Als Jenner 4 wedstrijden goed speelt is dat nog altijd beter als de goede wedstrijden van De Mul en Rosales bij elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sarcasme. Meneer Jenner speelt 1 goede wedstrijd en iedereen hemelt em op. Laat hem eerst maar eens een serie neerzetten van een stuk of 10 goede duels.
Dat ziet iedereen wel, maar dit waren maar 15 minuutjesquote:Op woensdag 29 november 2006 23:46 schreef stefmans het volgende:
Eindelijk iemand die het ook ziet.
je leest niet goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen wel, maar dit waren maar 15 minuutjes![]()
Ik heb Mauro ook wel is 15 minuten goed zien spelen, dus wacht nou maar af![]()
De meeste reacties zijn hier omdat mensen Jenner nu 15 minuten goed zien spelen, en direct vinden dat hij naar Ajax moet. Ik heb hem zelf nog nooit echt zien spelen, dus kan niet echt een objectief oordeel vellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
je leest niet goed.
De basis van een speler als Jenner is bij voorbaat al beter dan Rosales. Rosales is gewoon een argentijnse dribbelaar die waarschijnlijk gewoon in een 4-4-2 aan de rechterkant heeft gezweefd daar.
Voor Jenner is alles wat ze bij Ajax verlangen én verwachten een tweede natuur, hij leeft voor die dubbele schaar en een strakke voorzet.
Klopt ook. Maar de spelers die we nu hebben, die moeten dat eigenlijk forceren, de manier om zo te spelen. Een vd Meyde deed het ook perfect in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Dat Jenner scharen eruit gooit als geen ander (op Quincy na dan) was al bekend. Maar het waren vooral zijn voorzetten die het hem deden.
Maar goed, ik hoor ook zo vaak dat hij dramatisch speelt dus het is niet altijd maar goed bij hem.
Ik zei dat Jenner vorig seizoen al gehaald moest worden, natuurlijk is hij niet iedere wedstrijd zo goed als vandaag. Maar als hij matig is is hij nog altijd veel en veel beter als Rosales en De Mul.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Dat Jenner scharen eruit gooit als geen ander (op Quincy na dan) was al bekend. Maar het waren vooral zijn voorzetten die het hem deden.
Maar goed, ik hoor ook zo vaak dat hij dramatisch speelt dus het is niet altijd maar goed bij hem.
Ja, echt een type John Veldmanquote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
De AZ-er die Ajax misschien nog wel het meest zou kunnen gebruiken op dit moment: Mendes da Silva.
Beetje hetzelfde type als Maduro alleen dan sneller, koppend sterker en een betere pass.
Zonde dat wij hem hebben laten gaan...
Veldman.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja, echt een type John Veldman![]()
[[url=
afbeelding]]http://www.voetbalfocus.nl/imgs/veldman-j1.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Babel op 10.quote:
Ik zou hem er wel eens willen zien, maar dan moet hij wel nog zijn aannamen een beetje verbeteren. Juist door zijn creativiteit en zijn schot zou ik hem er wel eens willen zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heeft 'ie daar ooit gestaan dan? Misschien het proberen waard.
Waarom niet? Aan zo'n post heb je namelijk weinig.quote:
Omdat je voor op de 10 positie een speler nodig hebt die van 16 naar 16 loopt ala Litmanen. Dat zie ik Babel nog niet doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Aan zo'n post heb je namelijk weinig.
Hij mist de geniale pass ervoor, daarnaast verdedigt hij helemaal niet mee en dat moet een 10 ook doen. Hij moet ook de bal opvragen, dat zie ik hem ook niet doenquote:Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Aan zo'n post heb je namelijk weinig.
Aan zoiets heb je iets, tegen de kleinere ploegen zou je hem er IMO goed neer kunnen zetten dan is het mee verdedigen toch niet zo belangrijk, dat balopvragen ja dat is gewoon waar.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij mist de geniale pass ervoor, daarnaast verdedigt hij helemaal niet mee en dat moet een 10 ook doen. Hij moet ook de bal opvragen, dat zie ik hem ook niet doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |