Ik dacht dat je me aan het uitlachen was omdat ik iets heel doms zeiquote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat weet ik meisje dat is ook niet het punt maar ik vind altijd zo leuk als meisjes pc adviezen gaan geven![]()
![]()
Windows Vista is ook pas in Februari 2007 beschikbaar voor consumenten, dus ze hebben nog een maand of 2 om e.e.a op te lossen. Bedrijven die erachter komen dat Rabo telebankieren niet lekker werkt hebben meestal nog wel een stel XP of zelfs 2000 licenties liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef Troel het volgende:
Commentaar van de helpdesk: dat ondersteunen we niet. Op de wedervraag waarom nog niet en per wanneer wel nog geen reactie.
En dat is precies de reden waarom bij jou spellen nog niet goed liepen.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Windows Vista is ook pas in Februari 2007 beschikbaar voor consumenten, dus ze hebben nog een maand of 2 om e.e.a op te lossen.
quote:De meest uitgebreide 'Ultimate Edition' van het nieuwe besturingssysteem gaat 549 euro kosten, of 369 voor een upgrade.
Doe anders even de moeite om je in te lezen in de verschillende soorten versiequote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]ik dacht dat ultimate hetzelfde qua prijs zou zijn van Windows XP Pro???
als hij 550 gaat kosten los kopieer ik em wel
vieze zakken vullers...
300 vond ik al veel maar nog redelijk betaalbaar...
voor 550 kan je een hele pc kopen
quote:AMD's Quad FX-platform zou alleen onder Ultimate werken
Kan wel zijn maar tussen de XP home en pro zitten ook geen noemenswaardige verschillen die de prijsverschillen gerechtvaardigen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Doe anders even de moeite om je in te lezen in de verschillende soorten versie. De ultimate staat niet gelijk aan de xp pro. Vista Business is de tegenhanger van xp pro
.
Dus wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:04 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar tussen de XP home en pro zitten ook geen noemenswaardige verschillen die de prijsverschillen gerechtvaardigen.
Slaat gewoon nergens op al die verschillende versies.
Niet? Zijn anders ongeveer dezelfde verschillen als die er nu tussen Home Premium en Ultimate zitten hoor: zakelijke netwerken, encryptie en multi-cpu support (kennelijk).quote:Op donderdag 30 november 2006 14:04 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar tussen de XP home en pro zitten ook geen noemenswaardige verschillen die de prijsverschillen gerechtvaardigen.
Wat heb je echt nodig van PRO wat je in HOME niet hebt dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wel.
Want nu is er keuze.
Wie niet alles nodig heeft betaald minder dan diegene die denkt alles te gaan gebruiken.
Eigenlijk heel eerlijk systeem dus.
Ik weet wel wat het verschil tussen Pro en Home is.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Wat heb je echt nodig van PRO wat je in HOME niet hebt dan?
De meeste mensen weten geeneens het verschil maar denken: PRO, die zal wel beter zijn....
En je moet eerst een kleine studie gaan volgen wat er nu wel en of niet in al de verschillende versies zitten en van veel dingen weet je geeneens wat ze precies doen en dan kom je er later misschien tot je schrik achter dat je toch beter een andere versie moest kopen.
Vind het zelf gewoon erg verwarrend en onnodig.
Mensen laten zichzelf ook zo graag gek maken doordat iedereen zo hard roept dat je de Ultimate versie MOET hebben, want daar zit immers alles in. Ja duh.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef Tatutatu het volgende:
Vind het zelf gewoon erg verwarrend en onnodig.
voldoet niet..quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef Joene het volgende:
Neem gewoon Home Premium zeikerd.
Met een legale W2K/W2K3 server licentie?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
voldoet niet..
heb namelijk domein
in dat geval hadden ze toch een kale windows moeten maken met add-onn modules'squote:Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wel.
Want nu is er keuze.
Wie niet alles nodig heeft betaald minder dan diegene die denkt alles te gaan gebruiken.
Eigenlijk heel eerlijk systeem dus.
W2k3 iddquote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met een legale W2K/W2K3 server licentie?
Als je W2K3 kunt kopen, de moeite neemt om een domein te installeren, CALs te kopen (naar ik aanneem), wat doe je dan moeilijk over een Vista licentie?quote:
Tjsa, misschien iets voor de volgende versie?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval hadden ze toch een kale windows moeten maken met add-onn modules's
dan kan je je systeem echt aanpassen op je eigen wensen..
ik wil bijvoorbeeld domein support, areo en multicpu, maar geen rdp . als ik dit dan in modules kan kopen vind ik het prima, kan ik me eigen OS inelkaar moduleren
zie mijn editquote:Op donderdag 30 november 2006 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je W2K3 kunt kopen, de moeite neemt om een domein te installeren, CALs te kopen (naar ik aanneem), wat doe je dan moeilijk over een Vista licentie?
ik accepteer het omdat ik niet anders kan, en ik zeur dus over vista om dat de prijzen astronomisch hoog zijn voor een OSquote:Op donderdag 30 november 2006 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, misschien iets voor de volgende versie?
Het is trouwens vrij normaal dat wanneer je meer nodig hebt dat je dan meer moet betalen.
Dat zie bij veel meer dingen, maar dat wordt wel geaccepteerd, beetje krom niet?
Regel Vista dan ook via je werk.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zie mijn edit
ik heb em dus niet zelf gekocht (als ik dat kon hoorde je me ook stukken minder over vista mekkeren )
En dat komt denk ik doordat ze ongelooflijk veel kosten maken met het ontwikkelen van een nieuw OS en door hun slechte interne beleid.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik accepteer het omdat ik niet anders kan, en ik zeur dus over vista om dat de prijzen astronomisch hoog zijn voor een OS
Tjsa, ik vind een radio die door de fabriek als "optie" ook te duur, maar daar zeur ik verder ook niet over.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik accepteer het omdat ik niet anders kan, en ik zeur dus over vista om dat de prijzen astronomisch hoog zijn voor een OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |