Sorry Mark, Lienekien heeft eigenlijk gelijk..quote:Op woensdag 29 november 2006 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik heb de vraag beantwoord zoals die er stond. Voor de edit.![]()
Ga anders gewoon weg en leer spellen....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Goh, iedereen is zo naief om te denken dat niemand iets opzoekt...
Dit is trouwens een spelletje voor 1 egotipper, 5 wannabe's en heel veel publiek....
Aldus de egotripperquote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
Whatever, ik moet toch aan mijn scriptie zitten![]()
[..]
Ga anders gewoon weg en leer spellen....
Ja echt gaar, maar ja scripties schrijven is zoooo duf.... ik ben dan ook al jaren wannabe-scriptieschrijverquote:
Wat doe je voor opleiding?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Etcetera het volgende:
te laatvorig blok gehad met school
kon niet meer op Threats komen
Communicatiesytemen richting Media en Vormgevingquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Wat doe je voor opleiding?
Oprotten met je wikipedia-artikel!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
MANP Master in Advanced Nursing Practice Voor opleiding tot Nurse practitioner (NP).
MPA Master of Physician Assistant Voor opleiding tot Physician assistant (PA).
MArch Master of Architecture Voor opleiding tot architect.
MLA Master of Landscape Architecture Voor opleiding tot landschapsarchitect.
MUD Master of Urban Design Voor opleiding tot stedenbouwkundige
Kom je nou de boel verzieken?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
[...]
Ga anders gewoon je omgeving irriteren (en leer nederlands, deze zin is zelfs na 4x lezen niet te begrijpen)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
en ik denken dat jullie jezelf net zo doorzichtig vinden als ik mezelf nu vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |