Ik ga dit topic even misbruiken om de Free Record Shop te bedanken.
![]()
Wat is er dan gebeurd vragen jullie je allemaal af?
Nou, ik zal het even uitleggen. Ik trof zaterdag een briefje in de bus aan dat TNT een pakketje had geprobeerd te bezorgen op mijn naam bij ons huisadres. Afzender: Free Record Shop. Ik schrok mij kapot, daar mijn financiële situatie mij al enige tijd niet toestaat wat dan ook te bestellen, daar ik een schuld heb uitstaan bij mijn ouders. Het briefje heb ik snel vernietigd, en mij tot doel gesteld het pakje te onderscheppen voordat mijn ouders het zagen, opdat ik niet een hele donderpreek zou hoeven krijgen. Maar ik was ook verrast, want er stond mij echt niks van bij dat ik de afgelopen 2 maanden iets had besteld!
Nou zat ik vanochtend net even lekker op de WC, stilletjes na te denken over hoe geweldig MotP ook alweer is, toen de bel ging. Ik riep nog snel tegen m'n moeder "Laat maar, ik ga wel!" maar ze was me te snel af. Met het pakje in de hand eiste ze van mij een verklaring. Ik had er geen, want er stond mij werkelijk niet bij dat ik wat had besteld. Bij het openen van het pakje zag ik een zwart doosje met "Muse" erop. Ik ben groot fan van Muse, was ook erbij in de Brabanthallen en heb 2 maanden geleden "Black Holes and Revelations" besteld bij FRS. Dus ik dacht dat ik misschien toen ook nog een andere CD had besteld, die ze nu pas leverden. Ik ben normaal redelijk sceptisch over FRS. Maar na een betere bestudering bleek het een Boxset te zijn, met de albums "Showbiz" "Origin of Symmetry" "Hullaballoo Soundtrack" "Absolution" & "Black Holes and Revelations" afgemaakt met de DVD opnames "Hullaballoo; Live at Le Zenith Paris" en "Absolution Tour".
Maar ik wist 100% zeker dat ik dit niet had besteld. Mijn moeder stond nog in mijn oor te tieren, en ik begon haar (met pijn in mijn hart) uit te leggen dat ik dit werkelijk niet bestel had, dat het een foutje moest zijn, en dat ik het nog vandaag terug naar de FRS zou brengen.
![]()
Ik bladerde de cd hoesjes door, terwijl tranen over mijn wangen biggelden, daar ik genoodzaakt was op deze prachtige boxset weer af te moeten geven. Totdat ik bij het hoesje van BHaR kwam, en zag dat de CD hier ontbrak. Ik dacht "wat vreemd". Toen vestigde ik mijn blik op het postpakketje, waar nog een brief aan zat. Ik dacht "misschien is het al betaald door een vriend van me" en maakte de brief open. En wat daar in stond....
quote:
Beste Dinant,
Van Harte Gefeliciteerd! mijn hart begon harder te kloppen
Je bent de winnaar winnaar? maar ik heb me toch nergens voor ingeschreven? van de zeer exclusieve Limited Edition MUSE-box, omdat je het nieuwe album "Black Holes and Revelations" van Muse op FreeRecordShop.nl hebt besteld!
blablabla, Vriendelijke groet, Free Record Shop BV
Jullie snappen nu allemaal wel dat ik heel erg in me nopjes ben, als ik een digitale camera had gehad had ik er een foto van gemaakt (met mijn gigantische grijns er naast)
![]()
maar helaas heb ik deze niet.
En nu ga ik heeeeeeel, veeeeeeel Muse luisteren. Nog een prettige dag allen
[ Bericht 1% gewijzigd door Spec87 op 04-12-2006 14:02:10 ]