Githa, wat fijn dat het goed geneest
Wij doen sinds een tijdje ook een dekentje in een dekbedovertrekje, Sara slaapt er heerlijk onder en het frummelt nog gewoon mee naar beneden als ze het bed doorgaat 's nachts.
Vanmorgen bij de dokter geweest, Sara heeft nog steeds flinke roodheid in d'r oortjes. We hebben nu een verwijzing voor de KNO arts,
dus ik ga zo bellen voor een afspraak, net gebeld, we kunnen donderdag terecht!. De dokter zei ook, gezien het hele jaar, sinds december vorig jaar, is ze zoveel ziek geweest, altijd op d;r slijmvliezen. Benauwdheid, verkoudheden, beide ook in de zomer, oorontsteking enz, dus het lijkt erop dat ze gevoelige slijmvliezen heeft.
Deze mama bleek overigens zelf ook een flinke oorontsteking te hebben. Vorige week liet ik mijn oor uitspuiten aan de linkerkant (zat dicht) en ;s nachts ging rechts heel veel pijn doen. Ben ook de week ervoor flink ziek geweest. Nou vanmorgen zei ik dus, dat rechts ook dichtzat (had er eigenlijk geen pijn meer van). Dus hij dat oor uitspuiten, nou 'k ging echt door de grond van de pijn, terwijl het normaal nooit pijin doet (het uitspuiten). Bij het nakijken erna bleek het dus flink ontstoken te zijn, dus ik zit ook aan de druppels.
Gaat lekker hier, we zijn met ons allen constant ziek (manlief is inmiddels aan zijn derde bijholteontsteking van dit jaar bezig)...
[ Bericht 2% gewijzigd door Fuente op 12-12-2006 09:34:49 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje