Ik denk dat Schilt op punten wint: Le Banner gaat nog niet KO als je hem een achterwaartse hieltrap op z'n jukbeen geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef sloopkogel het volgende:
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk........
Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Gaaf zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?
ik neem het toch digitaal op, dus als ik jou er mee kan plezieren.......ik hoor het wel.....
ja graag, stuur maar op als je wilt. ik boek wel even wat geld over of haal het bij je op...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?
ik neem het toch digitaal op, dus als ik jou er mee kan plezieren.......ik hoor het wel.....
dat is wel vreemd ja, misschien was Eurosport te laat met het betalen van de rechten? who knows?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef toma het volgende:
Waarom komt het trouwens op SBS en niet op Eurosport
Ken jij je nog het gevecht herinnigen van Ernesto Hoost - Jerome le Banner?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat Schilt op punten wint: Le Banner gaat nog niet KO als je hem een achterwaartse hieltrap op z'n jukbeen geeft.
Als Le Banner niet KO gaat wil ik ook wel zo'n dvdtje van jequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:37 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ken jij je nog het gevecht herinnigen van Ernesto Hoost - Jerome le Banner?
Jerome ging zwaar neer.....
dit zijn de aantal wedstrijden van Sem.....: Result Opponent Method Event Date Pic Video
Win Montanha Silva KO (Punch) K-1-K-1 World GP 2005 in Seoul 3/19/2005
Win Remy Bonjasky Decision (Unanimous) K-1-Fukuoka 2003 7/13/2003
Win Michael McDonald Decision (Unanimous) K-1-World Grand Prix 2002 Opening 10/5/2002 yes
Draw Ernesto Hoost Draw PRIDE-Shockwave 8/28/2002
Win Musashi Musashi Decision (Split) K-1-Burning 2002 4/21/2002
Hoeveel digitale euro's wil je wedden dat jerome K.O. gaat? :-)
Had het al gevonden, de K1 USA site heeft die fout staan, op de Japanse K1 staat hetw el goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
het is van de live uitzending, die is vandaag hoor. ik weet niet waar je de 25ste weghaalt, maar dat is foutief.
We regelen wel iets........dvd'tje kost ,30 eurocent......plus verzendkosten......hoeveel is dat..... 3-4 euro? Schrijf maar een email naar: sloopkogel@chello.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:35 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
ja graag, stuur maar op als je wilt. ik boek wel even wat geld over of haal het bij je op...
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Onderschat Le Banner niet jhoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef sloopkogel het volgende:
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk. Hier was ie al heer in meester in in Ashihara karate.......Let maar eens goed op als iemand wil clinchen met Semmy......zijn voorwaartse knieen zijn k.o.-waardig...... :-)
Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)![]()
Ik stuur je ook een mailtje.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
We regelen wel iets........dvd'tje kost ,30 eurocent......plus verzendkosten......hoeveel is dat..... 3-4 euro? Schrijf maar een email naar: sloopkogel@chello.nl
Kan je niet beloven dat je hem morgen hebt, maar maandag zeer zeker........Ik ga natuurlijk wel alle reclame's er tussenuit knippen, zodat je 1 lange registratie hebt.......
Groetjes, en veel plezier vannacht als je gaat kijken.......voel me net een klein kind die 's nachts eens mocht opstaan omdat de raket op de maan was geland......dat gevoel heb ik nu weer.....:-)
Want wat je vanavond/nacht te zien krijgt is toch werelds?
En 5 Nederlanders doen er aan mee! Nee.....ik zit gekluisterd......met chips en cola.....en mijn vrouwtje die Sem goed kent uit de tijd van Ashihara Karate.......
Doei!!
gemaild en idd dit kun je niet missen..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef sloopkogel het volgende:
[...]
die van Eurosport is altijd vet relaxed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef Semargofni het volgende:
Ik ga ook kijken, echt tof. Hoop dat er fatsoenlijk commentaar word gegeven en niet door zo`n knakker die er weinig vanaf weet.
Fred Royers. Die heeft er ook écht verstand van.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
die van Eurosport is altijd vet relaxed.
ik hoop t niet,maar ben wel benieuwd wie dat wordt danquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef Semargofni het volgende:
@Tha_Dijkstra: Die is idd wel ok, maar ik dacht dat er sprake zou zijn dat er een van sbs commentaar zou gaan geven. Maar we zien wel, ben benieud hoe hoost het ervan af gaat brengen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |