Nena weigert vooralsnog. Ook Natasia heeft er nog geen gegeten volgens mij.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
Eet iedereen die dingen? Ik heb de streams niet aan..
Maar kan me niet voorstellen dat iedereen alles maar lust?
Oke * brrrrr* ik krijg er al rillingen vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nena weigert vooralsnog. Ook Natasia heeft er nog geen gegeten volgens mij.....
De eerste is om de mond voor te bereiden op het genot van de tweede....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oke * brrrrr* ik krijg er al rillingen van![]()
Bahquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De eerste is om de mond voor te bereiden op het genot van de tweede....![]()
Nou als ik iets vind stinken dat zeg ik dat ook gewoon hoor.. tuurlijk ligt het eraan wie erbij is ofzo.. maar ik ga echt niets eten als ik het niet wilquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"Ze [oesters] stinken allemaal"
Kijk daar irriteer ik me gewoon: respectloos tegen iets doen die je niet begrijpt, gewoon puur teken van onwetenheid en onbeleefheid!
Sorry hoor, maar ik vind ze ook stinken. Ik vind haar niet respectloos en ook niet onbeleefd. Ze heeft juist heel beleefd staan luisteren en zelfs, ondanks dat ze het vindt stinken en vegetarisch is, een oester geprobeerd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"Ze [oesters] stinken allemaal"
Kijk daar irriteer ik me gewoon: respectloos tegen iets doen die je niet begrijpt, gewoon puur teken van onwetenheid en onbeleefheid!
Ik zeg ook niet dat je het moet eten, maar dat je niet gaat bleren dat het stinkt terwijl die man een pro is die verliefd is op zijn vak. Je zegt gewoon:" ik vind ze niet lekker ruiken". Gewoon puur beleefdheid principe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als ik iets vind stinken dat zeg ik dat ook gewoon hoor.. tuurlijk ligt het eraan wie erbij is ofzo.. maar ik ga echt niets eten als ik het niet wil
Achja.. ze is ook pas 19.. veel mensen vergeten dat misschienquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het moet eten, maar dat je niet gaat bleren dat het stinkt terwijl die man een pro is die verliefd is op zijn vak. Je zegt gewoon:" ik vind ze niet lekker ruiken". Gewoon puur beleefdheid principe.
Maar ja Nena heeft niet echt een opvoeding gehad.
Ze heeft zich idd heel netjes gedragen daarom vond ik dat opmerking zo stom uitkomen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind ze ook stinken. Ik vind haar niet respectloos en ook niet onbeleefd. Ze heeft juist heel beleefd staan luisteren en zelfs, ondanks dat ze het vindt stinken en vegetarisch is, een oester geprobeerd.
Is dat waar? Dus dat lukt haar ook al niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef bunnyma het volgende:
Natasia eet meer dan ze mag vandaar dat ze niet afvalt.
Ze was vorige week 900 gram afgevallen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat waar? Dus dat lukt haar ook al niet?
Weird toch??quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef bunnyma het volgende:
Eveline biedt aan om de sigaretten van Stephan te verstoppen in haar kast.
Als zij om gaan heb je grote kans dat dat gebeurt omdat Brian zich zo misdragen heeft tegenover Stephan en zij het niet gunnen dat Brian dan zijn zin krijgt.
Maar we moeten natuurlijk Eveline niet onderschatten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Weird toch??
Dikke kans dat er donderdag dus niemand uitgestemd gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |