Flapperende oren? Oren met vingers? Hele korte armpjes?quote:
Volgens mij een smiley met een facelift. Elke keer als hij zijn mond dichtdoet, bewegen zijn oren. Wat een vrolijk gezichtquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Flapperende oren? Oren met vingers? Hele korte armpjes?
Wat ís het?
Ik had haastquote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie tafel, maareh....toch eens leren fotograferenZe zijn niet allemaal even scherp
![]()
![]()
* PdeHoog zoekt dekking
Wat ben je toch een noorderlingquote:Op maandag 19 februari 2007 11:03 schreef ArtyShock het volgende:
Oh ja. Goh. Hmm. Niet gek toch. Staat nog best zo.
Dat van die VT-Wonen is een beetje stomquote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Mooi! Chique! Passend!
Ook meteen stapeltjes tijdschriften erop, met de VT wonen prominent in het zicht
Kiek MUUS, dit is 'r:quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef MUUS het volgende:
Jeej, het haardhout is gearriveerd.. Happyhappyjoyjoy!
. Het ziet er geweldig uit, Dude, wat zal dat lekker fikken.
.
En Dude, wil je eens een foto maken van dat beeld op de vensterbank? Die wil ik van dichtbij zien!.
Goeie hobby.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kiek MUUS, dit is 'r:
[afbeelding]
En zo heb ik er een heel stel, want ik spaarde ze (Mariabeelden).
Is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Kom jij maar eens interieurfoto's maken dan Pee![]()
Nee hoor. Gewoon een broodnodig tegenwicht ter bevordering van de balans.quote:
Zijn jullie samen thuisgeblevenvol van nerveuse opwinding : hoe zal het uitpakken ? grinquote:
Internet op het werk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef AnneX het volgende:
Zijn jullie samen thuisgeblevenvol van nerveuse opwinding : hoe zal het uitpakken ? grin
Je mag ook zo wel zeggen dat je het niks vindt hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Adelante het volgende:
huilt die Maria nou van blijdschap of van walging over de gearriveerde tafel?
AnneX, wat bedoel je daar precies meequote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , je moet het met de foto's doen van Dude, die onscherp zijn van de opwinding dat de doos in de kamer staat at last. Triestig.
Kaal hem weg - ONbedoeld verkeerd uit te leggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AnneX, wat bedoel je daar precies mee![]()
Nee gek, het was een grapje!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kaal hem weg - ONbedoeld verkeerd uit te leggen.
Dat is een doodskist.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mooie tafel Duud!! Complimenten voor de meubelkeuze
alhoewel, wat is dat voor ding aan de rechterkant waar dat teeveetje op staat??
Zojuist gedaanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:50 schreef Cyan het volgende:
Daar is ie dan! Het volgende pronkstuk!![]()
Mooie tafel!
Pssst vergeet je niet om naast je servethouder, een stapeltje onderzetters te leggen ivm kringen op je tafel
Niks mis met burgerlijk als het je nieuwe pronkstuk ten goede komtquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zojuist gedaan![]()
Mijn god, ik ben definitief verburgerlijkt![]()
![]()
Neh. Ik heb er nu al zo veel en echt hele mooie oude kom je bijna niet meer tegen. Bovendien moet Arty niet de neiging krijgen om telkens bij binnenkomst klaar te gaan staan voor de hostie. 'T is genoeg zo, met deze collectiequote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef buufie het volgende:
Ha dude,
Mooi hoor allemaal, maar wat lees ik nou spaarDE je Mariabeelden?Dus hoef nooit meer voor je te kijken op rommelmarkten?
(ik bel je echt snel, nog steeds nogal hectisch hier)
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Is dit topic ook in boekvorm te krijgen Dude Shock of Arty Rin.
Wat een schoonheid aan woorden.
Oftewel, mens, wordt schrijver![]()
![]()
De foto's zijn ook mooi hoor, maar ik kijk voornamelijk in dit topic voor jullie begeleidend schrijfwerk
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dat schilderwerk![]()
Dáár moet je iets over zeggen![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee![]()
Bluezz![]()
Ik heb geen vel meer![]()
Op mijn vingertoppen![]()
Van het schuren![]()
Daar willen we lof voor![]()
Typen kunnen we nog wel met een rietje![]()
Maar dat schilderwerk![]()
Dáár moet je iets over zeggen![]()
Ja alle dorpels moeten nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:15 schreef Gurb het volgende:
Mooi geworden zo!
Alleen moet de dorpel nog gedaan worden, of is dat de lichtinval waardoor hij nog lelijk lijkt?
En zitten er verschillende deurklinken / knoppen op de deuren?
verder heb ik niets aan te merken![]()
Nou, ik geloof dat wij er uit zijn wat er hier op de muur komt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
@ razztwizzle: Het zwart is het allerzwartste dat we konden laten mengen bij de Gamma. En dan dus de hoogglans-latex-variant, want dat bestaat dus tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |