Het ging dan ook om de rekeningafschriften in IE7 op Vista.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met Windows XP en IE7 kon ik zonet wel inloggen en m'n rekening zien.
gelukkig geen problemen hier. betalingen zal ik later wel testen.
dat is iig een pluspunt voor nu.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de rekeningafschriften in IE7 op Vista.
Niet om je rekening overzicht op XP in IE7.
Vista draaid goed, heb alleen wel multi boot, want bf2 werkt niet echt snel onder vista.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef Tackleberry het volgende:
Ik wacht voorlopig nog met het testen van Vista... Misschien dat ik het eerst nog even in een multiboot ga proberen, 'helemaal over' zie ik nog niet zo zitten.
Hij werkt bij mij niet!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Giem het volgende:
[..]
Vista draaid goed, heb alleen wel multi boot, want bf2 werkt niet echt snel onder vista.
Je moet het ook niet op die laptop proberen...quote:
Dat langzame dat heb ik dus juist niet. Heb je wel voldoende geheugen en dergelijke in je pc zitten?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef Petrulli het volgende:
Ok, ik heb nu 2 dagen Windows Vista gedraaid, maar ik ben er niet tevreden over.
Langzaam bij opstarten, langzaam bij programm's opstarten, langzaam bij afsluiten.(ligt ook wel aan mijn eigen computertje). totaal niet compitable met mijn andere software..
Conclusie, deze jongen is nog niet klaar voor Vista.
format c: /q
insert Windows XP disc
Whehehehhehehequote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat langzame dat heb ik dus juist niet. Heb je wel voldoende geheugen en dergelijke in je pc zitten?
Ey, dat scheelt echt hoor!quote:
Dat weet ik meisje dat is ook niet het punt maar ik vind altijd zo leuk als meisjes pc adviezen gaan gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ey, dat scheelt echt hoor!
Ik dacht jaren geleden XP te kunnen draaien op 128. Het werkte wel, maar wel retetraag!
Ik dacht dat je me aan het uitlachen was omdat ik iets heel doms zeiquote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat weet ik meisje dat is ook niet het punt maar ik vind altijd zo leuk als meisjes pc adviezen gaan geven![]()
![]()
Windows Vista is ook pas in Februari 2007 beschikbaar voor consumenten, dus ze hebben nog een maand of 2 om e.e.a op te lossen. Bedrijven die erachter komen dat Rabo telebankieren niet lekker werkt hebben meestal nog wel een stel XP of zelfs 2000 licenties liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef Troel het volgende:
Commentaar van de helpdesk: dat ondersteunen we niet. Op de wedervraag waarom nog niet en per wanneer wel nog geen reactie.
En dat is precies de reden waarom bij jou spellen nog niet goed liepen.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Windows Vista is ook pas in Februari 2007 beschikbaar voor consumenten, dus ze hebben nog een maand of 2 om e.e.a op te lossen.
quote:De meest uitgebreide 'Ultimate Edition' van het nieuwe besturingssysteem gaat 549 euro kosten, of 369 voor een upgrade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |