Die is idd nog mooier, maar vind ik moeilijker om te doen, maar goed je staat dan al stil, het zou mooi zijn als je loopt en dat je dan dat truukie doet, al moet je volgens mij stil staan om die te kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Nog lekkerder vind ik dat je stil staat en R2 ingedrukt heb, en dan komt de tegenstander een sliding doen, dat je dan naar achter klikt zodat ik de bal naar mijn toe sleep, dan slide je tegenstander ook voor je langs![]()
Ik vind hem wel effectief, vooral met de 'nummer 10'. Zoals Rooney, je staat stil op 20 meter van het doel, dan doe je die trick, daardoor krijg je wat ruimte en dan pegel je de bal het doel in, wereldgoals !! Alleen lukt het mij niet altijd hem weer in 1x meetenemen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gebruikt iemand weleens die nieuwe R2 move hier?
R2 ingedrukt, dan sleep je de bal naar achter en dan snel schuin naar voren in de richting van zijn sterke voet.
Ik gebruik hem nooit en zie ook niemand hem online gebruiken. Vind hem wel cool, maar weinig effectief.
Ik trek alleen de bal naar achter toe af en toe. Die is zeker wel effectief richting de achterlijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gebruikt iemand weleens die nieuwe R2 move hier?
R2 ingedrukt, dan sleep je de bal naar achter en dan snel schuin naar voren in de richting van zijn sterke voet.
Ik gebruik hem nooit en zie ook niemand hem online gebruiken. Vind hem wel cool, maar weinig effectief.
Ja, het is erg kut.quote:Op woensdag 6 december 2006 04:00 schreef twi het volgende:
Net voor het eerst gequit in een player match. Speel een counter/Adriano-hoer met Ajax van alle kanten van het veld. Alle ballen worden op wonderbaarlijke wijze gered door de keeper. Meneer geeft de bal drie keer in een counter aan Adriano, schiet vanaf pakweg 35 meter en de bal verdwijnt ofwel in de goal, ofwel hij ketst net voor de voeten van een tegenstander die hem er zo in kan lopen.
Gatverdamme wat weet Konami zo'n spel weer te verpesten door er zulke spelers in te stoppen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Stekelenburg (GK) Stam (CB) Heitinga (CB) Grygera (CB) Maduro (DMF) Gabri (CMF) Rosales (AMF) Mitea (AMF) Sneijder (CF) Huntelaar (CF) Babel (CF) |
ik kan gastjes die met brazilie, inter en barca alleen maar uit cutbacks scoren ook niet uitstaan, maar dit is weer de andere extreme.quote:Op woensdag 6 december 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik let er ook op dat ik vanuit geen enkele cutback scoor, daar wordt ik ondertussen ook strontziek van online. Alsof sommige op geen enkele andere wijze kunnen scoren.
Principieel. Scoren uit cutbacks vind ik te goedkoop en saai. Er zit te weinig uitdaging in. Ik geniet meer van het spelletje wanneer ik op een andere creatieve manier scoor. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ik kan gastjes die met brazilie, inter en barca alleen maar uit cutbacks scoren ook niet uitstaan, maar dit is weer de andere extreme.
Wat boeit het nou als je toevallig uit een cutback kan scoren. Gewoon doen...GOL=GOL
shitt..slaat echt nergens op dat je er op gaat letten dat je niet uit cutback scoort. het is een fucking spelletje!
Gister nog 3 keer gepasseerd in de CL finale. 3-1 gewonnen met AJAXquote:Op woensdag 6 december 2006 01:47 schreef Frasier het volgende:
Jezus die Chech is echt een bitch keeper om te passeren.
Gelukkig snappen sommige mensen het welquote:Op woensdag 6 december 2006 12:23 schreef pfaf het volgende:
Jeeeuj! Eindelijk heb ik 'm ook!![]()
![]()
PS2 natuurlijk.
Al is dat ook best lam hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:36 schreef Saekerhett het volgende:
Laatst had ik nog zo'n mafkees die Barca had, verslagen met Ajax
Stond ik laatste 5 minuten met 3-2 voor, en hou ik de bal in bezit, gaat hij na die tijd ook nog klagen dat ik het spelletje bederf
Kies eerst maar eens een ander team voordat je daarmee komt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is 't trouwens ook mogelijk om iemand door z'n benen te spelen (panna)?
wil je het toernooi online spelen?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:38 schreef denthemen het volgende:
Is er hier interesse voor een toernooi voor de ps2 en pc? Zo ja, dan heb ik nog 1 iemand nodig die mij helpt organiseren
Speel je om de Champions League?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef satecl het volgende:
ik heb met master league nu 100.000 punten, ik ben Man. Udt, maar echt niemand wil naar me toe komen, echt ongeloofelijk. Ik heb alleen De Guzman, Ribery, Gio en Cicinho kunnen krijgen. De grotere namen lijken we niet te komen, iemand tips??
Dat is erg makkelijk. Een speler die weinig gebruik maakt van z'n verkeerde been(het ultieme voorbeeld is Recoba) en dan zo lopen dat hij wel met rechts zou moeten schieten.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef satecl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dSgH2JTgYJc&mode=related&search=
kan dit ook nog bij PES6, zojah, hoe..?
http://www.youtube.com/results?search_query=pes6+rabonaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef satecl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dSgH2JTgYJc&mode=related&search=
kan dit ook nog bij PES6, zojah, hoe..?
Naar de achterlijn en dan terugleggen.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is erg makkelijk. Een speler die weinig gebruik maakt van z'n verkeerde been(het ultieme voorbeeld is Recoba) en dan zo lopen dat hij wel met rechts zou moeten schieten.
Dan probeert hij het op deze manier te doen.
Nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef toma het volgende:
[..]
is mij nog nooit gelukt ?
moet je dan ook iets van R2 indrukken ofzo?
In zo'n geval is 't volgensij beter om 'm gewoon neer te hakken en een penalty tegen te krijgen. Zelfs met een penal is de kan kleiner dat ie scoortquote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Naar de achterlijn en dan terugleggen.
Keeper heeft die bal 9 van de 10 keer niet en 9 van de 10 keer is het dan ook een doelpunt
en met 10 man verderquote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
In zo'n geval is 't volgensij beter om 'm gewoon neer te hakken en een penalty tegen te krijgen. Zelfs met een penal is de kan kleiner dat ie scoort.
Natuurlijk wel net op de grens he. Dat je net geen rood krijgtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
en met 10 man verderja echt ideaal
maar heeft niemand anders hier problemen met het binnenkomen van lobbies?> bij mij doettie niks![]()
het is een makkie kom ik achter, je moet van de achterlijn schuin terug lopen en dan verre hoek in schieten...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee.
Doe maar een training met Recoba, van links naar rechts kruisen en dan gewoon in de lange hoek schieten,
Told yaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:55 schreef satecl het volgende:
[..]
het is een makkie kom ik achter, je moet van de achterlijn schuin terug lopen en dan verre hoek in schieten...
hij doet 3 marseille roulettes achter elkaarquote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef SuperHarregarre het volgende:Vooral die actie van Ronaldinho is mooi getekend, hè?
2, tellen is niet je sterkste vak?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
hij doet 3 marseille roulettes achter elkaar?
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen, maar zodra ik een lobby wil ingaan gebeurt er niks.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:36 schreef endr0me het volgende:
Mijn complimenten ja
Maarrem.. kom geen lobby meer in, meer mensen hier last van ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
R10 = Ronaldinho
Zo gaat het dus meestal.![]()
Tof.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:38 schreef denthemen het volgende:
Is er hier interesse voor een toernooi voor de ps2 en pc? Zo ja, dan heb ik nog 1 iemand nodig die mij helpt organiseren
ik kom er ook niet in, maar ik heb adsl van kpn, regio rotterdamquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Carterman het volgende:
Zijn de mensen die er niet in komen toevallig Casema gebruikers? Regio Breda?
Ja goal of the month vind ik wel goed idee, ff me tv kaart weer aan het werk krijgen, kan ik weer eens wat recorden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tof.
Misschien kunnen we hier op FOK! ook een doelpunt van de week/maand actie houden.
Dat iedereen elke week/maand zijn doelpunt upload en we een stemming houden.
Mocht het mogelijk zijn, weet niet of het voor iedereen makkelijk is via je de console je goal naar pc over te zetten.
Zelf maakte ik op de PS2 daarvoor gebruik van een maxdrive.
Maar een toernooi wat je voorstelt heb ik zeker interesse in.
off topic, best comedy everquote:Op woensdag 6 december 2006 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
the Big Lebowski
You know... that's just like... you know... your opinion.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
off topic, best comedy ever![]()
Op de PC kan je gewoon alles intikken op elk moment tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar wat mij nog meer verbaasde was dat hij tijdens de wedstrijd kon praten.Ik bedoel, niet zoals in vertraagde berichten, maar dan tiepte die gast nog echt wat. Toen begon 'ie me te irriteren en heb ik 'm gewoon uitgezet. De ballen ook voor zulke gasten.
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef -Wolf- het volgende:
Saillant detail: Adriano is verkozen tot de slechtste speler uit de Serie A..
.
Adriano slechtste Serie A-speler 2006
Ik speel alleen maar online. Als je alleen al leest in dit topic hoeveel emoties dit spel bij mensen losmaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef pfaf het volgende:
Als ik dit zo lees moet ik het helemaal niet online gaan spelen.
Des te groter het voldane gevoel.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Feen het volgende:
Zodra je zo'n klote tegenstander hebt moet je gewoon winnen..
als ik sprint en daarbij telkens 2 keer de kant druk die ik op ga (bal ver voor je uit) dan wordt ik niet meer ingehaald hoor!quote:Op maandag 4 december 2006 10:16 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ben op een bepaalde punten met je eens.
Hoe kan mijn Martins met een acc. en topsnelheid van 99 ingehaald worden door een Pirlo met een acc. en topsnelheid van rond de 70 terwijl ie ruim 10 meter achter me begint? Waarom valt er tijdens dode spelmomenten nog nauwelijks te scoren (behalve dan via corners)? Waarom zijn de friendly matches zo belachlijk traag?
IMO (en ik vermoed volgens vele andere) is PES3 nog altijd ongeevenaard. Het lijkt er idd op dat Konami de kant van FIFA op wil. En dat is heiligschennis!
Nee, maar dan speel je de bal zo ver voor je uit dat de keeper 'm 9 van de 10 keer met een beetje timing zo weg kan rossen / af kan pakkenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
als ik sprint en daarbij telkens 2 keer de kant druk die ik op ga (bal ver voor je uit) dan wordt ik niet meer ingehaald hoor!
dan moet je toch beter je best doen en beter timen! wat ik ook veel doe is de sprint knop indrukken (stoppen) en meteen weer doorrennen.... ook dat werkt vaak goed!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar dan speel je de bal zo ver voor je uit dat de keeper 'm 9 van de 10 keer met een beetje timing zo weg kan rossen / af kan pakken
Is een algemeen probleem.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:22 schreef Flashwin het volgende:
huh nu snap ik waarom ik de lobby niet meer binnenkom...mijn username is geband ofzo??
want ik maak net een nieuwe aan, kom ik er probleemloos in. En ik heb ZEKER nooit gecheat oid..wat ene kkzooi weer met die servers joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |