Ben je nieuw hier? Heb je de OP al gelezen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het staat natuurlijk symbool voor het aantal dingekes op internet lijkt me zo, een googol is gewoon enorm groot.
Maar waarom dan google?
Ah, ze hadden het gewoon fout gespeld!![]()
Tussenstand!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heeel goed![]()
ze zijn eigenlijk gewooon heeel dom
ik ben nu eten, score werk ik zo bij!
Nappeklapperapper +1
Ik heb 't even nagezocht maar op wiki staat dat toch nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heeel goed![]()
ze zijn eigenlijk gewooon heeel dom
quote:Het woord is een variant van het woord "googol", dat werd verzonnen door Milton Sirotta, het neefje van de Amerikaanse wiskundige Edward Kasner. Googol is een synoniem voor een 1 met honderd nullen.
Dan komt dit weer in de buurt van de waarheidquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef erkel het volgende:
Zodat het een werkwoord lijkt?
doe maar..quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Jayhawk het volgende:
anders ik maar eentje?
doe maar meteen met de volgende, lijkt me handigerquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef erkel het volgende:
[..]
doe maar..
Werk je de OP straks ook nog bij?
Dan heeft de volgende dubbel werk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:43 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
doe maar meteen met de volgende, lijkt me handiger
lijkt me niet, schept weer allemaal verwarring. Dit topic is nog maar op de helft, kan nog makkelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:43 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
doe maar meteen met de volgende, lijkt me handiger
Kas van Ierselquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef Jayhawk het volgende:
Wie vertolkte de Nederlandse stem van Teddy Ruxpin en Grubby (is een en dezelfde persoon)?
Volgende keer nog de juiste smileys erbij en het is helemaal goed.quote:
Jayhawk +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:53 schreef Jayhawk het volgende:
Kas van Iersel
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:55 schreef Homdeck het volgende:
♫♫Je bent een bluffer, je blijft een bluffer ♫♫![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef erkel het volgende:
Bruce Springsteen - Born in the USA?
Ja! Weet je het album ook? Dat zou ik heel knap vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Flitspaal het volgende:
Rush?
Oei.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja! Weet je het album ook? Dat zou ik heel knap vinden![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Oei.
Hebben ze een album met de naam Moving Pictures?
Mijn vraag volgt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |