Ajax heeft hem een boete gegeven, wat moeten ze nog meer doen danquote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Sorry jongens, de soap is nog niet voorbij:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Wat belachelijk dit.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Sorry jongens, de soap is nog niet voorbij:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Morgen: Gabri, Lindenbergh, Sneijder.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef Black-Death het volgende:
Ja wat zal het middenveld worden de komende wedstrijden...
Emanuelson, Maduro, Gabri?
Geschorst (toch?)quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Morgen: Gabri, Lindenbergh, Sneijder.
Zondag: Gabri, Maduro, Emanuelson.
Gabri is zondag één wedstrijd geschorst.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Willem II moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef Radegast het volgende:
Verrek, dat was ik vergeten, dus nu twee keer achter elkaar Lindenbergh in de basis!![]()
Roger zal nog wel te goed zijn voor de basis...
Doe maar andersomquote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jep en tegen AZ is Babel wellicht terug en kan die weer op linksvoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef Jasza het volgende:
Zondag speelt Perez gewoon op het middenveld denk ik, die heeft nog geen schorsing dan waarschijnlijk.
"Witte tyfuslijder" zei Wesley zelf, Bossen hoorde "blinde tyfushond" en Urby hoorde "witte tyfushond". Wie van de 3?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..
Beetje schelden is verboden, maar als je een aanvaller keihard onderuit haalt is geel ook wel prima vinden ze.
Nou ja, de waarheid zal in het midden liggen. Het is weer eens niet anders, kon er ook nog wel bij dit..quote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Witte tyfuslijder" zei Wesley zelf, Bossen hoorde "blinde tyfushond" en Urby hoorde "witte tyfushond". Wie van de 3?
Na de winterstop met Leonardo?
Bier is de oplossingquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Weer 442!!! En Maduro en Roger op het middenveld! En Rosales naast Huntelaar!
Daar kom ik nou voor naar het stadion morgen!
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januariquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Weer 442!!! En Maduro en Roger op het middenveld! En Rosales naast Huntelaar!
Daar kom ik nou voor naar het stadion morgen!
Manucharyanquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januari
Hoezo pas na 15 januari?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januari
Omdat Manucharyan moet concureren met Rosenberg. En wat Huntelaar voor Babbadingea is is Rosenberg voor Jasza.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb Manu nog niet zo veel zien spelen, maar hoor van velen hele goede en positieve verhalen over hem. Hij is nog jong, dus de reactie van Jasza begrijp ik niet helemaal...
Die gast is meer geblesseerd, en dat mensen hem nu al zo ophypen slaat nergens opquote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb Manu nog niet zo veel zien spelen, maar hoor van velen hele goede en positieve verhalen over hem. Hij is nog jong, dus de reactie van Jasza begrijp ik niet helemaal...
Hoe vaak heb jij hem zien spelen????quote:Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die gast is meer geblesseerd, en dat mensen hem nu al zo ophypen slaat nergens op![]()
Genoeg, ik vind het niets bijzondersquote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen????
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen hem ophypen terwijl hij nog niks heeft laten zienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Omdat Manucharyan moet concureren met Rosenberg. En wat Huntelaar voor Babbadingea is is Rosenberg voor Jasza.![]()
Nee Rosenberg heeft o zoveel laten zienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen hem ophypen terwijl hij nog niks heeft laten zien![]()
Rosenberg heeft vorig jaar veel meer laten zien dat Manu ooitquote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee Rosenberg heeft o zoveel laten zien.
ik zie hem ook liever op linksbuiten op dit moment dan Mitea hoor, maar hij heeft ook nog weinig gepresteerd
Ja, en dat zie ik Roger en Maduro dus niet doen. Wordt weer drama dat 4-4-2 morgen.quote:442 kan aanvallender zijn dan 433. Als de rechter en linker middenvelders maar genoeg rushes maken.
Vind je de teksten wel van kwaliteit dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
FF 2 doeken gemaakt vanmiddag, ff snel, gaat niet om de kwaliteit maar om de tekst, morgen waarschijnlijk op noord te zien
Nee, ik maak wel vaker teksten waar ik niet achter staquote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Vind je de teksten wel van kwaliteit dan?
Omdat ze daar ook strijd eisen, wat wij ook moeten eisen na de laatste weken!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef jna het volgende:
Sorry hoor, maar dit soort doeken zie je normaal alleen bij feyenoord![]()
Hoelaat is die training dan afgelopen? En Ajax 1 alleen in de ochtend?quote:Vrijdag 1 december 2006
Ajax 11.30 uur training
Jong Ajax 10.30 uur training
14.30 uur training
Vrijdag zal wel heel kort zijn en alleen de wisselspelersquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Black-Death het volgende:
Ben vrijdag in Amsterdam, vlak bij de ArenA. In de hoop een traininkje te kunnen meepikken vond ik deze informatie op www.ajax.nl
[..]
Hoelaat is die training dan afgelopen? En Ajax 1 alleen in de ochtend?
Langs de mediamarkt en dergelijke lopen, loop je een rondje rond het stadion, en dan aan de andere kant loop je vanzelf tegen het trainingsveld aanquote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef Black-Death het volgende:
Naja ik kan altijd even kijken. Hoe kan ik daar het beste komen vanaf Bijlmer Arena station?
Ik heb het er ook niet zo op, haal edje maarquote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij heeft van Gaal het niet zo op het persoon Cziommer.
Misschien voor een gering bedrag kopen of huren?
Nee, overschatte voetballer. Liever idd Edgar Davids weer proberenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij heeft van Gaal het niet zo op het persoon Cziommer.
Misschien voor een gering bedrag kopen of huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |