Hoe kan een line up uberhaupt meevallen met deze prijzen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef JosD. het volgende:
Ik vind de de line-up tot nu toe tegenvallen
Je zal waarschijnlijk een wie-is-wie in de hard rock en metal voor je kiezen krijgen. Je kan er vergif op innemen dat bijvoorbeeld Slayer, Korn en Stone Sour ook komen. En verder zullen er nog wel wat gouwe ouwe staan. Oftewel: je hebt de hele dag grote acts op de buhne staan. Dat is toch waar 90% van de doelgroep op zit te wachten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef kriele het volgende:
[..]
Hoe kan een line up uberhaupt meevallen met deze prijzen?
Maar deze Backstreet Boys klonen horen toch ook niet thuis op een metalfestival?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als deze bands trouwens de richting aangeven waar het festival heen wil dit jaar, dan zal Linkin Park wel op Pinkpop staan. Zeker omdat ze dus geen afsluiter zullen zijn.
Owja, de gemiddelde metalhead zal de middelbare school mentaliteit nooit ontgroeien. Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar deze Backstreet Boys klonen horen toch ook niet thuis op een metalfestival?
Niet zo neerbuigend doen, SB. Of wil jij Madonna soms op FoR? Ach, laten we Jannes ook maar boeken! Niet alles past bij elkaar. Dat heeft niks met mentaliteit te maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Owja, de gemiddelde metalhead zal de middelbare school mentaliteit nooit ontgroeien. Dat was ik even vergeten![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
4 bands waarvan ik alleen LoA graag zou zien. Een zeer mager begin.
Yep. Nog steeds lopen 15, 16 jarige pubers met t-shirts aan van Slayer en Metallica. Wat zegt dat over de hedendaagse generatie bands? Niet goed genoeg, of is alles al gedaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
beetje ouwe leem weer allemaal. Maar doe je weinig aan, die bands blijven gewoon populair.
Ik stem voor niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:49 schreef kriele het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds lopen 15, 16 jarige pubers met t-shirts aan van Slayer en Metallica. Wat zegt dat over de hedendaagse generatie bands? Niet goed genoeg, of is alles al gedaan?
Qua zang, bas, drums en gitaren-bands is alles al eens gedaan, in welke stroming dan ook. Dus ook in de metal, en zelfs een beetje orginele variaties van wat al gedaan is zijn amper te vinden in de metalscene. Geen wonder dat iedereen nog steeds dweept met oude glorie of nieuwe bands die oude wijn verkopen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:49 schreef kriele het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds lopen 15, 16 jarige pubers met t-shirts aan van Slayer en Metallica. Wat zegt dat over de hedendaagse generatie bands? Niet goed genoeg, of is alles al gedaan?
Dat vermoeden had men al toen hij in '99 in Ahoy stond met Black Sabbath.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef denka het volgende:
Zal de laatste keer zijn voor Ozzy heb ik zo'n vermoeden..
Hij heeft wel nog in 2002 opgetreden op het ozzfest en concert in 2003 is afgelast. Maar idd gezien zijn staat denk je dat elk concert zijn laatste is..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vermoeden had men al toen hij in '99 in Ahoy stond met Black Sabbath.
En in 2005 stond Black Sabbath op Fields of Rock.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef denka het volgende:
[..]
Hij heeft wel nog in 2002 opgetreden op het ozzfest en concert in 2003 is afgelast.
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef -Flappy- het volgende:
Is er voor FoR eigenlijk een minimumleeftijd? Kom je er als 15-jarige op? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |