Daarom gaan zie het ook weer tien noemen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
van een dj naar een balletdanser is anders niet zo'n grote stap....
cabaret
theater en musical![]()
talpa
Ben je nog single?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kijk er niet eens naar, laat staat dat ik ermee date. Dood aan therater en musical.
Ik vond het begin veelbelovend, maar daarna wordt het echt een aaneenschakeling van vage actiescenes... weinig drama meer. Beetje jammer.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:21 schreef davidov het volgende:
Children of men viel me toch even tegen zeg
Daar zijn er veel te veel van...quote:Op donderdag 30 november 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
een film die ik over 2 maanden dus al compleet vergeten ben
quote:AT5, 30 November 2006
Van onze verslaggever
Donderdag 30 November 2006 - Amsterdam – Op de Johannesverhulststraat in Amsterdam is vannacht een man gewond geraakt terwijl hij in de keuken eten aan het bereiden was.
Terwijl hij bezig was met zijn tosti-apparaat is de man volgens de politie vermoedelijk met zijn hand uitgeschoten. Het gebeurde terwijl hij trachtte het brood in het ijzer tevergeefs te verschuiven. Om de kok eerste hulp te verlenen bij de brandwonden aan zijn vingertoppen, zijn een ambulance en de traumahelikopter langs gekomen. Het slachtoffer is uiteindelijk gewond afgevoerd naar zijn slaapkamer. Daar at hij vervolgens zijn tosti "brie met ham" op die volgens de man een geslaagd experiment was. De onfortuinlijke man wist vervolgens zich nog te verbranden aan de hete vloeibare kaas.
Bij mij niet zo vaak, en zeker niet bij films van deze schaal waar ik ook nog naar uit gekeken heb.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar zijn er veel te veel van...
Wij zagen hem in een sneak preview. Was geen film waar ik het volle pond voor had willen betalen in ieder geval.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Bij mij niet zo vaak, en zeker niet bij films van deze schaal waar ik ook nog naar uit gekeken heb.
Gewoon in het algemeen. Vooral die knakker die een accu in zijn gezicht kreeg of wat het dan ook was, op het moment dat ze door die ijzeren deur vluchten.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:42 schreef davidov het volgende:
bedoel je het geweld aan het einde? Ja zag er erg tof uit, nog wel even van genoten
Owja dat was echt een geweldig momentquote:Op donderdag 30 november 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Vooral die knakker die een accu in zijn gezicht kreeg of wat het dan ook was, op het moment dat ze door die ijzeren deur vluchten.
Yeah, daarom. Ik zat minuten lang te denken "hoe doen ze dat?!"quote:Op donderdag 30 november 2006 02:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Owja dat was echt een geweldig momentOnverwacht *baf* ...haast niet te onderschijden van echt
![]()
Ze hebben niks in de film wat ik zou willen hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
Wees blij dat er in deze bond niet zoveel gadgets zitten danOf wil je erg graag een draagbare defibrillator?
Ik dacht dat ik het al eerder had gepost... maarrr ik vond de film dus behoorlijk sterk ja. Zonder twijfel de beste van de afgelopen 10 jaar. Regie, verhaal, acteurs, geluid alles was dik in orde. Dat er een paar kleine trekjes voor verloren moesten gaan is jammer. Maar als dat nodig was om voor het eerst in jaren weer een sterke film neer te zetten die niet meer weg heeft van science fiction dan van spionage...dan kan ik dat wel hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
Hey wacht, volgens mij heb ik gemist wat je er nou precies van vond... Je hebt hem al gezien toch?
Nouja wat ik het meeste miste waren 2 dingen: luchtige meligheid (maar kan wel zonder gezien we nu meer zwarte humor hebben), en "de oude staff" dus een Q of een moneypenny of whoever zolang het maar niet al die studentjes zijn die nu opeens bij MI6 werken...quote:Op donderdag 30 november 2006 03:29 schreef wonderer het volgende:
Ehehe. Ik vond hem ook hartstikke cool. En ik miste die dingen die jij noemt niet omdat ik geen echte fan ben. Voor mij was het gewoon een vette actiefilm met wat goeie drama.
En een martelscene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |