Nee, DUH! Ik heb toch zeker wel smaak, zegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef firestorm_99 het volgende:
http://www.severed-dreams.net/qotsa/images/qotsa71.jpg
is inderdaad geen verkeerde man...
Zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef SethGecko het volgende:
Gek genoeg heb ik dat bij vrouwen niet zo qua uiterlijk, moet vooral goed/lekker klikken, bij vrouwen ben ik trouwens meer afwachtend (zeg maar gerust lui, laat hun het werk doen, gheh), bij mannen neem ik meestal het voortouw. Vreemd.
Same here, en mijn ouders weten het al helemaal niet. Die zouden het niet begrijpen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:54 schreef firestorm_99 het volgende:
dat is inderdaad wel gevaarlijk voor de relatie.
veel van mijn vrienden weten ook niet van mijn bi-kant.
succes met de date!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Same here, en mijn ouders weten het al helemaal niet. Die zouden het niet begrijpen.
Keb btw a.s vrijdag een date, es kijken hoe dat gaat![]()
Ahaha thanks! Maar ik denk dat het wel goed zit, keb hem al eens eerde "gehad", is al een tijdje terug maar kan me niet voorstellen dat hij inene een andere m.o heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:30 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
succes met de date!
als het niks word houd ik me aanbevolen
ik ben wel in voor een feestje!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef geentje het volgende:
mocht je eens wat anders willen sethgecko, ik hou me warm aanbevolen voor je, dus laat maar wat weten als er enige interesse is......
anders samen met firestorm.
tijd voor een feestje?
Ik sluit nooit dingen uitquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef geentje het volgende:
mocht je eens wat anders willen sethgecko, ik hou me warm aanbevolen voor je, dus laat maar wat weten als er enige interesse is......
anders samen met firestorm.
tijd voor een feestje?
Je bent allergisch voor vrouwen?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef JangoFett het volgende:
Lees nu pas dat SethGecko een vrouw is.. excuses...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |