Erik, ik had geen idee!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van poezen. In elke betekenis van het woord.
Hoe kom je erbij! Wat word er mij nu weer in de schoenen geschoven?!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
Je misbruikt mijn lofuitingen voor jouw rans, JAM.
Snoepgoed! Door de goede sint!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij! Wat word er mij nu weer in de schoenen geschoven?!
*steekt vinger op .. niks mis met lekker kotsenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Nog iemand die zin heeft om eens lekker te kotsen op katten?
Jij had je beurt al gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*steekt vinger op .. niks mis met lekker kotsen
Ik bedoel zo, hè:quote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikkots er niet op. Kotsen is vies. Ik wordt er alleen bang van. Van poezen dan he.
Zal ik doen alsof ik weet waarover je 't nu hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje uit de toon vallen, dat 'undefined' rechts boven je post.
Ah. Ok.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef broer het volgende:
Ik zie net dat het in de andere layout er niet staat inderdaad.
Momentje.
In opdracht van wie? En waarom is dat leuk?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik werk momenteel in opdracht, trouwens...Haha.
Ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gebruik jij nog de oude layout, broer?
Die ontzettend lelijke kleur geel, broer.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:06 schreef broer het volgende:
Maar vertel eens, wat vind je er storend aan? Dat er 'undefined' rechts boven elke post staat?
Wat maak je zoal eigenlijk?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
In opdracht van de grijsaard waaraan ik ( mede ) mijn leven te danken heb.
Het is 'leuk' omdat ik helemaal niet in opdracht kan werken...En hij weet dat dondersgoed, die ouwe.
Maar wel leuk dat-ie dat doet.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
In opdracht van de grijsaard waaraan ik ( mede ) mijn leven te danken heb.
Het is 'leuk' omdat ik helemaal niet in opdracht kan werken...En hij weet dat dondersgoed, die ouwe.
Ja, maar als ik op Fok! kwam voor het design, was ik een paar jaar geleden alweer vertrokken.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die ontzettend lelijke kleur geel, broer.
Niets past erbij, bij die kleur. Beter gezegd; alles vloekt erbij.
Ik dacht misschien heb je een linkje voor een indruk.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's een lastige vraag, he...Dat realiseer je je vast wel.
Ja, goed...Maar het kan beter. De huidige layout, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op Fok! kwam voor het design, was ik een paar jaar geleden alweer vertrokken.
Nee, helaas. Dat linkje staat nog op de 'to do' lijst.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je een linkje voor een indruk.![]()
Tja, in welke traditie zou een volgende vraag zijn. Of ben je een beetje allround bezig?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dat linkje staat nog op de 'to do' lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |