Nee, maar ik ben wel gevoelig voor dat soort anti-semitische opmerkingen die bij wet verboden zijn en waarvoor iemand meer dan terecht een ban krijgt.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Moest je huilen toen je het las?
Tja, het is nou eenmaal TerroRobbie's speeltuinquote:Op donderdag 30 november 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel dat dit FB topic weer zo vol is
Maar het getroll en geflame van alle joden (zoals golfer het ook zegt, val me er dus niet op aan) is wel acceptabel?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Jee, wat ben jij naief zulke taal is onacceptabel
Vind jij het plaatsen van een calimero-plaatje gelijkwaardig aan het doen van doodsverwensingen aan een bevolkingsgroep?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef DarkShine het volgende:
Maar het getroll en geflame van alle joden (zoals golfer het ook zegt, val me er dus niet op aan) is wel acceptabel?
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind jij het plaatsen van een calimero-plaatje gelijkwaardig aan het doen van doodsverwensingen aan een bevolkingsgroep?
Dat hoor je mij nog ontkennen nog bevestigen. Feit is wel dat dit weer eens een topic was waarin de 020 fans zich weer eens van zijn beste kant lieten zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind jij het plaatsen van een calimero-plaatje gelijkwaardig aan het doen van doodsverwensingen aan een bevolkingsgroep?
Je kunt erover discussieren of het hier om anti-semitisme gaat. Aangezien in deze context met joden ajaxsupporters bedoeld worden, en niet aanhangers van het jodendom. Het zou in mijn ogen een beetje hypocriet zijn als je wel zou mogen roepen dat de kakkerlakken uitgeroeid moeten worden, en in het geval van joden niet. Omdat zij zichzelf toevallig naar aanhangers van het jodendom hebben vernoemd. Terwijl ze er geen fuck mee te maken hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Nee, maar ik ben wel gevoelig voor dat soort anti-semitische opmerkingen die bij wet verboden zijn en waarvoor iemand meer dan terecht een ban krijgt.
Of wil je dat soort taalgebruik goedpraten?
Ach gossie, kan je het woordje Amsterdam of Ajax niet uit je toetsenbord krijgen?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:49 schreef DarkShine het volgende:
Waarom kan er in andere discussie's normaal gediscussieerd worden en in topics waarin of 020 betrokken is of waarin 020 fans voorkomen niet?
Als jullie joden zeggen is hetquote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, kan je het woordje Amsterdam of Ajax niet uit je toetsenbord krijgen?
Ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:02 schreef rubbereend het volgende:
de mods hebben heel wat terug te lezen
zou ook niet goed zijn als het bijlezen nog zolang zou gaan durenquote:
Hehehe, ach, standaard gelul van VBL FB inmiddels.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou ook niet goed zijn als het bijlezen nog zolang zou gaan duren
Hij had gewoon mod moeten worden! Hebben jullie nog een plekje vrij?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehehe, ach, standaard gelul van VBL FB inmiddels.
TerroRobbie als Professioneel FeedbackBasher en je hebt weer een topic vol.
Hij had kunnen solliciteren na het vertrek van Sand en Kaap.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij had gewoon mod moeten worden! Hebben jullie nog een plekje vrij?
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij had kunnen solliciteren na het vertrek van Sand en Kaap.
dat is wel heel jammer!quote:
Ik krijg betaald per vol topic, door Danny.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehehe, ach, standaard gelul van VBL FB inmiddels.
TerroRobbie als Professioneel FeedbackBasher en je hebt weer een topic vol.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik krijg betaald per vol topic, door Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |