Personeel, technische staf en spelersgroep houdt een besloten herdenkingquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog speciale acties die zijn georganiseerd?
Dat is iets wat ik niet zal vergeten ... aan beide kanten werd er minutenlang voor DiTo gezongen en waren er spandoeken. Net als bijvoorbeeld bij Ajax-RKC waar beide aanvoerders het shirt van DiTo omhoog hielden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef DarkShine het volgende:
Vorig seizoen speelden wij een aantal dagen na zijn plotselinge dood Heracles Almelo - Roda JC. Zaterdag staat gepland: Heracles Almelo - Roda JC.
Weet dat wij nog minutenlang 'David di Tomasso' zongen in het bezoekend vak toen...
Die ga ik proberen te kijken morgen!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Op woensdag 29 november vanaf 18:35 zendt Regio TV Utrecht in een extra aflevering van “Namen & Rugnummers” een aangrijpende documentaire uit rondom het plotselinge overlijden van de jonge FC Utrecht voetballer David di Tommaso. De 26-jarige verdediger overleed vorig jaar in de nacht van 28 op 29 november aan een hartstilstand.
De documentaire begint op het moment dat de hoofdpersonen horen dat er iets met David aan de hand is, en eindigt met de herdenking in Stadion Galgenwaard. In nauwe samenwerking met FC Utrecht zijn de makers er in geslaagd om deze emotionele gebeurtenis op een hartverwarmende manier in beeld te brengen.
Stefaan Tanghe en Marc-Antoine Fortune, die boven Dito woonde, vertellen over de plotselinge dood van hun teamgenoot. Verder komen aan het woord Trainer Foeke Booy, Voorzitter Jan Willem van Dop, Clubarts Frank van Hellemondt en Marianne Spronk, die de spelers begeleidt vanuit FC Utrecht.
De documentaire is woensdag 29 november vanaf 18.35 te zien op Regio TV Utrecht. Herhalingen tot donderdagochtend 6.00
Met de dood van Hazes hetzelfde. Vlak na zijn dood was Ajax-Roda, een jaar later vlak na zijn herdenking Ajax-Roda...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef dndiek het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel, al weer een jaar....![]()
Apart dat er weer wedstrijden om het programma staan die vorig jaar rond dezelfde tijd op het programma staan
Via internet moet het ook te zien zijn: http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=rtvgids&dag=3quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die ga ik proberen te kijken morgen!!
Heb TVHome Digitaal Exta. Zowat alle regionale zenders van Nederland dus (ook plaatselijke)quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Via internet moet het ook te zien zijn: http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=rtvgids&dag=3
Was ook een mooi gebaar van sneijder en van de supporters van utrecht..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Pfff die acktie in het stadion na zijn overlijden. Dat was echt een kippenvel moment. Toen wist Sneijder nog wat goed en wat fout is.![]()
Jaar later werdie weer uitgescholdenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was ook een mooi gebaar van sneijder en van de supporters van utrecht..
De eerste wedstrijd na de dood van David Di Tommaso speelde wij de uitwedstrijd tegen Heracles, opvallend is nu ook weer dat Roda uit naar Heracles moet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet zal vergeten ... aan beide kanten werd er minutenlang voor DiTo gezongen en waren er spandoeken. Net als bijvoorbeeld bij Ajax-RKC waar beide aanvoerders het shirt van DiTo omhoog hielden.
Over toeval gesproken wat wedstrijden betreft: de eerste wedstrijd die FCU speelde na DiTo's dood was FC Utrecht - FC Groningen .... aanstaande zondag staat gepland ........ FC Utrecht - FC Groningen
Trouwens ook absoluut respect voor de FCG-fans, die zich toen heel respectvol hebben opgesteld!
Staat in de quote van diezelfde post ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:46 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd na de dood van David Di Tommaso speelde wij de uitwedstrijd tegen Heracles, opvallend is nu ook weer dat Roda uit naar Heracles moet.
tsja dat is het trieste ook weer meteen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jaar later werdie weer uitgescholden
Zegt genoeg over jullie...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jaar later werdie weer uitgescholden
Eensch!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kunnen we in dit topic svp geen Utreg-Ajax discussie houden?
Dat weet ik nog wel ja , die 4-2 wedstrijd tegen Rkc ( inhaalwedstijd ) , was wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:24 schreef Elvislives het volgende:
Oh ja, dáárvoor hielden we 1 minuut stilte tegen.....weet niet meer. Indrukwekkende stilte was dat, op 2 blagen na...
.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan me nog een frans liedje herrineren voor Di Tomasso iemand die dat nog heeft?
waarom ben ik niet thuis dan had ik het zo gewetenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan me nog een frans liedje herrineren voor Di Tomasso iemand die dat nog heeft?
Ja dat was hem bedankt!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Dat is Casser la VOix van Patrick Bruel, dacht ik.
die is ook heel mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3
o ja die was het Ti amoquote:Op woensdag 29 november 2006 11:03 schreef Eilanden het volgende:
Door Kicken werd inderdaad destijds 'Casser la voix' van Patrick Bruel gedraaid. Tijdens de herdenking was het ’Ti amo’ van Umberto Tozzi
quote:FC Utrecht herdenkt David di Tommaso
Het is vandaag een jaar geleden dat David di Tommaso overleed. Voor Stadion Galgenwaard hangt de clubvlag half stok. FC Utrecht herdenkt David met een besloten bijeenkomst voor spelers en medewerkers van de club. Vanavond is er voor supporters de gelegenheid om terug te denken aan 'de eeuwige nummer vier'.
Vanaf 18.30 uur zijn supporters welkom in de Piet Imboszaal van het stadion. Samen met de voltallige directie is er dan de gelegenheid om in alle rust terug te kijken op de zwartste bladzijde in de geschiedenis van de club.
Regio TV Utrecht zendt vanavond vanaf 18.35 uur een documentaire uit rondom het overlijden van David. De reportage begint op het moment dat FC Utrecht hoort dat er iets met David aan de hand is en eindigt met de herdenking in Stadion Galgenwaard.
De documentaire is gemaakt in samenwerking met FC Utrecht. Zo vertelt Marc-Antoine Fortuné, die boven Di Tommaso woonde, over de plotselinge dood van zijn teamgenoot. Verder komen trainer Foeke Booy, voorzitter Jan Willem van Dop, clubarts Frank van Hellemondt en Marianne Spronk, die David en zijn vrouw begeleidde, aan het woord. Ook oud FC Utrecht-speler Stefaan Tanghe kijkt terug op de zwartste bladzijde uit de geschiedenis van FC Utrecht.
De documentaire is te zien op Regio TV Utrecht op woensdag 29 november van 18.35 uur tot 19.00 uur en wordt elk uur herhaald tot 06.00 uur donderdagochtend.
Ja je weet wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Echt zo raar nog steeds zo'n jonge gozer, ik zal nooit meer vergeten dat hij stond te dansen voor de bunnikside na het winnen op ajax, paar dagen overleed hij
zeker voor die foto's die glimlach van hemquote:Op woensdag 29 november 2006 14:22 schreef Robjuhhh het volgende:
Op www.bunnikside.nl krijg je gewoon kippevel als je die site al opent. Er staat ook nog een mooi lied bij dat speciaal is gemaakt ter ere aan DiTo.
Voor de liefhebbers:quote:Op woensdag 29 november 2006 00:35 schreef Stampie22 het volgende:
Ik heb de indrukwekkende herdenking, uitgezonden door Radio M, vorig jaar opgenomen. Als er liefhebbers zijn wil ik 'm morgen wel even uploaden (hoewel "even".. de herdenking is twee uur lang).
Ook daar ben ik het mee eens, Di Tommaso is niet een speciaal iemand in de wereld ofzo hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Keltie het volgende:
Krijgen we dit nou ieder jaar?
Vond het op dat moment, op z'n zachst, lullig voor FCU hoor.. Maar der vallen wel vaker voetballersbelangrijke mensendierbaren om..
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het mee eens, Di Tommaso is niet een speciaal iemand in de wereld ofzo hoor![]()
Tuurlijk is het erg, maar om nou elk jaar zoveel aandacht eraan te gaan schenken gaat wat ver.
Elk jaar gaat inderdaad wat ver. Teminste voor landelijke aandacht. Maar 1 jaar na dato is niet meer dan normaal, vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het mee eens, Di Tommaso is niet een speciaal iemand in de wereld ofzo hoor![]()
Tuurlijk is het erg, maar om nou elk jaar zoveel aandacht eraan te gaan schenken gaat wat ver.
Ik zie vooral jou er voor aan om dat te doen, ik weet het wel zeker. Jij zit het hele jaar er nog om te janken als joodquote:
Slaat ook totaal weer nergens op, ik open een jaar na dato een topic erover en meteen wordt er elk jaar veel aandacht aan geschonken en loop ik er een jaar over te jankenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zie vooral jou er voor aan om dat te doen, ik weet het wel zeker. Jij zit het hele jaar er nog om te janken als jood![]()
Nou, toevallig begon jij er zelfs bij Ajax-Start over, who cares echtquote:Op woensdag 29 november 2006 17:51 schreef ericajax het volgende:
[..]
Slaat ook totaal weer nergens op, ik open een jaar na dato een topic erover en meteen wordt er elk jaar veel aandacht aan geschonken en loop ik er een jaar over te janken![]()
![]()
bedankt !quote:Op woensdag 29 november 2006 17:41 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=AEXIW6W8
Neequote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef dvdk het volgende:
speelde die niet voor AS roma?
Utregquote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef dvdk het volgende:
speelde die niet voor AS roma?
Ik heb hetzelfde. Heb vannacht nog delen van de herdenking in het stadion geluisterd, van een jaar geleden. Die speech van een geemotioneerde Booy die volschiet en op een gegeven moment het publiek echt massaal "come on Utreg, come on Utreg!". Echt kippevel en tranen in m'n ogen. En nog steeds, als ik het terughoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:54 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb dat fragment al vaak gezien, maar ik kan nog steeds niet naar die speech van Jean Paul de Jong kijken zonder een brok in mijn keel te krijgen![]()
http://media.rtvutrecht.nl/135902quote:Op donderdag 30 november 2006 01:26 schreef Greetings het volgende:
Waar op de RTV Utrecht site kan ik het terugzien? Ik kan alleen het programma U-vandaag vinden....
Krijg Henk westbroekquote:Op donderdag 30 november 2006 08:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
http://media.rtvutrecht.nl/135902
Is dat een geintje? Ik krijg ook die alcoholist te zien.....quote:Op donderdag 30 november 2006 08:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
http://media.rtvutrecht.nl/135902
Ja, bedankt, al had ik hem inmiddels zelf ook al onder uitzending gemist gevondenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef Druppel het volgende:
[..]
http://media.rtvutrecht.nl/135935
Heb hem gister opgenomen voor zaterdag, in de bus naar Heracles-Roda.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:09 schreef denthemen het volgende:
wat een ongelovelijk mooie reportage! Moeilijk om dan nog je tranen in te houden
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor wie de docu van RTV Utrecht wil downloaden:
hier of hier
Topquote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor wie de docu van RTV Utrecht wil downloaden:
hier of hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |