Hoe vaak heb jij hem zien spelen????quote:Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die gast is meer geblesseerd, en dat mensen hem nu al zo ophypen slaat nergens op![]()
Genoeg, ik vind het niets bijzondersquote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen????
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen hem ophypen terwijl hij nog niks heeft laten zienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Omdat Manucharyan moet concureren met Rosenberg. En wat Huntelaar voor Babbadingea is is Rosenberg voor Jasza.![]()
Nee Rosenberg heeft o zoveel laten zienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen hem ophypen terwijl hij nog niks heeft laten zien![]()
Rosenberg heeft vorig jaar veel meer laten zien dat Manu ooitquote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee Rosenberg heeft o zoveel laten zien.
ik zie hem ook liever op linksbuiten op dit moment dan Mitea hoor, maar hij heeft ook nog weinig gepresteerd
Ja, en dat zie ik Roger en Maduro dus niet doen. Wordt weer drama dat 4-4-2 morgen.quote:442 kan aanvallender zijn dan 433. Als de rechter en linker middenvelders maar genoeg rushes maken.
Vind je de teksten wel van kwaliteit dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
FF 2 doeken gemaakt vanmiddag, ff snel, gaat niet om de kwaliteit maar om de tekst, morgen waarschijnlijk op noord te zien
Nee, ik maak wel vaker teksten waar ik niet achter staquote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Vind je de teksten wel van kwaliteit dan?
Omdat ze daar ook strijd eisen, wat wij ook moeten eisen na de laatste weken!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef jna het volgende:
Sorry hoor, maar dit soort doeken zie je normaal alleen bij feyenoord![]()
Hoelaat is die training dan afgelopen? En Ajax 1 alleen in de ochtend?quote:Vrijdag 1 december 2006
Ajax 11.30 uur training
Jong Ajax 10.30 uur training
14.30 uur training
Vrijdag zal wel heel kort zijn en alleen de wisselspelersquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Black-Death het volgende:
Ben vrijdag in Amsterdam, vlak bij de ArenA. In de hoop een traininkje te kunnen meepikken vond ik deze informatie op www.ajax.nl
[..]
Hoelaat is die training dan afgelopen? En Ajax 1 alleen in de ochtend?
Langs de mediamarkt en dergelijke lopen, loop je een rondje rond het stadion, en dan aan de andere kant loop je vanzelf tegen het trainingsveld aanquote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef Black-Death het volgende:
Naja ik kan altijd even kijken. Hoe kan ik daar het beste komen vanaf Bijlmer Arena station?
Ik heb het er ook niet zo op, haal edje maarquote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij heeft van Gaal het niet zo op het persoon Cziommer.
Misschien voor een gering bedrag kopen of huren?
Nee, overschatte voetballer. Liever idd Edgar Davids weer proberenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij heeft van Gaal het niet zo op het persoon Cziommer.
Misschien voor een gering bedrag kopen of huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |