en steeds moet inzakken om te kaatsen. en mee te voetballen, de lijnen te kalken , het gras te maaien..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.
Idd, mede door het vasthouden aan buitenspelers, die dus helaas allemaal falen, creeren we nauwelijks kansen meer..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.
Juist Ajax moet maar eens op zoek naar normale buitenspelers.Leonardo is daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, mede door het vasthouden aan buitenspelers, die dus helaas allemaal falen, creeren we nauwelijks kansen meer..
Babel en Stam doen beiden vanavond niet mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef Pjetr het volgende:
hoe is het met babel? en doet stam vanavond mee?
whats up met stam?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Babel en Stam doen beiden vanavond niet mee.
Leonardo zou het kunnen zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 10:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Juist Ajax moet maar eens op zoek naar normale buitenspelers.Leonardo is daar een goed voorbeeld van.
Ik denk dat hij bij Ajax weer op kan bloeien. Ik zie hem graag in de winterstop terugkomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leonardo zou het kunnen zijn.
van der Meyde is voor mij tegenwoordig echt een totale onbekende...
Precies, als we dat al wilden doen, hadden we het in de winter moeten doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk laat Jenner wel voor een schijntje naar Ajax vertrekken ja.
tuurlijk en Cziommer ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk laat Jenner wel voor een schijntje naar Ajax vertrekken ja.
Ze schatten Ajax lekker hoog inquote:Roger en Gabri kijken uit naar UEFA Cup-wedstrijd
--------------------------------------------------------------------------------
30 november 2006
Voor de Ajacieden Gabri en Roger wordt het UEFA Cup-duel met Espanyol een weerzien met tal van oude bekenden. De spelers genoten hun opleiding bij FC Barcelona. Roger speelde zowel voor Barcelona als voor de kleinere stadsgenoot Espanyol. Gabri maakte afgelopen zomer de overstap van Barcelona naar Ajax. Beide middenvelders debuteerden dit seizoen als Ajacied.
"De wedstrijd tegen Espanyol gaat zeker mooie momenten opleveren", verzekert Roger op de officiële website van Ajax. "Vooral omdat ik oude bekenden weer eens de hand zal schudden." Gabri verwacht tegen de Spanjaarden een lastige wedstrijd. "Hoe ik Espanyol ken? De tegenstander kan compact spelen en beschikt over individueel sterke spelers. Ajax begint donderdag niet als favoriet aan de wedstrijd. Het zal een moeilijke wedstrijd worden."
Roger is daarentegen vol zelfvertrouwen. "We moeten niet speculeren of Espanyol donderdag zal spelen om het ene punt. Laten we het voor onszelf duidelijk houden. Ajax gaat voor de overwinning. Als wij een goede dag hebben, kunnen we ook van Espanyol winnen. Tegen Espanyol ben ik niet méér gemotiveerd als normaal. Ik doe altijd mijn best. Net zo goed als dat ik gemotiveerd ben voor de wedstrijd van zondag tegen Willem II. Uiteindelijk horen we vanzelf wel wie spelen."
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Julian Jenner zijn we te laat mee, heeft AZ goed ingeschat en als ze hem naar Ajax laten gaan, dan alleen voor de hoofdprijs. We hadden hem en David Mendes da Silva voor héél weinig kunnen overnemen van NAC, nu zijn ze haast het tienvoudige waard. Andy v/d Meyde staat er helaas niet meteen, maar zal nu al beter zijn dan Mauro Rosales. Leonardo mag van mij komen, maar daar is niet iedereen het mee eens.
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze schatten Ajax lekker hoog in![]()
kom op man, hun staan 12equote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..
Aan de andere kant vind ik het belachelijk dat iedereen zo bang is voor Espanyol. Ok, Ajax draait de laatste tijd kut, maar we moeten niet doen of Espanyol zo'n wereldteam heeft. Ik verwacht dan ook niets minder dan een overwinning vanavond. En dan worden we alsnog eerste in de groep.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..
Maar Ajax is in de war en kan dus niks beters doen dan tegenstander hemel in prijzen en dan volle 100 procent knallen. Onderschatting mag niet en zal er ook niet zijn. Dit is de beste positie die je kan innemen als je twee weken uit vorm bent.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
kom op man, hun zij staan 12e![]()
In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??quote:
Mongool?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef stefmans het volgende:
Welke mongool heeft Rosales uit de OP gehaald, want als je dat doet haal dan meteen Manu en De Mul er ook even uit![]()
Echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef stefmans het volgende:
Welke mongool heeft Rosales uit de OP gehaald, want als je dat doet haal dan meteen Manu en De Mul er ook even uit![]()
Tsja, dat is allemaal relatief.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??
Het is maar een grapje.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kun je niet maken,hij is wel één van onze spelers.
Als het een geintje is kan het natuurlijk wel.Kom op we zijn Ajax, de enige club met humorquote:Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is maar een grapje.
Of mogen we geen grappen maken over "onze" spelers?
Hoho, ik ben het er alleen mee eens, zie je een "gewijzigd door HeatWave" staan dan?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik ben het er alleen mee eens, zie je een "gewijzigd door HeatWave" staan dan?
Ik was het niet.
Ik denk dat ie er helemaal kapot van is en vanavond echt niet in staat zal zijn om te voetballen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kun je niet maken,hij is wel één van onze spelers.
Vergeet je vanavond je witte zakdoekje niet?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er helemaal kapot van is en vanavond echt niet in staat zal zijn om te voetballen.
Nee maar ik bedoel Rosales is slecht maar Mitea, Manu en de Mul ook dan mogen die er ook uit, want de potentie is bij hun ook ver te zoeken.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mongool?![]()
Maar goed, Tom de Mul en Edgar Manuchayran hebben in tegenstelling tot Mauro Rosales nog wél potentie.![]()
thuis in eigen stadion horen we gewoon favoriet te zijn..quote:Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??
Voor mij is Espanyol ook de favoriet hoor. Ze staan niet voor niets bovenaan in de poule met alleen maar gemakkelijke overwinningen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
thuis in eigen stadion horen we gewoon favoriet te zijn..
Alleen is Roslaes gewoon slecht(wat toch het belangrijkste is).Roger en Rosenberg mogen om die reden ook vertrekken van mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Trouwens, wanneer Rosales dan weg is gewerkt, dan heb ik alvast een rijtje spelers om de fakkel van 'm over te nemen:
- Roger, omdat hij niet lacht
- Gabri of Stam, omdat ze teveel kaarten pakken
- Huntelaar, omdat hij dit seizoen pas 12 goals heeft gemaakt
- Sneijder, omdat hij een scheldende sleutelhanger is
- Rosenberg, omdat hij - ohja, we willen hem al weg hebben...
- Emanuelson, omdat hij een rare voornaam heeft
- Manucharyan, omdat hij een rare achternaam heeft
- Babel, omdat hij moet stoppen met rappen
- Perez, omdat hij een racist is
Ik ben benieuwd
Mauro Rosales uit OP weglaten omdat hij Ajax-onwaardig is, vind ik wél een goede reden, in tegenstelling tot die van jou. Maar goed, zo'n zonde is het toch ook weer niet, was meer ludiek bedoeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Trouwens, wanneer Rosales dan weg is gewerkt, dan heb ik alvast een rijtje spelers om de fakkel van 'm over te nemen:
- Roger, omdat hij niet lacht
- Gabri of Stam, omdat ze teveel kaarten pakken
- Huntelaar, omdat hij dit seizoen pas 12 goals heeft gemaakt
- Sneijder, omdat hij een scheldende sleutelhanger is
- Rosenberg, omdat hij - ohja, we willen hem al weg hebben...
- Emanuelson, omdat hij een rare voornaam heeft
- Manucharyan, omdat hij een rare achternaam heeft
- Babel, omdat hij moet stoppen met rappen
- Perez, omdat hij een racist is
Ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |