Ik persoonlijk weet niet eens hoeveel ik heb, ik denk ongeveer 23 gig dus zon 1000 nummers
mijn average track time is 34.56 minuten
Nu die van jullie!
edit: dit klinkt mischien allemaal erg patserig, maarja.. wat verwacht je dan ook eigenlijk van zo'n topic.
edit2:
>>23 gig dus zon 1000 nummers<<
erm.. als je 23 gig aan mp3s hebt zou dit veeeel meer moeten zijn dan 1000, of je hebt een verkeerd aantal opgegeven
reken zelf maar uit.
en nog een paar honderd nr's op cd
[Dit bericht is gewijzigd door Soep v/d Dag op 13-01-2002 02:40]
2577 tracks in playlist, average track length: 4:09
Estimated playlist length: 178 hours 18 minutes 30 seconds
(14 tracks of unknown length)
[Dit bericht is gewijzigd door ZjozZ op 13-01-2002 02:57]
en mag ik iedereen 'Album List' aanraden, soort van playlist alleen dan met mappen, open je een map komtie in de playlist te staan, zeker eens proberen
te download op de winamp site als plugin
Eeuh maargoed ik heb zo'n 2300 mp3's die samen zo'n 11,8 gig in beslag nemen. Gem. lengte ik gok iets van een minuut of 5. Veel langere nummers maar ook een zooi korte stukkies, kwa kwaliteit verschilt ook behoorlijk..
13,1gb=13100 minuten (ik heb gemiddeld welm 128kb).
4 min per liedje: 13100/=3275 liedjes
En per dag komen er gemiddeld 5 bij
quote:nee niet echt kijk maar naar me average track time, komt door me grote files, me grooste is 360 mb ofzo verder heb ik veel van rond de 100-130
Op zondag 13 januari 2002 01:54 schreef NDAsilenced het volgende:
winamp geeft aan dat er 117+ uur aan muziek in z'n lijst zit en dat daar 1588 mp3tjes voor nodig zijn.
de 2000+ mp3s op cdees zijn daar niet bij meegerekend.edit: dit klinkt mischien allemaal erg patserig, maarja.. wat verwacht je dan ook eigenlijk van zo'n topic.
edit2:
>>23 gig dus zon 1000 nummers<<erm.. als je 23 gig aan mp3s hebt zou dit veeeel meer moeten zijn dan 1000, of je hebt een verkeerd aantal opgegeven
niet zo veel dus...
quote:Dat is zeker klote, ik heb momenteel:
Op zondag 13 januari 2002 13:11 schreef basezum het volgende:
net 46 gig hd naar de klote gegaan.....stond zo`n 40 gig mp3`s op !!!!!!!!!!! alles weg!!!!![]()
2280 nummers kwa gemiddeld 6:47 minuut
En dat is weer 257 uur 52 minuten
Ongeveer 20 GIG.
2200 nummers
en nog een stuk of 10 cd's met albums of zo...
Zo kom je er ook
quote:ik koop geen vinyl, simpelweg omdat ik geen draaitafel heb
Op zondag 13 januari 2002 17:35 schreef ranja het volgende:
Wat moet iedereen met zo'n belachelijke hoeveelheid mp3's? Ok ik heb veel cd's en lp's enzo, maar duizenden mp3's???
quote:Het valt toch wel mee? Als je 500 platen en cd's hebt * gemiddeld 10 nummers per plaat kom je ook al makkelijk op de 5000 nummers.
Wat moet iedereen met zo'n belachelijke hoeveelheid mp3's? Ok ik heb veel cd's en lp's enzo, maar duizenden mp3's???
Op mijn laptop:
Ongeveer 4 Gb
quote:whoooooooooot! een pvponline fan!
Op zondag 13 januari 2002 01:18 schreef Skull het volgende:
haazzzaa!
quote:D:\
Op zondag 13 januari 2002 18:34 schreef ChiPMaN het volgende:
333 incl. zeg 10 videoclips. Meeste is van U2 en The Cranberries.
Allemaal videoclips (maar HD zit nu vol
)
Gelukkig genoeg ruimte over
G:\vids
198 mb
5 files, 0 Folders
quote:Ok, daar zit wat in... alleen betwijfel ik of dat ook echt vergelijkbaar is. Mijn lp/cd/7"/12"/10" verzameling loopt van de jaren 50 tot nu en heb ik verzameld in de laatste 20 jaar. Ik vraag me af hoeveel mensen zo'n gevarieerde mp3 verzameling hebben en hoeveel er zijn die hopen mp3's downloaden zonder het meeste af te luisteren... gewoon voor de 'heb' dus (waarom zou je anders zo'n topic starten
Op zondag 13 januari 2002 18:18 schreef Zander het volgende:[..]
Het valt toch wel mee? Als je 500 platen en cd's hebt * gemiddeld 10 nummers per plaat kom je ook al makkelijk op de 5000 nummers.
quote:verzamelwoede + muziekfreak
quote:Ja... je hebt helemaal gelijk...
Ok, daar zit wat in... alleen betwijfel ik of dat ook echt vergelijkbaar is. Mijn lp/cd/7"/12"/10" verzameling loopt van de jaren 50 tot nu en heb ik verzameld in de laatste 20 jaar. Ik vraag me af hoeveel mensen zo'n gevarieerde mp3 verzameling hebben en hoeveel er zijn die hopen mp3's downloaden zonder het meeste af te luisteren... gewoon voor de 'heb' dus (waarom zou je anders zo'n topic starten)
quote:idem
Op zondag 13 januari 2002 22:16 schreef ZjozZ het volgende:
verzamelwoede + muziekfreak
Ik zou je het kunnen uitleggen, maar dan ga je weer vragen wat comprimeren betekent.
Een liedje van 4 minuten, wat als WAV-bestand meer dan 20 MB zou zijn geweest, wordt samengeperst naar het formaat MP3, zodat het nog maar zo'n 4 MB is. Zonder dat dit veel kwaliteitsverlies oplevert. Goed he?
Nou zag ik zo'n banner net, en daar stond SMS-dating. Maar wat is SMS eigenlijk?!
quote:Ik 8
Op zondag 13 januari 2002 02:29 schreef ook_gek het volgende:
Hmm ik heb 6 DVD,s met iedere 50 mp3 albums.
DAt zijn DUS ERG veel mp3tjes.
ff vraagje, wat ben je r voor kwijt?
quote:LOL, dit zegt iemand die geboren is in 1980, moet dat niet 1880 zijn
Op maandag 14 januari 2002 01:39 schreef Meril het volgende:
Nou zag ik zo'n banner net, en daar stond SMS-dating. Maar wat is SMS eigenlijk?!
/sarcasme
Nu zag ik net GSM staan.
Maar wat is GSM eigenlijk?
/ontopic
7535 tracks in playlist, average track length: 6:57
Estimated playlist length: 872 hours 48 minutes 15 seconds
(7509 tracks of unknown length)
quote:te veel.
Op zondag 13 januari 2002 01:11 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik vroeg me al een tijd af hoeveel mp3s iedereen hiero heeft
Hoeveel gig? en hoelang is je average track time?Ik persoonlijk weet niet eens hoeveel ik heb, ik denk ongeveer 23 gig dus zon 1000 nummers
mijn average track time is 34.56 minuten
Nu die van jullie!
is dit een actie van de bumra ofzo
volgens winamp zo'n 3200 mp3's...
voornamenlijk rock/punk muziek enz. zoals: de heideroosjes, offspring, NoFX, MXPX, en nog meer van dit soort shit!
je denkt toch niet dat na ga wat de gemiddelde track time is
quote:dat kan je proggies zoals winamp voor je laten doen!
Op dinsdag 15 januari 2002 10:42 schreef _Wicked_Neo_ het volgende:
1,2 gig
498 mp3zje denkt toch niet dat na ga wat de gemiddelde track time is
Playtime: daar moet winamp even op rekenen.
Dat is dus 12 dagen, 7 uur, 24 minuten en 09 seconde
'kHeb trouwens ook nog 10 volle cd's met clips, dus dat is weer 6,5GB.
Jeuh, m'n edit-gifje doet het.
[Dit bericht is gewijzigd door AlvaK op 15-01-2002 11:23]
quote:Heb je een lijst van welke video's je hebt?
Op dinsdag 15 januari 2002 14:38 schreef LenL het volgende:
En ik heb 15 cd's met clips en nog een hele zooi clips op mn HDIs niet alleen clips natuurlijk, lijf roels!
quote:Variatie... Ik download idd meestal hopen tegelijk die ik vervolgens ook allemaal luister... en in m'n playlist komen. in weze is het ook een soort van collectie opzich met veel variatie e.d. via het mp3 systeem heb ik 100den nieuwe bands leren kennen, bovendien heb ik een hekel aan cd's verwisselen en vind ik een playlist van een paar 1000 (noujah 2300 opt moment) mp3's gewoon erg prakties.. een keer aanzetten en hij speelt vanzelf random allerlei soorten muziek..
Uiteindelijk als ik iets echt goed vind en ik heb er geld voor koop ik ook nog wel cd's enzo, maar dat zijn er idd niet veel. Liever zou ik alles toch nog op cd willlen hebben, de officiele exemplaren, kwaliteit etc. Maar ik vrees dat ik zoveel geld nog lang niet verdien om daar iets aan te gaan doen. Misschien als ik gewoon fulltime werk (ipv school of stage) dat ik vanzelf weer meer overstap op cd's e.d. maar voorlopig vind ik mp3 een zeer goed alternatief, nee eik een zeer praktisch systeem opzich, waardoor ik snel en makkelijk kennik kan en heb leren maken met heel erg veel nieuwe muziek.
Ik gooi overgens ook vrij wienig weg, alleen de versies die dus nietr goed zijn doorgekomen, slechte kwaliteit en liedjes die ik echt niet leuk vind. Daardoor breidt zo'n collectie zich natuurlijk ook steeds meer uit. Er komt meer bij dan er af gaat.
Ik download vooral nummers waar op een andere manier moeilijk aan te komen is en daar vallen ook dingen onder die ik al op LP heb, maar waar ik geen cd wil aanschaffen. Maar ik geloof dat ik de meeste nummers die ik al lang zocht nu wel heb...
Het is allemaal wel echt goede muziek. Ik kan wel elke dag 100en mp3's gaan downloaden maar je schiet er geen ruk mee op als het toch allemaal troep is (behalve als wilt opscheppen in zo'n topic natuurlijk )
quote:dito, je zet BV dat ze een keer met die en die hebben samengewerkt, dus daar ook maar eens op zoeken. Blijkt dan een hele vette band (of niet). Vroeger moest je kijken op de cd en dan maar hopen dat ze een cd van die andre band in de winkel hebben liggen.
Op dinsdag 15 januari 2002 17:01 schreef Vork het volgende:[..]
via het mp3 systeem heb ik 100den nieuwe bands leren kennen
quote:Maar ook een hoop muziek waarnaar je je een breuk loopt te zoeken als het Plaatmateriaal betreft. Mijn vrienden hebben wel een aardige muzieksmaak, maar voor een groot deel overlapt dat de mijne ook niet. De bieb leent ze niet uit, de radio speelt t amper, kortom, wil ik de wat onbekendere muziek ontdekken kan tik twee dingen doen, mp3's downloaden, audiogalaxy heeft t, of uren opzoek gaan naar een cd en dan maar hopen dat het wat is. Als je dan een hele rits van dit soort dergelijke bands (ik ben soms de hele aovnd alleenmaar aant downloaden... en dat gaat dan aardig hard) en hun nummers binnenhaalt, sjah.. da's meestal feest hier hoor. Paar dergelijke avonden en 'mn collectie breidt zich in rap tempo uit..
Op dinsdag 15 januari 2002 18:29 schreef dfr0st het volgende:
dito, je zet BV dat ze een keer met die en die hebben samengewerkt, dus daar ook maar eens op zoeken. Blijkt dan een hele vette band (of niet). Vroeger moest je kijken op de cd en dan maar hopen dat ze een cd van die andre band in de winkel hebben liggen.
Dat zal hier wel met hoongelach worden begroet ('geld uitgeven aan muziek? Zonde man!'), maar het is ook voor 'de collectie' en ik hoop er dan over vele jaren nog steeds plezier van te hebben, net zoals mijn pa zijn oude lp's nog steeds draait (degenen die ik niet "geleend" heb dan, tenminste ). En misschien ook een klein beetje verzamelwoede...
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 15-01-2002 20:57]
quote:Niet door mij in ieder geval...
Op dinsdag 15 januari 2002 20:51 schreef Zander het volgende:Dat zal hier wel met hoongelach worden begroet
quote:Damn.. had ik ook maar een pa die oude LP's heeft die de moeite waard zijn
Op dinsdag 15 januari 2002 20:51 schreef Zander het volgende:
...net zoals mijn pa zijn oude lp's nog steeds draait (degenen die ik niet "geleend" heb dan, tenminste)
MP3's gebruik ik
- om te luisteren als ik aan t leren ben ofzo, dan is t irritant om steeds platen/cds te switchen en op mn compie kan ik gewoon super veel nummers in mn tracklist zetten
- om nieuwe artiesten te leren kennen
- muziek te luisteren die gewoon onvindbaar is in winkels!
Toen ik voor het eerst mp3's had ('97) luisterde ik onafgebroken mp3's. Waarschijnlijk heb ik vandaag nog geen 2 uur bij elkaar aan muziek gehoord. Terwijl ik de hele dag hier op m'n kamertje zit.
Vaag trouwens, mp3's begonnen pas in '97 bekend te worden. En als je ziet hoeveel mensen intussen mp3 kennen en gebruiken?
'kheb even gekeken wat m'n eerste mp3'tje was, maar die heb ik blijkbaar niet meer. M'n oudste is "Ome Henk - Lekker Wijf.mp3" Niet lachen!
Maar volgens mij was m'n eerste mp3 "Sash - Equador".
Die stonden toen toevallig op het netwerk van een grote computerparty.
Het meeste wat ik nu heb zijn backups van m'n eigen albums, waarmee ik mijn muziek sneller in m'n mp3-verzameling kan terugvinden dan wanneer ik naar de cd's moet gaan zoeken.
Overigs mogen platenmaatschappijen niet klagen over mijn hobby. Sinds de tijd dat ik fanatiek aan de mp3'tjes ben gegaan is het budget wat naar muziek is toegegaan met een factor 10 gestegen. En van 90% van de artiesten zou ik zonder de mp3's nooit in aanraking zijn gekomen.
maar ik heb ook nog campusnet met een slordige 20 terabite aan mp3's
(heerlijk dat opscheppen , alleen zal de 3 kwart van die 20 tera overbodig zijn, omdat die al in dat andere kwart zit)
An Ex-Internetaddict
Ik heb 1000+ mp3s (Singles) en alles is 197 kbps en het zijn allemaal volle rips zonder cracks, pops of andere vage geluiden er doorheen
verder heb ik nog 100 livesets allemaal op een minimum van 160k
average geen zin in uit te rekenen
t'zijn iig +/- 75 cd's vol...
dus:
code:en dan nog een Gig'je ongeveer wat op mn Harde staat...75 *650
-------- = ongeveer 47,6 Gig
1024
excl 2 oude CD's met ieder +/- 645 MB, dus in totaal ongeveer 11.7GB aan MP3's...
Ook heb ik 129 videoclips (3,91GB)
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 12-03-2002 16:40]
quote:Nu alweer meer dan 600 stuks. Meer variatie nu, om wat groepen te noemen die er bij zijn gekomen:
- Pink Floyd
- Deep Purple
- Led Zeppelin
- Black Sabbath
- Dire Straits
- Santana
- etc.
en nog een zootje livesets op cd
Mp3z zijn overigens alleen maar dance muziek (techno, trance, hardtrance, hardhouse enz. enz.
Ohja totale tijdsduur iets van 73 uur
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 19-03-2002 22:25]
- Op mijn pc 18,3 GB.
- In mijn auto 23,8 GB (toch makkelijk zo'n mp3-spelen met HD in je auto)
En er komen elke dag nog nieuwe nummers bij
1054 tracks in playlist, average track length: 7:03
Playlist length: 123 hours 50 minutes 45 seconds
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 11:50 schreef Trancentral het volgende:
zo ongeveer 5 GBmeeste mp3s in 192 kbit
quote:Dan heb je flink gespaart
Op zaterdag 25 januari 2003 13:45 schreef Trancentral het volgende:[..]
Ik heb nu zo'n 31,7 GB
Het overgrote deel zijn dubbele, onder het motto: 'Zit er in de ene een error, dan heb ik nog een andere over.' En spul dat ik voor recenseer-topics gedownload heb en dat ik helemaal niks vind.
De hele Roger Whittaker-collectie mag er ook onderhand wel uit.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 25-01-2003 15:52]
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:07 schreef Vork het volgende:
3605 volgens Soulseek. Nou dat zal danwel.
1300 mp3's nog maar
Moet je zien hoeveel ik heb gejat, best stoer toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 25-01-2003 21:41]
quote:Jah! Vet man!!!!!
Op zaterdag 25 januari 2003 21:40 schreef Yokozuna het volgende:
Ik heb 40.000 mp3's 120GB.Moet je zien hoeveel ik heb gejat, best stoer toch?
8000 mp3's?? hoe doe je dat in godsnaam??
en waar kun je trouwens je totale afspeeltijd zien?
quote:ja zeg zo kan ik het ook, bovendien als je alles zelf ript zijn bestanden bij mij meestal veeel groter dan normaal
Op zaterdag 25 januari 2003 21:59 schreef spirit69 het volgende:
mmmm....en ik maar denken dat er meer gekken zijn die veel mp3's hebben, maar dat valt dus mee...
eh..tjah..ik heb more or less een kleine 200gb aan mp3's..eh ja...Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn gehele cd en platen verzameling heb gedigitaliseerd, dus niet alles is het beter jatwerk....maar snel gerekend zijn dat iets van 300 albums....niet al te substantieel op 200gb aan mp3's....
en voor ik de rest..ja, ik luister en alles heb ik minimaal 1 maal geluisterd, ben beetje breed georienteerd en nogal snel bored met muziek..en ik luister dus erg veel en vaak...
762 Mp3s..
Laatst veel shit weggegooit. Allemaal oude troep die ik nooit meer luister.
-edit- average 5:03-edit-
quote:Hej iemand met relatief weinig mp3's
Op zaterdag 25 januari 2003 22:17 schreef ChRoNiC het volgende:
ff checken
762 Mp3s..Laatst veel shit weggegooit. Allemaal oude troep die ik nooit meer luister.
-edit- average 5:03-edit-
Valt me op dat zowat IEDEREEN een GIGANTISCHE verzameling heeft hier, ik dacht dat ik er redelijk wat had. Maar ik ben dus een van de weinigen met minder dan 1000 mp3's. Jammer dat we een van de weinigen zijn
quote:ik heb er nog minder hoor
Op zondag 26 januari 2003 12:33 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hej iemand met relatief weinig mp3's
Ik heb er 850 (waarvan 100 van mezelf).
Valt me op dat zowat IEDEREEN een GIGANTISCHE verzameling heeft hier, ik dacht dat ik er redelijk wat had. Maar ik ben dus een van de weinigen met minder dan 1000 mp3's. Jammer dat we een van de weinigen zijn
quote:Mooi toch, zo krijgen nummers DIE je hebt per stuk meer aandacht.
Op zondag 26 januari 2003 12:36 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
ik heb er nog minder hoor
quote:juist
Op zondag 26 januari 2003 12:38 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Mooi toch, zo krijgen nummers DIE je hebt per stuk meer aandacht.
quote:Ja, dat is niet true he!!! Zelf mp3's rippen!!!
Op zaterdag 25 januari 2003 22:02 schreef M_a_T het volgende:[..]
ja zeg zo kan ik het ook, bovendien als je alles zelf ript zijn bestanden bij mij meestal veeel groter dan normaal
quote:De bytes even omgerekend naar MB's komt op ongeveer 53849 MB uit.
Total Files Listed:
6371 File(s) 56.465.210.124 bytes
0 Dir(s) 11.366.486.016 bytes free
zie link in sig (cd collectie)
quote:Het record!
Op zondag 26 januari 2003 15:10 schreef ToXiCitY het volgende:
172
toch? edit: nope!
quote:Wie biedt minder!
95 mp3's, 240 Mb.
Toch nog.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-01-2003 17:08]
En heb inmiddels zo'n 35 volle MP3 cd's en paar cd's waar naast MP3's ook wat anders opstaat
Overigens wel allerlei soorten muziek.
over-kill
Binnenkort maar weer eens extra opslagruimte kopen.
En wat gaan backuppen, moet er niet aan denken als er iets mee gebeurt. Hoe doen jullie dit (branden, tape streamer, extra hardeschijf)?
quote:Niet...
Op dinsdag 28 januari 2003 20:42 schreef Forno het volgende:
7000 stuks, uit de hand lopende hobby.Binnenkort maar weer eens extra opslagruimte kopen.
En wat gaan backuppen, moet er niet aan denken als er iets mee gebeurt. Hoe doen jullie dit (branden, tape streamer, extra hardeschijf)?
iig niet alles op 1 harde schijf doen
quote:LOL, een jaar later: Meer dan 1000 mp3's (tussen de 1000 en 1100). Videoclips iets van 15 a 20 ofzo.
quote:Branden: geen doen
Binnenkort maar weer eens extra opslagruimte kopen.
quote:Dat is inmiddels:
Op zondag 13 januari 2002 18:29 schreef dfr0st het volgende:
G:\mp3\
2,81 GB
666 files 47 FoldersDat zijn 47 albums
G:\misc mp3\
198 mb
68 Files 6 Folders
En dat houd in 208 albums Spaar geen losse MP3's
4142 tracks in playlist, average track length: 4:10
Estimated playlist length: 287 hours 43 minutes 37 seconds
(1 track of unknown length)
Right-click here to save this HTML file.
En alles in goede kwaliteit.. het overgrote deel aps of hoger, af en toe een CBR er bij van 192...
Ongeveer 4000 daarvan staan gesorteerd op mijn MP3 partitie (20 GB).
Andere artiesten staan niet meer op m'n harde schijf, die begon aardig vol te raken. Heb ik op een stuk of 7 cd's gebrand, maar luister ik eigenlijk nooit meer naar.
--+M
100 gb aan mp3 op mij hd
103 mp3 cd's a gem 670 mb > 103*670 = 69 gb
Totaal: 100 + 69 = 169 gig
169000 / 5 (gem grootte nummer) = 33800 nummers (geschat)
Ach jah redelijke verzameling
Top 10 in aantal:
Madonna: 228
Geert Hoste: 174
R.E.M. : 144
Pearl Jam: 142
ZZ Top: 128
Prince: 119
The Doors: 110
Janet Jackson: 108
U2: 93
ABBA: 88
cd's buiten beschouwing gelaten
Direct connect. gottal love it
quote:Zet die holocaust in een ander topic voort.
Op vrijdag 7 februari 2003 23:40 schreef Yokozuna het volgende:
Echt keistoer allemaal dat jullie zoveel gejat hebben
quote:Ik vind het keistoer van mezelf dat ik nu de grens van 4000 MP3'tjes heb bereikt (allemaal legaal
Klinkt als veel, maar dat is het niet omdat de helft life sets zijn
112 cds * 700mb = 78,4 GB
Partitie = 20,0 GB
Partitie = 5,0 GB
Maakt een totaal van 103,4 gigabyte
Heb niet zoveel cd's. Dat is dus de oorzaak van mijn kleine aantal MP3s. Ik vertik het om illegaal aan die muziek te komen, dus rip ik mijn eigen cd'tjes. En die hou ik lekker voor mezelf.
quote:Inderdaad. 'Nough said.
quote:Hoe kan nou 50 mp3 op 192kbps 59 mb zijn
Op zaterdag 8 februari 2003 20:20 schreef Chrissieboy het volgende:
Ik ben in het bezit van slechts 50 MP3's (59 MB), ik ben na de vorige HD crash alles kwijtgeraakt.. Wel zijn al deze 50 MP3's 192 kbps topkwaliteit.
Ik heb 873 nummers
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:21 schreef Ronny2K het volgende:
Ik geloof nog maar zo'n 400 en nogwat...Heb niet zoveel cd's. Dat is dus de oorzaak van mijn kleine aantal MP3s. Ik vertik het om illegaal aan die muziek te komen, dus rip ik mijn eigen cd'tjes. En die hou ik lekker voor mezelf.
quote:Ik heb 1600mp3'tjes in 2 dagen met 2 pc's geript je denkt toch niet dat ik die ga delen
Op maandag 10 februari 2003 13:25 schreef Graveworm het volgende:[..]
quote:Ja Graveworm, we weten nu allemaal wel wat voor stoere leecher je bent.
Op maandag 10 februari 2003 13:25 schreef Graveworm het volgende:[..]
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:29 schreef Wodan het volgende:[..]
Ja Graveworm, we weten nu allemaal wel wat voor stoere leecher je bent.
4 a 500 denk ik zoooo
VIA EEN MEEGELEVERD BACKDRAFT BESTAND IN MICROSOFT MEDIAPLAYER 9 IS VIA EEN ACHTERDEURTJE BEKEND WIE HIER ALLEMAAL DIK IN OVERTREDING IS.
EEN IEDER IS GEWAARSCHUWD.
(wmpns.dll)
quote:Checkt topic nog eens een keer.
Op maandag 24 februari 2003 00:23 schreef unattaQuable het volgende:
960 gig aan banging beatz !
must be enough hehe!
960 GB aan muziek! Kom je op ongeveer 160.000 nummers.
Zelfs ik kan me dat nauwelijk voorstellen.
Heb zelf nu zo'n 22.000 nummers, iedere muziekstijl ruim vertegenwoordigt.
Na twee systeemcrashes (alles kwijt) in een half jaar
Het "wat draai je nu" topic is handig voor het opnieuw opbouwen van een fatsoenlijke lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |