Ajax Netwerkquote:Ten Cate: Huntelaar blijft in de basis
Henk ten Cate heeft in Voetbal International laten weten dat Klaas-Jan Huntelaar ondanks zijn mindere vorm niet hoeft te vrezen voor zijn basisplaats. 'We komen moeilijk tot scoren. Klaas-Jan Huntelaar heeft de grote vorm niet te pakken.We blijven hem helpen en steunen. Huntelaar zal ook de komende duels in de basis starten. Die jongen moet zichzelf even het laatste zetje geven. Een goal helpt daarbij beter dan het geven van tien assists.'
Ik zat al te wachten op de eerste die het zou postenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Waarom hebben we Jenner niet gekocht![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Waarom hebben we Jenner niet gekocht![]()
Ik bedoel, ik zie liever Jenner als De Mul OF Rosalesquote:
Kom op man, met de juiste training word hij de beste buitenspeler in nederland.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
Ach, Jenner, momentvoetballer met toevallig een mooi doelpuntje, geen optie.
Sorry hoor, maar ik kan wel 2 teams opstellen met spelers die een beter techniek dan Jenner hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
En Jenner heeft de beste techniek uit de hele Eredivisie zo'n jonge hoort bij ons.
Ja, Rosales en De Mul ook, mits de juiste training.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kom op man, met de juiste training word hij de beste buitenspeler in nederland.
Kom maar op dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan wel 2 teams opstellen met spelers die een beter techniek dan Jenner hebben.
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden, en van De Mul hoef je niet veel meer van te verwachten als een versnelling en een matige voorzet.quote:Ja, Rosales en De Mul ook, mits de juiste training.
de Guzmanquote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kom maar op dan.
[..]
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden, en van De Mul hoef je niet veel meer van te verwachten als een versnelling en een matige voorzet.
Die zijn mischien wel iets beter ja, de rest is bagger.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
de Guzman
Affelay
Farfan
Koné
Aissati
quote:'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen.'
Sarcasme. Meneer Jenner speelt 1 goede wedstrijd en iedereen hemelt em op. Laat hem eerst maar eens een serie neerzetten van een stuk of 10 goede duels.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden, en van De Mul hoef je niet veel meer van te verwachten als een versnelling en een matige voorzet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sarcasme. Meneer Jenner speelt 1 goede wedstrijd en iedereen hemelt em op. Laat hem eerst maar eens een serie neerzetten van een stuk of 10 goede duels.
En Slory speelt ook niet als een echte buitenspeler maar speelt in een counterploug. In de Nederlandse competitie speelt eigenlijk geen enkele echte goeie buitenspeler.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:
De enige rechtsbuiten in de Eredivisie die de hele competitie constant goed speelt is Slory, maar die gaat zeer waarschijnlijk naar Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |