abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:14:54 #251
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44071806
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

neuh lijkt me niet
kan toch ik heb hier een mooie absolution 3 cd single boxje
OOЯ
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:38:01 #252
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44072057
Ja maar dat was van wél een geslaagd optreden. Als ze het doen, heb ik liever Lowlands 2006.
pi_44075882
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

neuh lijkt me niet
Van Ahoy 2003 waren ook opnamen.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:36:05 #254
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_44077874
Iemand anders trouwens al de Assassin Grand Omega Bosses edit geluisterd?

Vind deze versie nog beter dan de originele Assassin.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:15:44 #255
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_44078748
-edit- reactie op verwijderd bericht -edit-

Maar op youtube kun je wel een goede bootleg van de extended versie vinden. Het stuk op het einde zit midden in deze edit, met lyrics.

They'll try to steal your life
so watch your back
you're not alone
but you must actualise
the first attack

[ Bericht 27% gewijzigd door nipeng op 02-12-2006 19:35:01 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_44081402
Vandaag wordt Chris 28 jaar jong!
pi_44081417
Heb ze gezien op Lowland vond ze toen erg vet!
Xbox Live: koenpijl
pi_44084913
Vond het dinsdag erg tov, maar 't was mn eerste Museconcert Wat me opviel, was dat sommige teksten te cliché voor woorden zijn ( you and I must survive oid, ken dat nieuwe album nog niet goed ), maar dat ze er stiekem nog wel redelijk mee weg kunnen komen. Tsja, er werden geen moppen getapt tussen de nummers door en de drummer deed geloof ik op het end nog een poging tot een dankjewel, maar daar heb ik me niet aan gestoord. Ze hadden wel nog even Unintended als toegift mogen spelen, en iets meer gebruik van die piano mogen maken

Dat voorprogramma vond ik trouwens wel leuk ( The Noisettes ). Erg aparte stem had ze, een beetje een kruising tussen Björk en Gwen Stefani. Had het na een kwartier wel gezien, maar toch.
pi_44094240
Zo, zullen we de topictitel nu wijzigen in The Foreplay of zo? Ik mag namelijk nog, de 19e in Antwerpen. Ik wil verder niemand jaloers maken of zo....
pi_44097739
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef bloodymary het volgende:
Zo, zullen we de topictitel nu wijzigen in The Foreplay of zo? Ik mag namelijk nog, de 19e in Antwerpen. Ik wil verder niemand jaloers maken of zo....
Nou dat ben ik al. Sportpaleis is tig keer beter dan de Brabanthallen, qua zaal!
pi_44111737
Forced in vond ik tegenvallen. Op de cd is ie veel gaver en met stem erbij. Nu viel het een beetje dood. Terwijl dat wel de leuke verrassingen in zo'n optreden moeten zijn vind ik. Ze spelen gewoon bijna iedere avond dezelfde nummers (in andere volgorde).
Ze durven niet wat gekke oudere (showbiz) nummers erin te doen.

commercieel?
pi_44113965
Gewoon bagger zaal was het.
pi_44122080
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:49 schreef Echoes het volgende:

commercieel?
Een beetje uitgekeken op veel van hun oudere werk.
pi_44124195
Nou het was best een speciale avond aangezien ze CoD en MotP in dezelfde set hadden gestopt + Citizen is gewoon uniek. Krijg je normaal niet het is namelijk meestal of - of. En Hoodoo ipv Soldier...was ik ook blij mee aangezien ik Soldier's Poem vaak genoeg op de boots had gehoord en vind het niet zo'n geweldig nummer als Hoodoo bijvoorbeeld.
  maandag 4 december 2006 @ 10:35:09 #265
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_44125379
Ik ga dit topic even misbruiken om de Free Record Shop te bedanken.

Wat is er dan gebeurd vragen jullie je allemaal af?

Nou, ik zal het even uitleggen. Ik trof zaterdag een briefje in de bus aan dat TNT een pakketje had geprobeerd te bezorgen op mijn naam bij ons huisadres. Afzender: Free Record Shop. Ik schrok mij kapot, daar mijn financiële situatie mij al enige tijd niet toestaat wat dan ook te bestellen, daar ik een schuld heb uitstaan bij mijn ouders. Het briefje heb ik snel vernietigd, en mij tot doel gesteld het pakje te onderscheppen voordat mijn ouders het zagen, opdat ik niet een hele donderpreek zou hoeven krijgen. Maar ik was ook verrast, want er stond mij echt niks van bij dat ik de afgelopen 2 maanden iets had besteld!

Nou zat ik vanochtend net even lekker op de WC, stilletjes na te denken over hoe geweldig MotP ook alweer is, toen de bel ging. Ik riep nog snel tegen m'n moeder "Laat maar, ik ga wel!" maar ze was me te snel af. Met het pakje in de hand eiste ze van mij een verklaring. Ik had er geen, want er stond mij werkelijk niet bij dat ik wat had besteld. Bij het openen van het pakje zag ik een zwart doosje met "Muse" erop. Ik ben groot fan van Muse, was ook erbij in de Brabanthallen en heb 2 maanden geleden "Black Holes and Revelations" besteld bij FRS. Dus ik dacht dat ik misschien toen ook nog een andere CD had besteld, die ze nu pas leverden. Ik ben normaal redelijk sceptisch over FRS. Maar na een betere bestudering bleek het een Boxset te zijn, met de albums "Showbiz" "Origin of Symmetry" "Hullaballoo Soundtrack" "Absolution" & "Black Holes and Revelations" afgemaakt met de DVD opnames "Hullaballoo; Live at Le Zenith Paris" en "Absolution Tour".

Maar ik wist 100% zeker dat ik dit niet had besteld. Mijn moeder stond nog in mijn oor te tieren, en ik begon haar (met pijn in mijn hart) uit te leggen dat ik dit werkelijk niet bestel had, dat het een foutje moest zijn, en dat ik het nog vandaag terug naar de FRS zou brengen. Ik bladerde de cd hoesjes door, terwijl tranen over mijn wangen biggelden, daar ik genoodzaakt was op deze prachtige boxset weer af te moeten geven. Totdat ik bij het hoesje van BHaR kwam, en zag dat de CD hier ontbrak. Ik dacht "wat vreemd". Toen vestigde ik mijn blik op het postpakketje, waar nog een brief aan zat. Ik dacht "misschien is het al betaald door een vriend van me" en maakte de brief open. En wat daar in stond....
quote:
Beste Dinant,

Van Harte Gefeliciteerd! mijn hart begon harder te kloppen

Je bent de winnaar winnaar? maar ik heb me toch nergens voor ingeschreven? van de zeer exclusieve Limited Edition MUSE-box, omdat je het nieuwe album "Black Holes and Revelations" van Muse op FreeRecordShop.nl hebt besteld!

blablabla, Vriendelijke groet, Free Record Shop BV
Jullie snappen nu allemaal wel dat ik heel erg in me nopjes ben, als ik een digitale camera had gehad had ik er een foto van gemaakt (met mijn gigantische grijns er naast) maar helaas heb ik deze niet.

En nu ga ik heeeeeeel, veeeeeeel Muse luisteren. Nog een prettige dag allen

[ Bericht 1% gewijzigd door Spec87 op 04-12-2006 14:02:10 ]
pi_44125570
Discography Promo Box

Leuke prijs! gefeliciteerd! Als ie gesealed zou ik em zo bewaren!
  maandag 4 december 2006 @ 10:57:06 #267
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_44125817
Hoe moet ik dan de DVD's bekijken? Ik ben maar een arme scholier, ik heb cd's en dvd's om naar te luisteren, niet om te verzamelen.
pi_44125944
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:57 schreef Spec87 het volgende:
Hoe moet ik dan de DVD's bekijken? Ik ben maar een arme scholier, ik heb cd's en dvd's om naar te luisteren, niet om te verzamelen.
Tja....die dvd's en cd's zijn ook niet bijster duur moet ik zeggen. Het gaat erom dat het een boxset is. Je kunt ze ook altijd downloaden, je hebt ze toch al in huis.
  maandag 4 december 2006 @ 11:43:58 #269
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_44126805
Die muse wiki is echt geniaal!!
I'm just a girl in the world.
pi_44126834
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:43 schreef annoh het volgende:
Die muse wiki is echt geniaal!!
pi_44130201
Britain’s most ambitious and prolific live act MUSE are the first group to officially announce a show at the new Wembley Stadium for Summer 2007. This concert will be staged on 16 June 2007 and will see yet another landmark spectacle from a band who, throughout the 21st century have become a byword for stunning live performances.
Tickets for the show go on sale on Saturday 9th December at 9am.

Bron
pi_44130301
Hoe krijg ik daar kaartjes voor?
pi_44130402
pi_44130483
9 december is gewoon school volgens mij
Edit: Dat is de voorverkoop

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2006 13:48:05 ]
pi_44130519
quote: