Neen. Wat maakt RoofingBurner's gedoe? Juist..een voor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:27 schreef Waterweg het volgende:
een aambeeld?
Choppermick +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:28 schreef ChopperMick het volgende:
een voor is een groef in de grond die je maakt als je ploegt
Het is dus juist het negatief van dat hoopje aardequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Een voor is dus een bijeengedrukte hoop aarde in lange banen waar een aardappel ofzo in gestopt wordt.
Volgens mij staat hier ook groef hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Voorhamer, voren is ergens een groef in trekken?
Ja, dat klopt. Voren is een groef intrekken. Maar "voren" is 2 posts later verandert in VOORN vanwege een spelfout van mijquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij staat hier ook groef hoor.Overheen gelezen?
maakt niet uit ik had de vis ook goed, toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Voren is een groef intrekken. Maar "voren" is 2 posts later verandert in VOORN vanwege een spelfout van mij
Ik zocht dus alleen nog een "voor", wat dus een groef is.
Vervelend gelopen dit![]()
Edit, had hint niet gezien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:34 schreef ChopperMick het volgende:
Wie heeft de volgende beroemde laatste woorden gesproken en waarom?"Pardonnez-moi, monsieur."
minstens zo beroemd en ook niet gestorven door ouderdom.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:49 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Jeanne d'Arc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |