Ajax heeft hem een boete gegeven, wat moeten ze nog meer doen danquote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Sorry jongens, de soap is nog niet voorbij:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Wat belachelijk dit.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Sorry jongens, de soap is nog niet voorbij:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Morgen: Gabri, Lindenbergh, Sneijder.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef Black-Death het volgende:
Ja wat zal het middenveld worden de komende wedstrijden...
Emanuelson, Maduro, Gabri?
Geschorst (toch?)quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Morgen: Gabri, Lindenbergh, Sneijder.
Zondag: Gabri, Maduro, Emanuelson.
Gabri is zondag één wedstrijd geschorst.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Willem II moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef Radegast het volgende:
Verrek, dat was ik vergeten, dus nu twee keer achter elkaar Lindenbergh in de basis!![]()
Roger zal nog wel te goed zijn voor de basis...
Doe maar andersomquote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jep en tegen AZ is Babel wellicht terug en kan die weer op linksvoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef Jasza het volgende:
Zondag speelt Perez gewoon op het middenveld denk ik, die heeft nog geen schorsing dan waarschijnlijk.
"Witte tyfuslijder" zei Wesley zelf, Bossen hoorde "blinde tyfushond" en Urby hoorde "witte tyfushond". Wie van de 3?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..
Beetje schelden is verboden, maar als je een aanvaller keihard onderuit haalt is geel ook wel prima vinden ze.
Nou ja, de waarheid zal in het midden liggen. Het is weer eens niet anders, kon er ook nog wel bij dit..quote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Witte tyfuslijder" zei Wesley zelf, Bossen hoorde "blinde tyfushond" en Urby hoorde "witte tyfushond". Wie van de 3?
Na de winterstop met Leonardo?
Bier is de oplossingquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Weer 442!!! En Maduro en Roger op het middenveld! En Rosales naast Huntelaar!
Daar kom ik nou voor naar het stadion morgen!
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januariquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Weer 442!!! En Maduro en Roger op het middenveld! En Rosales naast Huntelaar!
Daar kom ik nou voor naar het stadion morgen!
Manucharyanquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januari
Hoezo pas na 15 januari?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januari
Omdat Manucharyan moet concureren met Rosenberg. En wat Huntelaar voor Babbadingea is is Rosenberg voor Jasza.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb Manu nog niet zo veel zien spelen, maar hoor van velen hele goede en positieve verhalen over hem. Hij is nog jong, dus de reactie van Jasza begrijp ik niet helemaal...
Die gast is meer geblesseerd, en dat mensen hem nu al zo ophypen slaat nergens opquote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb Manu nog niet zo veel zien spelen, maar hoor van velen hele goede en positieve verhalen over hem. Hij is nog jong, dus de reactie van Jasza begrijp ik niet helemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |