Maarh hoe los je het op ?!quote:Op woensdag 29 november 2006 08:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[FO][TPL] Balkjes over images
allebeiquote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
JA! informatiebalk of JA! bass en thuisstudio? Ik word langzamerhand knetter gek van die balkHet is sinds de goedheilig man het forum opvrolijkt
.
FF serieus, het is nu weg![]()
ohja? wat zou je voor zo'n ding vragen dan? (niet dat ik em nodig heb)quote:Op woensdag 29 november 2006 14:54 schreef Neidropje het volgende:
binnenkort op bestelling leverbaar:P
Whehe met je explorerquote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb trouwens van die super jumbo frets op m'n explorer, wat is het nut daarvan?
ik speelde net ff op mn ouwe strat, en daar zitten van die kleine frets op en is de actie dus eigenlijk beter. en speelt stiekem ook wel fijn.
Zou je kunnen uitleggen wat het precies doet, ik snap je nietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:54 schreef Neidropje het volgende:
-knip-
Explorers heerschen ja!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Whehe met je explorer
Nee dat is meer zodat je beter voelt waneer je op een andere fret zit.. Toch?![]()
Nou je was em zo in de hemel aan het prijzen toen je em gekocht had en nu issie toch een klein ietsiepietsie minderquote:
nee man, ik vraag me alleen af waarom er van die überdikke frets op zittenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou je was em zo in de hemel aan het prijzen toen je em gekocht had en nu issie toch een klein ietsiepietsie minder![]()
Ik kan me herinneren dat je zei dat het de beste gitaar ooit was![]()
Maar geen slecht woord over explorers hoor, ze zien er heeel vet uit.. Ik vind zelf die van ESP nog steeds wel geil en die Ephiphone Gothic kan dr ook me doorDie die hier boven ook eigelijk wel
![]()
Ow ja en qua looks kicked de explorer de ass van de firebird
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt stoer, je rookt.
Haha, Kurt speelde ook Fender![]()
Naja maakt niet uitquote:Op woensdag 29 november 2006 17:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee man, ik vraag me alleen af waarom er van die überdikke frets op zitten![]()
hoe leg je dat uit. Eh je moet dit kastje zien als een centraal aansluitpunt op je pedalboard,quote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen wat het precies doet, ik snap je niet.
ik snapte het voor de uitleg beterquote:Op woensdag 29 november 2006 18:29 schreef Neidropje het volgende:
[..]
hoe leg je dat uit. Eh je moet dit kastje zien als een centraal aansluitpunt op je pedalboard,
dus gitaar -> kastje -> pedalen -> kastje -> amp
en met als extra tussenoplossing de mogelijkheid om je modulatie of echo in de loop van je versterker te zetten.
zo kan je alle aansluitingen op 1 punt regelen.
snappie?
weet niet of ik dat wel aandurfquote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja maakt niet uitGeen id behalve wat ik al postte, neem je je explorer wel mee naar de meet ?!
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:52 schreef Svyatagor het volgende:
Buizenversterkers [afbeelding]
Fenders [afbeelding]
Tvp's [afbeelding]
Waar heb je die behuizing vandaan?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:54 schreef Neidropje het volgende:
zeuw weer even wezen solderen. Ditmaal een patchboxje (centraal aansluitpunt op mijn pedalboard, waardoor ik straks ook kan kiezen of ik de effectsloop gebruik van een versterker of hem simpelweg "patch" door een kabeltje toe te voegen).
[afbeelding]
[afbeelding]
nu nog even schilderen en klaar is kees/daan
binnenkort op bestelling leverbaar:P
Dat beinvloed je geluid nogal.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:58 schreef punkjunk het volgende:
Ja maar waarom zou je de effecten niet gewoon in serie met elkaar plaatsen?
Als je ze parallel schakelt ook hoor!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat beinvloed je geluid nogal.
Ja daar heb ik geen ervaring mee, maar wel minder denk ik. togquote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je ze parallel schakelt ook hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |