quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
Whihi... We hebben elkaar nog niet eens irl gezien![]()
quote:Foto van Dizer gezien? Ik kan jullie verzekeren dat hij er echt zo uitziet! En dat hij ook precies zo aanvoelt als de foto doet vermoeden... Sterk, maar toch lekker zacht, heerlijk om in die armen weg te kruipen en je eens goed te laten knuffelen![]()
Dizer is zeer galant gezelschap, een echte heer die de conversatie ook goed op gang weet te houden...
Heb je toevallig een feest. bruiloft of middelbare schoolreunie, maar geen date? Dizer is de ultieme verrassing om mee op te komen dagen... Al je nichtjes/oud klasgenoten zullen jaloers op je zijn!
Kortom, stoot ElisaB van die bovenste plaats en trek je creditcard voor Dizer![]()
Heb jij dat geschrevenquote:
Heulemaal alleenquote:
Ik verhoog het bod op deze heerlijke vent (en zijn echtgenote) met ¤ 5,00quote:
Gauw naar het biedtopic!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik verhoog het bod op deze heerlijke vent (en zijn echtgenote) met ¤ 5,00
Ow, kut...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef Sjeen het volgende:
Gauw naar het biedtopic!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Subtiel in beeld hé die trouwring aan zijn vinger
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...
Ik word er een beetje niet goed van dat er vier verschillende topics zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Subtiel in beeld hé die trouwring aan zijn vinger
Heb je niets moeten tekenen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is dat een trouwring? Ik heb ook zoiets aan mijn vinger, maar ben niet getrouwd... ergens iets misgegaan zeker
![]()
Ja, je zei NEE (en ik vroeg het nog zo liev)quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:Is dat een trouwring? Ik heb ook zoiets aan mijn vinger, maar ben niet getrouwd... ergens iets misgegaan zeker
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk; ik ben dol op lekkere heupenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:ga ik ook mee?
ik heb ook lekkere heupen, dat wel
![]()
![]()
Nee, dat zou inhalig ende egoistisch zijnquote:Maar voor andere dames(of heren natuurlijk) je mag hem ook voor je alleen hebben voor een avondje, het is natuurlijk niet eerlijk om zo'n lekker vent alleen voor mijzelf te houden
![]()
Oww... dan moet ik je toch echt verkeerd verstaan hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je zei NEE (en ik vroeg het nog zo liev)
Mooi... spaarcentjes tellen gaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
ga ik ook mee?
ik heb ook lekkere heupen, dat wel
![]()
![]()
Maar voor andere dames(of heren natuurlijk) je mag hem ook voor je alleen hebben voor een avondje, het is natuurlijk niet eerlijk om zo'n lekker vent alleen voor mijzelf te houden
![]()
Tussenstand:quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:23 schreef Dipkip het volgende:
Kan je al ergens actuele prijzen zien? Ik snap het niet meer zo met al die topics.
En hoe ver gaat Biogarde op zijn date?Ik las iets over zuigen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 85 Reya CHOWI : 75 Chinless DIZER : 75 ElisaB NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless FIVE HORIZONS : 60 ElisaB BIOGARDE : 55 Reya MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 50 Reya TOTAAL : 1795 |
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef FamFarmerFan het volgende:Als hij nou ook even een promootje maakt...
Mwoa... die 12 zijn dan veel te weinigquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef FamFarmerFan het volgende:Hoeveel mods zijn er nou in totaal....
Even een kleine hypothese, stel nou dat alle 12 mods tegelijkertijd op een dag worden "geclaimd" dan moet je toch behoorlijk het Forum op z'n kop kunnen zetten, toch?
Het lijkt mij dat zoiets wel wat waard is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |