quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:43 schreef Githa het volgende:Nou ik zou het niet te veel moeite vinden hoor Tex! Die mensen zijn aan het werk en Noah voelt zich niet goed, paracetamol kan helpen dus uitschrijven die handel!
Ik hoop dat hij zich snel weet wat beter voelt hoor, ziek met zijn verjaardag is gewoon niet leuk!
Heb je al cadeaus enzo gekocht? Vorige jaar heb ik ook je idee gejat
Ik bedoelde meer teveel moeite voor onszelf
![]()
Bedoel echt doodziek is ie niet, en hij had maar hele lichte koorts nog (38,6 vanaf 38,5 is het koorts toch?) dus echt een ramp was het niet als we het niet konden krijgen, het is alleen wel fijn, zowel voor hem als voor ons, als ie gewoon lekekr kan slapen vannacht
![]()
Noah krijgt een keuken en die heeft Jordy al he
![]()
Het is die van Karwei, dezelfde die bix ook had voor Piet (en Anna?). En van mijn zus had ie al een driewieler gekregen. Van mijn ouders krijgt ie geloof ik een garage (had ie nog niet
![]()
). De Duplo trein is ook nog even in de running geweest maar is het niet geworden, maar misschien wel een idee voor Jordy? En aan andere mensen heb ik gevraagd een kinderbaksetje en zo'n kleed met autowegen erop, voor de auto's
![]()
Oh en van m'n schoonouders krijgt ie schoenen..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.