawk)
Jij ook altijd met je kutvragen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Mark_V het volgende:
en jayhawk maakt hem compleet.....sorry lien
[...]
Volgende keer stel ik er wel weer een over Revequote:Op woensdag 29 november 2006 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je kutvragen.
Eerste Uni en tweede HBO?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Mark_V het volgende:
en jayhawk maakt hem compleet.....sorry lien
origineel:
arts
science
law
philosophy
en soms: education
Cursist +1
Score deel 465
Lienekien 1
Mark_V 1
Jayhawk 1
Ik studeer op dit moment nog bedrijfskunde en heb chemical engineering net afgerond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |