abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 20:31:21 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_44003370
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat weet ik meisje dat is ook niet het punt maar ik vind altijd zo leuk als meisjes pc adviezen gaan geven
Ik dacht dat je me aan het uitlachen was omdat ik iets heel doms zei

O wacht, dat deed je ook gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44010315
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Hij werkt bij mij niet!
Allee visual studio 2005 doet af en toe een beetje brak.
  donderdag 30 november 2006 @ 00:11:20 #93
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44011249
Ik heb Vista er weer afgedonderd en ben weer terug gegaan naar XP. Niet dat ik echt ontevreden was over de stabiliteit en/of snelheid, maar ik kreeg toch regelmatig een Explorer crash om mijn oren (die wel weer heel netjes herstarte trouwens), en een aantal spellen hadden wat grafische bugs die ik voorheen niet had, maar dat kan ook aan de beta drivers van ATI liggen.

Ook de performance van een aantal spellen was veel langzamer dan onder XP. OpenTTD, een heel erg simpel spelletje, deed wat vreemde dingen met mijn geluid. De nieuwste Realtek drivers voor Vista (22 nov) losten dat ook niet op.

XP start ook een heel stuk sneller op bij mij, maar als Vista eenmaal loopt wil het best aardig. Ik stap nog wel over op Vista, maar ik wacht denk ik eerst even af tot Microsoft de belangrijkste bugs oplost met Windows Update. Tot die tijd heb ik mijn XP MCE2005 weer van stal gehaald.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 30 november 2006 @ 00:18:27 #94
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44011429
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef Troel het volgende:
Commentaar van de helpdesk: dat ondersteunen we niet. Op de wedervraag waarom nog niet en per wanneer wel nog geen reactie.
Windows Vista is ook pas in Februari 2007 beschikbaar voor consumenten, dus ze hebben nog een maand of 2 om e.e.a op te lossen. Bedrijven die erachter komen dat Rabo telebankieren niet lekker werkt hebben meestal nog wel een stel XP of zelfs 2000 licenties liggen.

De meeste bedrijven zijn toch niet zo scheutig om Vista maar meteen op alle desktops uit te rollen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 30 november 2006 @ 00:20:48 #95
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44011474
Werkt FireFox 2.0 niet met de Rabo site trouwens?
-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2006 @ 07:19:07 #96
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44014175
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef maartena het volgende:

[..]

Windows Vista is ook pas in Februari 2007 beschikbaar voor consumenten, dus ze hebben nog een maand of 2 om e.e.a op te lossen.
En dat is precies de reden waarom bij jou spellen nog niet goed liepen.
Bagger drivers van de fabrikant, Ati danwel Nvidia.
Maar die hoeven ook nog niet omdat Vista voor de consument nog niet uit is.
Tegen de tijd dat het wel uit is zullen de drivers ook wel komen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44014558
Handige topic.
Misschien toch even 3 maanden wachten met de update naar Vista.
pi_44015142
Ik zag op tweakers staan dat iemand een schone Windows installatie er over heen had gepleurd en dat dit goed werkte.
En alle drivers stonden op een aparte partitie dus dat is wel handig.
pi_44020375
quote:
De meest uitgebreide 'Ultimate Edition' van het nieuwe besturingssysteem gaat 549 euro kosten, of 369 voor een upgrade.
ik dacht dat ultimate hetzelfde qua prijs zou zijn van Windows XP Pro???
als hij 550 gaat kosten los kopieer ik em wel
vieze zakken vullers...
300 vond ik al veel maar nog redelijk betaalbaar...
voor 550 kan je een hele pc kopen
pi_44021086
Neem gewoon Home Premium zeikerd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_44022074
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik dacht dat ultimate hetzelfde qua prijs zou zijn van Windows XP Pro???
als hij 550 gaat kosten los kopieer ik em wel
vieze zakken vullers...
300 vond ik al veel maar nog redelijk betaalbaar...
voor 550 kan je een hele pc kopen
Doe anders even de moeite om je in te lezen in de verschillende soorten versie . De ultimate staat niet gelijk aan de xp pro. Vista Business is de tegenhanger van xp pro .
pi_44022164
Ik snap écht niet waarom je de Ultimate zou willen hebben, of je moet thuis in een domain hangen ofzo. Of echt enorm geilen op een feature als Bitlocker.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_44022449
Alleen die naam al; ''Ultimate''.

Maar dit is wel minder: http://tweakers.net/nieuw(...)eft-koude-start.html
quote:
AMD's Quad FX-platform zou alleen onder Ultimate werken
pi_44022755
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Doe anders even de moeite om je in te lezen in de verschillende soorten versie . De ultimate staat niet gelijk aan de xp pro. Vista Business is de tegenhanger van xp pro .
Kan wel zijn maar tussen de XP home en pro zitten ook geen noemenswaardige verschillen die de prijsverschillen gerechtvaardigen.
Slaat gewoon nergens op al die verschillende versies.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2006 @ 14:05:44 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44022802
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:04 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar tussen de XP home en pro zitten ook geen noemenswaardige verschillen die de prijsverschillen gerechtvaardigen.
Slaat gewoon nergens op al die verschillende versies.
Dus wel.
Want nu is er keuze.
Wie niet alles nodig heeft betaald minder dan diegene die denkt alles te gaan gebruiken.
Eigenlijk heel eerlijk systeem dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44022893
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:04 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Niet? Zijn anders ongeveer dezelfde verschillen als die er nu tussen Home Premium en Ultimate zitten hoor: zakelijke netwerken, encryptie en multi-cpu support (kennelijk).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_44022938
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus wel.
Want nu is er keuze.
Wie niet alles nodig heeft betaald minder dan diegene die denkt alles te gaan gebruiken.
Wat heb je echt nodig van PRO wat je in HOME niet hebt dan?
De meeste mensen weten geeneens het verschil maar denken: PRO, die zal wel beter zijn....

En je moet eerst een kleine studie gaan volgen wat er nu wel en of niet in al de verschillende versies zitten en van veel dingen weet je geeneens wat ze precies doen en dan kom je er later misschien tot je schrik achter dat je toch beter een andere versie moest kopen.

Vind het zelf gewoon erg verwarrend en onnodig.

In OS X zit alles voor de home en zakelijke gebruiker en als je er iets van nodig is kan je het altijd gebruiken.
Het zit in elk geval nooit in de weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tatutatu op 30-11-2006 14:16:02 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2006 @ 14:13:24 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44023019
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Wat heb je echt nodig van PRO wat je in HOME niet hebt dan?
De meeste mensen weten geeneens het verschil maar denken: PRO, die zal wel beter zijn....

En je moet eerst een kleine studie gaan volgen wat er nu wel en of niet in al de verschillende versies zitten en van veel dingen weet je geeneens wat ze precies doen en dan kom je er later misschien tot je schrik achter dat je toch beter een andere versie moest kopen.

Ik weet wel wat het verschil tussen Pro en Home is.
Ik heb thuis Pro draaien omdat ik een domain heb waarmee ik expirementeer.
Bij de meeste huis-tuin en keuken pc wordt Home mee geleverd.
Dus dat zal nu ook het geval zijn.
Mensen die iets anders willen weten waar ze het over hebben, en weten ze dat niet dan is dankzij hun eigen stommiteit en zijn ze een dief van hun eigen portomonee....
pi_44023025
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef Tatutatu het volgende:

Mensen laten zichzelf ook zo graag gek maken doordat iedereen zo hard roept dat je de Ultimate versie MOET hebben, want daar zit immers alles in. Ja duh.

Geloof me, Home Premium is voor Truus en Henk de pc gebruiker echt méér dan genoeg. En ze zullen dan ook een Dell/Aldi/Dixons PC kopen mét die versie.

Enig idee hoeveel XP Pro Retail dozen er in NL verkocht zijn tot nu toe? Hint: het aantal kun je op 2 handen tellen.
pi_44023984
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef Joene het volgende:
Neem gewoon Home Premium zeikerd.
voldoet niet..
heb namelijk domein
pi_44024089
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:54 schreef mschol het volgende:

[..]

voldoet niet..
heb namelijk domein
Met een legale W2K/W2K3 server licentie?
pi_44024101
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus wel.
Want nu is er keuze.
in dat geval hadden ze toch een kale windows moeten maken met add-onn modules's
dan kan je je systeem echt aanpassen op je eigen wensen..
ik wil bijvoorbeeld domein support, areo en multicpu, maar geen rdp . als ik dit dan in modules kan kopen vind ik het prima, kan ik me eigen OS inelkaar moduleren
pi_44024132
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Met een legale W2K/W2K3 server licentie?
W2k3 idd
en voordat je het op de kosten gaat gooien:
voor deze licensie heb ik toestemming gekregen van mijn werk
pi_44024153
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:59 schreef mschol het volgende:

[..]

W2k3 idd
Als je W2K3 kunt kopen, de moeite neemt om een domein te installeren, CALs te kopen (naar ik aanneem), wat doe je dan moeilijk over een Vista licentie?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2006 @ 15:01:11 #115
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44024182
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef mschol het volgende:

[..]

in dat geval hadden ze toch een kale windows moeten maken met add-onn modules's
dan kan je je systeem echt aanpassen op je eigen wensen..
ik wil bijvoorbeeld domein support, areo en multicpu, maar geen rdp . als ik dit dan in modules kan kopen vind ik het prima, kan ik me eigen OS inelkaar moduleren
Tjsa, misschien iets voor de volgende versie?
Het is trouwens vrij normaal dat wanneer je meer nodig hebt dat je dan meer moet betalen.
Dat zie bij veel meer dingen, maar dat wordt wel geaccepteerd, beetje krom niet?
pi_44024222
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je W2K3 kunt kopen, de moeite neemt om een domein te installeren, CALs te kopen (naar ik aanneem), wat doe je dan moeilijk over een Vista licentie?
zie mijn edit
ik heb em dus niet zelf gekocht (als ik dat kon hoorde je me ook stukken minder over vista mekkeren )
pi_44024255
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Tjsa, misschien iets voor de volgende versie?
Het is trouwens vrij normaal dat wanneer je meer nodig hebt dat je dan meer moet betalen.
Dat zie bij veel meer dingen, maar dat wordt wel geaccepteerd, beetje krom niet?
ik accepteer het omdat ik niet anders kan, en ik zeur dus over vista om dat de prijzen astronomisch hoog zijn voor een OS
pi_44024308
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef mschol het volgende:

[..]

zie mijn edit
ik heb em dus niet zelf gekocht (als ik dat kon hoorde je me ook stukken minder over vista mekkeren )
Regel Vista dan ook via je werk.

Echt hoor, ik snap het niet. Dit zijn de edities, dit zijn de prijzen. Dan kun je wel heel moeilijk gaan lopen doen maar er gaat echt niks meer aan veranderen. En m.i. zit er voor 99% van de PC gebruikers een geschikte editie bij voor een niet erg onredelijke prijs, zeker als upgraden een optie is vanaf je huidige XP licentie.
pi_44024404
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef mschol het volgende:

[..]

ik accepteer het omdat ik niet anders kan, en ik zeur dus over vista om dat de prijzen astronomisch hoog zijn voor een OS
En dat komt denk ik doordat ze ongelooflijk veel kosten maken met het ontwikkelen van een nieuw OS en door hun slechte interne beleid.
Door hun geldverspillingen&vertragingen zeg maar moet de consument/bedrijfsleven meer betalen. Daarbij hebben ze nog altijd een monopoliepositie dus ze komen er gewoon mee weg.

Office is nog altijd de grootste cashkraker...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2006 @ 15:09:28 #120
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44024418
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef mschol het volgende:

[..]

Tjsa, ik vind een radio die door de fabriek als "optie" ook te duur, maar daar zeur ik verder ook niet over.
Ik heb de keuze of dat ik 'm neem of niet, in dit geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')