Wat wil je er voor terug?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:30 schreef Nuno_G het volgende:
ik
Tenzij je mn aandacht erbij kan houden zwerf ik zeer waarschijnlijk ook op andere plekken door het internetquote:Op woensdag 29 november 2006 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk en davidov?
die heeft vast geen zin om met mij de nacht door te brengen
ik ga wel weer verder in mijn boek
iddquote:Op woensdag 29 november 2006 01:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee joh laar maar, het zou toch een te erge belasting zijn om met een theatraal persoon de nacht in te gaan
adieu
*blaast kaars uit*
quote:
Ben maar voorzichtig met dat handje, je kunt daar ook andere dingen mee doenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:06 schreef Sitethief het volgende:
[..], zie je , daar gaat mijn hand al,
.
Weet ik,quote:Op woensdag 29 november 2006 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben maar voorzichtig met dat handje, je kunt daar ook andere dingen mee doen![]()
Laat staan dat je dat 2x op 1 dag typt...quote:Op woensdag 29 november 2006 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kan me de dag niet heugen dat ik 'jewelste' typte.
Ja, het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:15 schreef NathaN het volgende:
Laat staan dat je dat 2x op 1 dag typt...
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
zooooooo.....!
Jij speelt wow?quote:
Een klein beetjequote:
Cool, als je hulp nodig hebt je weet me te vindenquote:
Ook op jouw desk ligt nog te veel werk om dit onbeheerd tot morgen te laten liggenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
#.. En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet ..#
ad inf.
Neuh, ik heb niet echt een werkvoorraad ofzo. Heck! Mijn functienaam/-inhoud is nog niet eens duidelijk!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:21 schreef Stroekie het volgende:
Ook op jouw desk ligt nog te veel werk om dit onbeheerd tot morgen te laten liggen![]()
zo hij maakt wel werk van jequote:Op woensdag 29 november 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
O, en ik vergat het zakje met daarin een ketting waaraan 2 engelenvleugels hangen en de bijbehorende de kaart in mijn brievenbus met daarop "You were falling from down from Heaven and lost something. I found it and wanted to bring it back to the owner. I'll hope you will use them so you can fly to me if you like ..... xxx. Please don;t hate me for liking you"
Obsessief., benauwend, beklemmend... en... stel dat er iets in die kasten lag wat hij helemaal niet mocht zien? Ik ga toch niet bij vreemden (nou ja, mensen die ik 3 weken ken) de kasten opruimen?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
Beetje obsessief wel, vlinder... Wel lief, maar... ja. Dat American Psycho gevoel is niet uit de lucht gegrepen als ik dat zo lees.
quote:Op woensdag 29 november 2006 07:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo iemand naast je maakt opstaan NOG moeilijker
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo hij maakt wel werk van jewat een schat
Die letter is wel een HELE gemakkelijke gok hequote:
Ja het kan van romantiek tot gay slasher hequote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Het begin van een Hollywood-plot.
Het genre laat ik even in het midden....
Er zit in ieder geval geen M/M seks in. Hollywood, huh?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het kan van romantiek tot gay slasher he
Ach, dan classificeren we het als cult en mogen we neuken als konijnenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval geen M/M seks in. Hollywood, huh?
Ja, maar ik bedoel die van zaterdag, die met dat hele lieve koppiequote:Op woensdag 29 november 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die letter is wel een HELE gemakkelijke gok he
Had jij de uncensored versie van Another Gay Movie gezien trouwens? Of de DVD release?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, dan classificeren we het als cult en mogen we neuken als konijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |