Nee ook nietquote:
Ff checkequote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee ook niet. Je zou bij Bol.com eens op Eater kunnen zoeken, en dan Lock it Up proberen. Je kan dan zeg maar bij die cd een paar korte samples luisteren
.
Volgens mij is alleen overdrive echt oversturing. Distortion is meer vervorming (woord zegt het ook wel een beetje).quote:Op maandag 4 december 2006 12:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bij overdrive denk ik aan hendrix, bij distortion aan Motorhead. Volgens mij klopt dat wel een beetje, als ik die pedalen zo bekijk. Het is allebei oversturing
Flanger en Chorus zit het verschil hem in de delaytijd. Distortion is gebruikelijkerwijs met meer clipping dan overdrive, maar daar zit niet echt een harde grens tussen dacht ikquote:Op maandag 4 december 2006 12:50 schreef Cynic het volgende:
Heel goed ben ik er zelf ook niet uit hoor. Net als het wezenlijke verschil tussen een flanger en phaser. Ik hoor wel een verschil, maar wat?
quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Overdrive minder rauw en ruig is dan distortion? M.a.w. dat distortion dus de overtreffende trap is van overdrive...
Wikipedia is ook weer behulpzaamquote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Overdrive minder rauw en ruig is dan distortion? M.a.w. dat distortion dus de overtreffende trap is van overdrive...
quote:Some distortion effects provide an "overdrive" effect.
Klopt volgens mij vrij aardigquote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Gitarist het volgende:
Ja ben maand geleden ofzo pedalen wezen testen en daarop baseer ik datquote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef Gitarist het volgende:
Ok, tecnhisch gezien dus niet, maar qua "geluids-ervaring" wel?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef puNxje het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2255518469874222492&q=canon+rock
check![]()
das gewoon die Jerry C gast met een nog irritantere versie van zn Canon Rock.quote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef Cynic het volgende:
net wat we nodig hebben, nog meer slaapkamergitaristen
Dat is toch het enige wat hij kan spelenquote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das gewoon die Jerry C gast met een nog irritantere versie van zn Canon Rock.
jah.quote:Op maandag 4 december 2006 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch het enige wat hij kan spelen![]()
ja nou dan zal ik potverdikke es een goeie TT bedenken..quote:
Bij mijn weten beschikken multieffects niet over een sexuele voorkeur, dus nee.quote:Op maandag 4 december 2006 14:09 schreef imported_sphinx het volgende:
zijn multieffects trouwens gay?
ok. ik vind ze wel handig namelijk.. maar als ze seksuele interesse voor me gaan tonen is het natuurlijk gedaan met die dingen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij mijn weten beschikken multieffects niet over een sexuele voorkeur, dus nee.
nee dit is wel een ander. Deze kerel soleert gewoon wat over die backingtrack.... is dus wel een miversiequote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das gewoon die Jerry C gast met een nog irritantere versie van zn Canon Rock.
das waar.quote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik heb een Zoom G2 maar dat was omdat ik in het begin een beetje goed de beschikking wou hebben over meerdere effecten en het te duur was om ze allemaal los te kopen, wel mooi ding trouwens, maar uit losse pedaaltjes haal je toch meer, omdat het practisc onmogelijk is dat uit zo'n muliteffect van alle effecten precies het geluid er uit komt wat je wilt hebben
ik zie het verschil niet tussen al die jappenquote:Op maandag 4 december 2006 14:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
nee dit is wel een andere. Deze kerel soleert gewoon wat over die backingtrack.... is dus wel een miversie
als je de wat duurdere hebt lukt dat volgens mij prima met zo'n multi-effect hoor. Ben er zelf alleen nog niet aan toe geloof ikquote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik heb een Zoom G2 maar dat was omdat ik in het begin een beetje goed de beschikking wou hebben over meerdere effecten en het te duur was om ze allemaal los te kopen, wel mooi ding trouwens, maar uit losse pedaaltjes haal je toch meer, omdat het practisc onmogelijk is dat uit zo'n muliteffect van alle effecten precies het geluid er uit komt wat je wilt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |