Zodra ze 'm een bal geven denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:53 schreef zjroentje het volgende:
Wanneer kan Babel weer eens voetballen?
Lindenbergh is gewoon een nuttige speler. Geen basis materiaal maar wel een goede aanvulling op de selectie.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef -Wolf- het volgende:
Lindenbergh...![]()
![]()
![]()
, welke zot heeft het ooit verzonnen om die te halen. Hadden ze soms stiekem rum in de AJAX-koffie gegooid?
![]()
![]()
![]()
.
Das waar ja, Vermaelen op links.... Roger., Sneijder, Gabri op middenveld.... Of beter nog 3-4-3 met perez op 10quote:
ik ben zeker echt een links-extremist dat ik daar nu pas achter komquote:Op woensdag 29 november 2006 12:54 schreef PLAE@ het volgende:
ja seth dat heb je goed begrepenmet dat envelopje rechtsboven.
Er stond geen Sparta-speler meer in de buurt, dus dat lijkt me logisch dat die niets gehoord hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lachend denk ik.
Nee, kankerneger gaat ff te ver, maar tyfushond was niet eens tegen de scheids, iedereen bevestigt dat, ook sparta spelers, maar toch straffen, dapper hoor!
PSV-style, als het spel niet om aan te zien is, dan in elk geval wél de volle winst.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Nega het volgende:
Als we maar winnen morgen, ben ik tevreden.
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
Er stond geen Sparta-speler meer in de buurt, dus dat lijkt me logisch dat die niets gehoord hebben.
Overigens even heel technisch: hij zei weldegelijk tyfushond tégen de scheids maar dat ging óver een Sparta-speler.
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?quote:Advocaat: 'Donkere spelers Ajax transfervrij na uitblijven straf Perez'
De 'voetbaladvocaat' Jan Kabalt liet in De Telegraaf weten dat Ajax hoog spel speelt door Kenneth Perez niet te straffen voor zijn uitlatingen. "De Surinaamse jongens zijn volgens mij transfervrij." Door het uitblijven van een straf zou Ajax de uitlatingen gedogen en als het ware zelf de donkere spelers beledigen. De club zou zich daarmee tegenover de donkere spelers ook niet als een goede werkgever gedragen.
De zaakwaarnemer van Vermeer en Babel liet weten op de hoogte te zijn. "Er zijn zeker mogelijkheden om de contracten te laten ontbinden. Ajax zal ons in de toekomst – als ze die spelers verkopen – denk ik wel dankbaar zijn dat we daar nu waarschijnlijk geen gebruik van maken."
Je ligt hopeloos achterquote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Sorry jongens, de soap is nog niet voorbij:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Ach ja, schelden vind ik ook minder erg dan iemand onder halen, maar die verrekte regels he? Schijnen ook zowaar van toepassing te zijn op pseudo-vedette Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..
Beetje schelden is verboden, maar als je een aanvaller keihard onderuit haalt is geel ook wel prima vinden ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |