UTP kabeltje kopen?quote:Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef satecl het volgende:
Sinds ik online speel via een crosscable loop 80% van mijn potjes na 30 minutjes vast, en dan is de server weg.... tiefus zooi
Ik ga wel weer lekker master leauge spelen en wacht wel tot ik een PS3 heb, en dat online-gaming dan wel soepeler en beter gaat
Rekening houden met de bugs.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef toma het volgende:
- je moet goed weten wanneer je een steekpass of een normale pass geeft.
Heb er ook last van wanneer ik niks ingedrukt houdt, loopt die er tegenaan.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef toma het volgende:
- Als je blijft sprinten wanneer hij de bal aanneemt wel ja.
Goede tip, ga ik proberen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef toma het volgende:
-De richting in sprinten waarnaar je wilt passen.
True, maar de power van Adriano is niet te vergelijken met welke andere speler dan ook in de game. Rooney komt er het meest bij in de buurt.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef toma het volgende:
- Tja, Als je een sprint duel met Saviola aan gaat kan ook niemand hem bijhouden.
Heeft even weer gewerkt, maar op het moment werkt het niet meer bi mijj.quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef toma het volgende:
wel, van de laatste 5 wedstrijden.
Waarschijnlijk heb je ondertussen al weer een paar potjes gespeeld.quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik stop denk ik ook met het online gedeelte en ik koop NOOIT meer een Pro Evolution Soccer. G*******, ik heb me toch weer laten foppen om 50 euro te dokken.Net gewoon drie wedstrijden achter elkaar waar ALLE bovenstaande punten tegelijk tegen me werkten. Als ik slecht voetbal wil zien dan ga ik wel naar Fortuna Sittard - MVV!
Serieus, als ikzelf beter speel dan de spelers op 't scherm dan neem ik 't niet meer serieus. Bah, bah, bah. Ik wou dat het eens stopte met regenen dan ga ik hier wel weer gewoon buiten een balletje trappen.
Snertspel...
Edit: Het stomme is dus dat ik dit spel alleen gekocht heb vanwege de multiplayer.Wat een sof.
![]()
Precies het is even wennen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef twi het volgende:
Maargoed, ik speel het dan ook pas een paar daagjes natuurlijk
Kijk, sommige wedstrijden besluit de AI te beïnvloeden. Soms heb ik bijvoorbeeld een onhoudbaar team, elke bal komt precies goed aan en controle is subliem. Andere wedstrijd komt geen bal normaal aan en lijken het net een stel oude wijven. Nu heb ik dat helaas vandaag bij elke wedstrijd gehad.quote:Heb ik geen last van?
Drijf spelers af, in plaats van het duel aan te gaan. Je kunt in PES6 veel te makkelijk een speler passeren dan in de voorgaande delen. Houd afstand met je speler, maar belet ze de weg naar de goal. Jaag ondertussen met het op X blijven drukken je teamgenoten op 'm af en gegarandeerd dat ze fouten gaan maken of naar de hoek van het veld lopen waar ze veel minder gevaarlijk zin. Op zijn tijd een sliding (zowel op de man, als op een pass die onderweg is).quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:02 schreef Frasier het volgende:
Tering, online verlies ik eigenlijk alleen maar. Aanvallend loopt 't goed maar in de verdediging word ik constant afgestraft. Het lukt me gewoon niet om de tegenstander bij me goal weg te houden. Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |