Nee, daar twijfelde ik dus ook over. Heb inmiddels wel gefixt waarvoor ze hem gebracht hebben, maar persoonlijk zou ik hem heel ver weg smijtenquote:Op zondag 3 december 2006 00:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oh god, die gitaar. Daar steek je toch geen energie in
Wat geven jullie snel op, zoiets kan toch ook heel leuk zijn in z'n volle glorie te herstellen?quote:Op zondag 3 december 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Nee, daar twijfelde ik dus ook over. Heb inmiddels wel gefixt waarvoor ze hem gebracht hebben, maar persoonlijk zou ik hem heel ver weg smijten
Of op het podium aan braad slaan![]()
Ja hoe pak je dat precies aan dan qua kopen en doen, lijkt me we leuk om eens te doen zelfquote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat geven jullie snel op, zoiets kan toch ook heel leuk zijn in z'n volle glorie te herstellen?
Ik heb hier een hele oude strat, prima ding geluid is fantastisch, zou voor het zicht een refret moeten hebben, maar speelt fantastisch, blijkbaar hoeven ingesleten frets zo'n probleem niet te vormen. Tsja, tuners mogen beter (eenvoudig te vervangen), elementjes moesten uit de elementholte gevist worden en de electronica schoongemaakt. Allemaal gedaan, heeft heel wat werk ingezeten, maar zet nu wel elke Mexicaanse strat te kakken!![]()
Je moet er gewoon tegen aanlopen en vlot reageren. Kun je vaak dingen voor een prikkie meenemen. Niet te bang zijn dingen zélf te doen. Maar koop een goede basis (Yamaha, Aria, LC, Pearl...)quote:Op zondag 3 december 2006 13:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoe pak je dat precies aan dan qua kopen en doen, lijkt me we leuk om eens te doen zelf!
Heey help me eens even, hoe heet de LP die ik bedoel in de post boven jou1!!quote:Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef TeleluvR het volgende:
Binnenkort weer een bestelling plaatsen bij Thomann. Wil nog twee van mijn gitaren voorzien van een koffer en 10 setjes snaren maar meebestellen!
En zeker een flat top? Dan was het of zelf erin gezet, of geen Gibson (custombuild?)...quote:
Hmmz, ik begin te tweifelenquote:Op zondag 3 december 2006 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En zeker een flat top? Dan was het of zelf erin gezet, of geen Gibson (custombuild?)...
Mja zoiets was het jaquote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Créme p90's en binding? Die binding sluit een GEM uit. Klinkt erg custom-build.
De Special is er niet in sunburst vanaf de fabriek, maar komt wel het dichtst in de buurt, alleen geen binding en creme p90's
GEM heeft een gewelfde top en geen binding!
[afbeelding]
8?quote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef TeleluvR het volgende:
Air Norton's zijn te gek!
Je hebt trouwens een snaar teveel opgezet!
+1 scherp!quote:Op zondag 3 december 2006 14:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
8?
Air Norton is inderdaad erg mooi, heel helder en warm. Maar Evolutions zijn voor in de brug ook zeker te gek!
Is ook niet moelijk, en zeker leuk om te doen, maar moet ik wel eerst weten of de klant dat wilquote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat geven jullie snel op, zoiets kan toch ook heel leuk zijn in z'n volle glorie te herstellen?
Ik heb hier een hele oude strat, prima ding geluid is fantastisch, zou voor het zicht een refret moeten hebben, maar speelt fantastisch, blijkbaar hoeven ingesleten frets zo'n probleem niet te vormen. Tsja, tuners mogen beter (eenvoudig te vervangen), elementjes moesten uit de elementholte gevist worden en de electronica schoongemaakt. Allemaal gedaan, heeft heel wat werk ingezeten, maar zet nu wel elke Mexicaanse strat te kakken!![]()
wat doet het?quote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef TeleluvR het volgende:
Jeuh, Thomann verkoopt mijn favo plectra!!! Deze!
Plectrumquote:
quote:
Je had die reactie toch wel verwacht, of niet dan?quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ok, laat ik het anders zeggen. wat is er speciaal aan en waarom is het jouw favoriete plectrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |