abonnement Unibet Coolblue
pi_43957006
Beste leden,

Wellicht hebben jullie het een en ander al meegekregen op het subforum, wellicht niet. Zo niet dan hieronder even een korte samenvatting.

De laatste weken is er steeds meer kritiek onstaan op het multigaming concept onder FOK!. De verschillende games communiceerde op verschillende platforms (FOK!, TS en een eigen subforum) en er vond weinig overloop plaats tussen de verschillende games. Het hele concept kwam dan ook onder vuur te liggen. In dezelfde periode kregen de dragers van het hele concept het extra druk met andere zaken waardoor ze weinig tot geen kans meer zagen om tijd te investeren in Band of FOK!kers.

Gezien de geringe samenwerking tussen de clans en de onmogelijkheid van dragende figuren binnen Band of FOK!kers om hier wat tegen te doen rest ons niets anders dan de stekker uit het concept te trekken en terug te gaan naar onze roots: een Battlefield 2 clan.

Dat betekent ook dat we zowel de samenwerking met FOK! als de samenwerking tussen de clans als ook de samenwerking met de sponsors op zeggen. De belangrijkste veranderingen zijn dat het subforum in z'n geheel zal verdwijnen en dat iedere clan weer z'n eigen weg zal gaan. Band of FOK!kers gaat terug naar z'n roots en wordt weer een Battlefield 2 clan met een eigen (kleinschalig) subforum en een spam topic op FOK!, hierover volgt binnenkort meer nieuws. De servers van de sponsors blijven uiteraard nog enige tijd online om iedereen de kans te geven vervangende servers in te zetten.

We willen iedereen bedanken voor haar/zijn inzet, iedereen weet zelf waarschijnlijk in hoeverre dit van toepassing is, en we hopen jullie nog eens te zien bij Band of FOK!kers, of op de Battlefield 2 server, of op FOK!, of bij het spelen van een ander spel.

Mochten er verder nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Ferdi
Band of FOK!kers

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 28-11-2006 12:31:08 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:28:49 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43957554


Het was zo gezellig..

pi_43958312
Wegaan terug... Een goede zaak...
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:59:54 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43958342
Ook al vind ik het jammer, ik ben het wel eens met Rudy.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43958370
Terug naar hoe het was
piew piew?
pi_43958472
nu blij ijsmuts ??
Every war is different, every war is the same.
pi_43958559
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef dekkered het volgende:
nu blij ijsmuts ??
Kom op zeg, IJmuts is hier niet de schuldige.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43959103
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Kom op zeg, IJmuts is hier niet de schuldige.
Every war is different, every war is the same.
pi_43959193
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:23 schreef dekkered het volgende:
Alsof IJs de enige was die dit wilde. Volgens mij ben jij zo ongeveer de enige die t niet wilde
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43959513
Sorry dat ik even reageer, maar Dekkered laat je niet zo kennen joh. Met deze reactie schaar je je echt zo onder de Fok! josties. Of het nou komt omdat je nog jong bent, of omdat je echt het denkvermogen van een zak chips hebt, als jij niet inziet dat deze verandering het beste is voor BoF ben je echt een kortzichtig ventje. Blijkbaar heb je geen ene reet van deze discussie gesnapt. Dat BoF op deze manier leden verliest en dat het bestuur gewoonweg niet de tijd heeft om het wel te laten slagen onder Fok. Lees de reacties, hoe jammer sommige mensen het ook vinden, de meeste zijn voor deze actie. Dit is simpelweg de enige juiste manier om BoF nieuw leven in te blazen. Om je dan zo uit te laten naar mij toe is behoorlijk jammer (vooral voor jezelf)
pi_43959777
Top, weer een centraal BoF-Spam-topic!!
BF2: Diamond3d
pi_43959872
Kom je dan ook weer meedoen Wesley

Hoe is trouwens je CDplak avontuur afgelopen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:57:13 #13
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_43959905
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:38 schreef IJsmuts het volgende:
Sorry dat ik even reageer, maar Dekkered laat je niet zo kennen joh. Met deze reactie schaar je je echt zo onder de Fok! josties. Of het nou komt omdat je nog jong bent, of omdat je echt het denkvermogen van een zak chips hebt, als jij niet inziet dat deze verandering het beste is voor BoF ben je echt een kortzichtig ventje. Blijkbaar heb je geen ene reet van deze discussie gesnapt. Dat BoF op deze manier leden verliest en dat het bestuur gewoonweg niet de tijd heeft om het wel te laten slagen onder Fok. Lees de reacties, hoe jammer sommige mensen het ook vinden, de meeste zijn voor deze actie. Dit is simpelweg de enige juiste manier om BoF nieuw leven in te blazen. Om je dan zo uit te laten naar mij toe is behoorlijk jammer (vooral voor jezelf)
een zak chips
piew piew?
pi_43960423
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:56 schreef FJD het volgende:
Kom je dan ook weer meedoen Wesley

Hoe is trouwens je CDplak avontuur afgelopen
Whehe, nou laat dat maar hangen. Misschien dat ik ooit eens een printer koop die op cd's kan printen.
BF2: Diamond3d
pi_43960468
@ dekkerd : ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar er zijn geen nieuwe leden bijgekomen sinds wij hier onder fok! zitten. Daarvoor kregen we toch echt wel 2 a 3 nieuwe leden erbij per 2 weken (ongeveer).
Server was altijd vol behalve tijdens werk/schooluren. Nu staat ie vaker leeg dan gevuld.

Naar mijn mening is de clan langzaam aan het doodbloeden. Ik zie alleen chiel, stefan en egg bf2 spelen. Neem mij als voorbeeld : ik ben minder actief geworden in BF2 omdat de sfeer die ervoor was niet meer te vinden is. Misschien dat als we terug gaan naar The Roots dat die sfeer terug komt.

De beslissing om van BoF een multigaming clan te maken heeft negatief uitgepakt. Ik heb in de tussen tijd niet zitten klagen. Met iets nieuws beginnen is altijd lastig. Het heeft zo zijn tijd nodig. Maar als het op lange termijn niet wil lukken, dan is het ook wel logisch dat de stekker eruit wordt getrokken.

En ijsmuts heeft gelijk als je niet merkt dat de clan aan het doodbloeden is : inhoud van een zak chips. (wat overigens lekker is)
Maar dit moet je niet persoonlijk opvatten dit is maar mijn mening

[ Bericht 6% gewijzigd door Viro op 28-11-2006 14:26:17 ]
pi_43961590
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef dekkered het volgende:
nu blij ijsmuts ??
echt zeer trieste opmerking.
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:54:29 #17
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43961620
Mja.. Laat ik dan ook maar even mijn mening geven nu ik er kort tijd voor heb..
Ik heb de afgelopen week de discussie wel kunnen volgen, maar vaak gewoon geen tijd gehad om nog inhoudelijk en doordacht te reageren. Met mijn cursus loop ik al achter met huiswerk en het solliciteren neemt erg veel tijd in beslag. Zeker als ze vragen om een presentatie waar je toch al gauw 16 uur mee bezig bent aan voorbereiding.

Zelf vind ik het heel erg jammer. Ik zag veel potentie in deze samenwerking en dat was ook de reden dat ik erin gestapt was met Gamehost.nl. Gamehost.nl lipe niet geheel denderend en hoopte hiermee zelfs een laatste kunstje het op te kunnen peppen.

De reden van niet slagen is volgens mij een combinatie van vele factoren die helaas allemaal tesamen komen. Ondanks het feit dat er verschillende culturen van games bij elkaar kwamen denk ik wel dat ook dat nog kon slagen. Daar lag het probleem niet. Echter ligt daar wel een frustratie die ik me wel enigszins kan voorstellen vanuit BFS.

Eerste en belangrijkste punt is de dragers. Doordat nagenoeg alle initiatief nemers en dragers door prive omstandigheden nagenoeg geen tijd meer kregen dit project actief te kunnen dragen is een grote factor. Of mensen dit van te voren wisten of zagen aankomen laten we daarvoor even erbuiten.

Een 2e punt, wat los staat van de multi-clan is BFS zelf. Doordat BFS zovele varianten kreeg en iedereen zijn eigen smaak prefereerde is de BFS-groep uit elkaar gevallen. En dat is niet de schuld door de multi-clan. Ik neem dit ook niemand verder kwalijk, je bent niks verplicht namelijk. Maar doordat er geloof ik 5 verschillende BFS-en nu zijn is het ondoenlijk om dit naar ieders wens in te vullen op de server.

Doordat BFS nagenoeg als enige communiceerdop FOK en het bestuur voornamelijk ook gevormd is vanuit BFS werd de frustratie des te groter. Leden waren verdeeld in BFS en zagen nauwelijks contact van FOK en/of andere games.

Persoonlijk denk ik doordat de achterban van BFS zo verdeeld was en er door tijdgebrek vanuit bestuur geen reactie kwam het einde betekende. Ik ga er niemand wat over verwijten. Sterker nog, ik weet hoeveel werk er is verzet om dit project te doen slagen. Hoeveel energie dit project wel niet gekost heeft en wat de gevolgen voor sommige mensen in prive-leven dit zelfs tot gevolg heeft gehad.

De multi-clan was met zeer goede bedoeling opgezet en met veel enthousiasme. En ook met doel tot verbetering van de clan. Dat de resultaten achteraf tegenvallen had niemand kunnen voorzien. Sterker nog, dan was niemand ermee ingegaan en zoveel energie erin gestopt.

De frustratie kan ik aan de andere kant best indenken, daar jullie niet al te veel van de toekomstplannen hebben mogen genieten. Denk zelfs eerder minder. Dit is zonde en nooit en te nimmer de intentie geweest.

Maar alsjeblieft mensen. We zijn een vriendengroep geworden. Laat dat aub niet verloren gaan door de huidige omstandigheden. Met de problemen aan de kant geschoven heb ik genoten van de tijd als clan en wil dit graag verder kunnen zetten. Ik moet nog steeds bier zuipen met jullie en wil foxxie nog kunnen horen zingen. We hebben met alle goede bedoeling wat geprobeerd, helaas heeft dit gefaald, maar we gaan wel verder, waar dan ook.
pi_43961727
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:15 schreef Viro het volgende:
@ dekkerd : ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar er zijn geen nieuwe leden bijgekomen sinds wij hier onder fok! zitten. Daarvoor kregen we toch echt wel 2 a 3 nieuwe leden erbij per 2 weken (ongeveer).
Server was altijd vol behalve tijdens werk/schooluren. Nu staat ie vaker leeg dan gevuld.

knip
Wij hebben wel nieuwe leden gekregen sinds we onder Fok!/Bof zitten.

(en met wij bedoel ik TMN en TMU, trouwens het blijkt uit de OP wel dat we vergeten worden...beetje jammer...)
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_43961770
Amen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43961898
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:58 schreef Rocksteen het volgende:

[..]

Wij hebben wel nieuwe leden gekregen sinds we onder Fok!/Bof zitten.

(en met wij bedoel ik TMN en TMU, trouwens het blijkt uit de OP wel dat we vergeten worden...beetje jammer...)
Voor de TM tak heeft het dus positief uitgepakt Maar als je kijkt naar de BF2 tak dan zie je toch echt wel een verschil van voorheen en nu

Edit : Ursel heeft gelijk. You're tha man

[ Bericht 9% gewijzigd door Viro op 28-11-2006 15:13:23 ]
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:04:48 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43961942
Mooi gezegd Ursel! Je hebt helemaal gelijk!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43961949
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:58 schreef Rocksteen het volgende:
(en met wij bedoel ik TMN en TMU, trouwens het blijkt uit de OP wel dat we vergeten worden...beetje jammer...)
Misschien moet je t stuk dan nog eens lezen Ik spreek er duidelijk over "verschillende games" en over de "verschillende platforms". Verder staat er een stukje toekomst in en voor BoF is dat BF2 vandaar dat die expliciet genoemd wordt. Over je laatste stukje zal ik t er maar op houden dat ik geen mening heb.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43962126
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi gezegd Ursel! Je hebt helemaal gelijk!
Same here...
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:21:18 #24
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43962518
Als ik ergens serious op reageer moet ik er ff de tijd voor nemen, en die had ik simpel gezegd niet de afgelopen dagen..

Discussies lopen altijd uit op modder gooien naar elkaar als je posts doet die gelijk in je opkomen. Daarom meng ik me er zelden in omdat emoties altijd de overhand nemen. Door even languit vanuit je directeursstoel de posts van een ander te analyseren en de echt intentie ervan bekijkt kan je een discussie nog wel eens sussen.

Helaas had ik daar dus geen tijd voor..
Heb mijn verhaal gedaan, doe er je profijt van. Ik ga me weer voorbereiden op een geweldige overwinning in de TOTO dit weekend..

Eventjes voor de mensen alhier dan eigenlijk ook.
Gamehost.nl liep niet geheel denderend de afgelopen periode en heb aan het thuisfront beloofd dat via BoF laatst kunstje was waarmee ik probeerde het wat hogerop te brengen. Met het ten onder gaan van BoF zal dat zeer waarschijnlijk ook de tenondergang van Gamehost.nl zijn. Ik besteedde er behoorlijk veel tijd in en de terugwinst was marginaal. Het was een hobby project, maar thuis is mijn tijd ook nodig, vandaar laatste kunstje om het winstgevender te maken.

Ik ga nog even uitzoeken hoe ik het af ga ronden enzo, wil enkele onderdelen behouden namelijk. Zoals ik al online tegen fer zei. Dit is een persoonlijke keuze en ondergang van Gamehost.nl is niet de schuld van BoF. Jullie moeten je daar niet schuldig over voelen. Het is een persoonlijke keuze. Ik kan namelijk nog wel zo verder modderen, maar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik ga eindelijk eens tijd vrij maken om zelf te kunnen gamen en voor het gezin..
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:24:47 #25
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_43962636
Jammer, maar wel begrijpelijk.
pi_43962688
De vraag die ik vanuit verschillende hoeken hoor is dan ook: Blijft de TS (in afgeslankte vorm) beschikbaar?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:30:30 #27
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43962799
Zoals ik al zeg moet ik even kijken welke onderdelen ik behoud.
TS is gratis te hosten als het niet zakelijk is. Dus de kans dat de server online blijft is aannemelijk ja.
Het is niet zo dat ik de boel gelijk inpak. Zit ook vast aan contracten van mezelf als die van m'n klanten.
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:20:43 #28
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43972352
Per wanneer willen jullie eigenlijk de stekker eruit trekken?
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:39:53 #29
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_43973007
Dus je wilt geen clanwar verslagen meer? hehe
piew piew?
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:42:07 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43973072
Toch jammer .

Maar ik wens de BF2 clan veel succes met de 'wederopbouw' .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43973256
@Fliepke. Als t subforum nog een week of 3 online kan blijven dan graag. Geeft ons de mogelijkheid om de laatste dingen over te gooien
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43977829
op zich is dit natuurlijk vreselijk jammer, maar de clan ging de laaatste tijd eerder achter dan vooruit,

ik hoop dat de bf2 spelende leden van de clan dit gezellig blijven doen en ook weer eens op ONZE server willen komen spelen, was altijd zo gezellig met veel mensen die graag bij ons kwamen spelen,

jamer voor FOk de striking fokkers en trackmania mensen, ze mochten meedoen maar de meeste lieten het afweten,

ik ben en blijf altijd beschikbaar om de sever te vullen: xfire is wel bekend....
pi_44010832
Even een vraag voor de moderators, we willen dit forum komend weekend archiveren. Hebben jullie daar geen problemen mee?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_44011100
Zou dat niet nog een weekje opgeschoven kunnen worden?

Ons nieuwe gedeelte draait bijna helemaal maar dan kunnen we volgende week wat topics "over gooien".
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44040524
Fok!kers

sonde dat het zo moest lopen maarja tis niet anders.. wij merkte ook weinig van de aanwezig van Fok.nl alleen ik communiceerde wat met de boffers zoals ferdi en postman enzo..

Wij zijn weer overnieuw begonnen op CB met andere naam: Sceptic. Gaming... iedere CS:S player is uit de BoF CB dus alles is gecleard.. ook met hulp van ferdi en postman heb ik de nummer 1 even over laten zetten op onze naam dus huts weer op bij af... zal ook wel weer wat vaker op BF2 server komen wat was ook alweer ip.. net weer BF2 geinstalleerd
pi_44045739
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef Rhoffeltje het volgende:
Fok!kers

sonde dat het zo moest lopen maarja tis niet anders.. wij merkte ook weinig van de aanwezig van Fok.nl alleen ik communiceerde wat met de boffers zoals ferdi en postman enzo..

Wij zijn weer overnieuw begonnen op CB met andere naam: Sceptic. Gaming... iedere CS:S player is uit de BoF CB dus alles is gecleard.. ook met hulp van ferdi en postman heb ik de nummer 1 even over laten zetten op onze naam dus huts weer op bij af... zal ook wel weer wat vaker op BF2 server komen wat was ook alweer ip.. net weer BF2 geinstalleerd
zoeken op band of fokkers he
Every war is different, every war is the same.
  Milf zondag 10 december 2006 @ 19:20:27 #37
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44310292
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:05 schreef FJD het volgende:
Zou dat niet nog een weekje opgeschoven kunnen worden?

Ons nieuwe gedeelte draait bijna helemaal maar dan kunnen we volgende week wat topics "over gooien".
Zijn de topics overgegooit?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 10 december 2006 @ 19:23:30 #38
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44310367
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Zijn de topics overgegooit?
Geloof het wel. Hij zit zelf met zijn luie donder in roemenië..
  zondag 10 december 2006 @ 19:26:25 #39
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44310435
Dan is het tijd om er een einde aan te maken.
  Milf zondag 10 december 2006 @ 19:31:18 #40
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44310575
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:23 schreef ursel het volgende:

[..]

Geloof het wel. Hij zit zelf met zijn luie donder in roemenië..
!

Lekker dan
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')