Kan me ook nog wel een 9-1 herrinneren in de Uefacup. Of Bochum thuis.... stonden we gewoon na een half uur met 0-2 achter. Uiteindelijk binnen een kwartier ofzo omgedraaid naar 3-2. Ben nog nooit zo gek geworden na een goalquote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja. In de CL jaren geleden.

9-1 tegen Branik Maribor ja. Geweldig was dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een 9-1 herrinneren in de Uefacup. Of Bochum thuis.... stonden we gewoon na een half uur met 0-2 achter. Uiteindelijk binnen een kwartier ofzo omgedraaid naar 3-2. Ben nog nooit zo gek geworden na een goal![]()

stond destijds de europacup en cl altijd op 128. Niet om dat ik me nou een ontzettende f-sider voel ofzo, maar daar was toen altijd een supersfeer. Die 3-2 viel nog voor rust dacht ik.... Geloof dat iedereen, iedereen in de armen viel. Had toen seizoenskaart in 423. Nou dat was wel wat anders.... vandaar dat ik bij beker, ed... altijd naar 128 gingquote:Op donderdag 30 november 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
9-1 tegen Branik Maribor ja. Geweldig was dat.
Bochum was trouwens 4-2. Met ik meen twee goals van Laudrup

Dit argument werkt ook andersom :als je consequent bent dan vind je ook dat PSV duikelaar Farfan niet had moeten kopen....quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen

Ajax - feyenoord 2004 de 1-0.quote:Op donderdag 30 november 2006 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Rosales nog nooit zo'n doelpunt als Jenner zien maken. Hij komt nooit voor de goal en heeft een slechte eindpass.

Het is bij hem idd puur doen alsof hij goed speeltquote:Op donderdag 30 november 2006 10:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tegen 010 was een lekkere goal ja.Maar ik vind rosales absoluut niet explosief, het lijkt misschien zon omdat hij keihard langs zn man probeert te sprinten.

5 wedstrijden is echt veel, maar het is wel een statement die gemaakt moet worden door de fifa.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef F1Bas het volgende:
5 wedstrijden? Mijn God, waar gaat het heen met de wereld.

Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is bij hem idd puur doen alsof hij goed speelt.
Hard rennen, en dan niets produceren, keer op keer. Natuurlijk valt het wel eens per ongeluk goed, maar das dan echt toeval.

en steeds moet inzakken om te kaatsen. en mee te voetballen, de lijnen te kalken , het gras te maaien..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.

Idd, mede door het vasthouden aan buitenspelers, die dus helaas allemaal falen, creeren we nauwelijks kansen meer..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.

Juist Ajax moet maar eens op zoek naar normale buitenspelers.Leonardo is daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, mede door het vasthouden aan buitenspelers, die dus helaas allemaal falen, creeren we nauwelijks kansen meer..

Babel en Stam doen beiden vanavond niet mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef Pjetr het volgende:
hoe is het met babel? en doet stam vanavond mee?

whats up met stam?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Babel en Stam doen beiden vanavond niet mee.

Leonardo zou het kunnen zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 10:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Juist Ajax moet maar eens op zoek naar normale buitenspelers.Leonardo is daar een goed voorbeeld van.

Ik denk dat hij bij Ajax weer op kan bloeien. Ik zie hem graag in de winterstop terugkomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leonardo zou het kunnen zijn.
van der Meyde is voor mij tegenwoordig echt een totale onbekende...

Precies, als we dat al wilden doen, hadden we het in de winter moeten doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk laat Jenner wel voor een schijntje naar Ajax vertrekken ja.

tuurlijk en Cziommer ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk laat Jenner wel voor een schijntje naar Ajax vertrekken ja.

Ze schatten Ajax lekker hoog inquote:Roger en Gabri kijken uit naar UEFA Cup-wedstrijd
--------------------------------------------------------------------------------
30 november 2006
Voor de Ajacieden Gabri en Roger wordt het UEFA Cup-duel met Espanyol een weerzien met tal van oude bekenden. De spelers genoten hun opleiding bij FC Barcelona. Roger speelde zowel voor Barcelona als voor de kleinere stadsgenoot Espanyol. Gabri maakte afgelopen zomer de overstap van Barcelona naar Ajax. Beide middenvelders debuteerden dit seizoen als Ajacied.
"De wedstrijd tegen Espanyol gaat zeker mooie momenten opleveren", verzekert Roger op de officiële website van Ajax. "Vooral omdat ik oude bekenden weer eens de hand zal schudden." Gabri verwacht tegen de Spanjaarden een lastige wedstrijd. "Hoe ik Espanyol ken? De tegenstander kan compact spelen en beschikt over individueel sterke spelers. Ajax begint donderdag niet als favoriet aan de wedstrijd. Het zal een moeilijke wedstrijd worden."
Roger is daarentegen vol zelfvertrouwen. "We moeten niet speculeren of Espanyol donderdag zal spelen om het ene punt. Laten we het voor onszelf duidelijk houden. Ajax gaat voor de overwinning. Als wij een goede dag hebben, kunnen we ook van Espanyol winnen. Tegen Espanyol ben ik niet méér gemotiveerd als normaal. Ik doe altijd mijn best. Net zo goed als dat ik gemotiveerd ben voor de wedstrijd van zondag tegen Willem II. Uiteindelijk horen we vanzelf wel wie spelen."

Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Julian Jenner zijn we te laat mee, heeft AZ goed ingeschat en als ze hem naar Ajax laten gaan, dan alleen voor de hoofdprijs. We hadden hem en David Mendes da Silva voor héél weinig kunnen overnemen van NAC, nu zijn ze haast het tienvoudige waard. Andy v/d Meyde staat er helaas niet meteen, maar zal nu al beter zijn dan Mauro Rosales. Leonardo mag van mij komen, maar daar is niet iedereen het mee eens.

Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze schatten Ajax lekker hoog in![]()

kom op man, hun staan 12equote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..

Aan de andere kant vind ik het belachelijk dat iedereen zo bang is voor Espanyol. Ok, Ajax draait de laatste tijd kut, maar we moeten niet doen of Espanyol zo'n wereldteam heeft. Ik verwacht dan ook niets minder dan een overwinning vanavond. En dan worden we alsnog eerste in de groep.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..

Maar Ajax is in de war en kan dus niks beters doen dan tegenstander hemel in prijzen en dan volle 100 procent knallen. Onderschatting mag niet en zal er ook niet zijn. Dit is de beste positie die je kan innemen als je twee weken uit vorm bent.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
kom op man, hun zij staan 12e![]()

In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??quote:

Mongool?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef stefmans het volgende:
Welke mongool heeft Rosales uit de OP gehaald, want als je dat doet haal dan meteen Manu en De Mul er ook even uit![]()

Echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef stefmans het volgende:
Welke mongool heeft Rosales uit de OP gehaald, want als je dat doet haal dan meteen Manu en De Mul er ook even uit![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |