Nee!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef seekfaM het volgende:
25?
heb je ze geteld ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef seekfaM het volgende:
het zijn 24 verhalen echt.
Men pa *die heeft ze hier allen in de kast liggen* vertelt dat er 24 verhalen zijn geweest, maar waar van 1 onvoltooid.quote:
Achter op mij kuifjes staat dat er 22 titels beschikbaar zijn...en er is nog een kuifje in de sovjet-unie, maar die is niet afgerond. Dat is wat ik weet...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:43 schreef boem-dikkie het volgende:
22 dan maar ?
Zal ik dan 22 zeggen; dan reken ik Raket/Mannen op de maan en Geheim v. Eenhoorn/Scharlaken Rackham als 1 albumquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Men pa *die heeft ze hier allen in de kast liggen* vertelt dat er 24 verhalen zijn geweest, maar waar van 1 onvoltooid.
maar jij zegt hoeveel zijn er NU momenteel beschikbaar, maar jou vraag was, hoeveel officiele kuifje's album's zijn er...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:47 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Achter op mij kuifjes staat dat er 22 titels beschikbaar zijn...en er is nog een kuifje in de sovjet-unie, maar die is niet afgerond. Dat is wat ik weet...
Wat is dan het verdwenen kuifje album dat niet meer bestaat volgens jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:49 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar jij zegt hoeveel zijn er NU momenteel beschikbaar, maar jou vraag was, hoeveel officiele kuifje's album's zijn er...
Kuifje en de verloren strip!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat is dan het verdwenen kuifje album dat niet meer bestaat volgens jou?
Ik heb het aan mijn 2 katten gevraagd..maar die zwegen als het graf!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Is iedereen het nu aan vaders aan het vragen en op achterkanten aan het opzoeken?
Dat is niet de bedoeling hé mensen?
Ja/nee, het is niet Officieel gedrukt en uitgegeven, wat wel zo is, is dat hij geveild is als een Officieel album, iemand heeft nu het niet afgemaakte stuk ergens liggen, maar ik weet niet precies waar je de definitie met leggen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar een kuifje album dat on afgemaakt is ( zie het nu ook op Wikipedia staan ) is toch geen Officieel album ?
Wellicht zijn het oudere drukken. Dan is het deel nog niet verschenen en KAN het niet op de achterkant staanquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Neuroscience het volgende:
Maar goed, dan houd ik het maar op 23...wel raar dat kuifje in de sovjet unie als meeteld. Die staat ook niet achterop de overige 22 albums vermeld. Maar 23 it is...
Kan gebeuren hequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:00 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En sorry voor de onduidelijke vraag.![]()
Mag ik?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:
kan iemand anders weer een vraag stellenhihi sorry mensen. Maar ik heb theorie van rijles./
Googol was niet te registreren als bedrijfsnaam?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef seekfaM het volgende:
Komt in de buurt, maar waarom heet het dan Google en geen Googol het bedrijf?
Heeel goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het staat natuurlijk symbool voor het aantal dingekes op internet lijkt me zo, een googol is gewoon enorm groot.
Maar waarom dan google?
Ah, ze hadden het gewoon fout gespeld!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |