abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44087320
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef sloopkogel het volgende:
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk........

Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)
Ik denk dat Schilt op punten wint: Le Banner gaat nog niet KO als je hem een achterwaartse hieltrap op z'n jukbeen geeft.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44087475
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?
ik neem het toch digitaal op, dus als ik jou er mee kan plezieren.......ik hoor het wel.....
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_44087509
Waarom komt het trouwens op SBS en niet op Eurosport
pi_44087564
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

ik neem het toch digitaal op, dus als ik jou er mee kan plezieren.......ik hoor het wel.....
Gaaf zeg .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44087683
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

ja graag, stuur maar op als je wilt. ik boek wel even wat geld over of haal het bij je op...
Every culture is different. Respect and try to learn it.
pi_44087711
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef toma het volgende:
Waarom komt het trouwens op SBS en niet op Eurosport
dat is wel vreemd ja, misschien was Eurosport te laat met het betalen van de rechten? who knows?
pi_44087736
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat Schilt op punten wint: Le Banner gaat nog niet KO als je hem een achterwaartse hieltrap op z'n jukbeen geeft.
Ken jij je nog het gevecht herinnigen van Ernesto Hoost - Jerome le Banner?
Jerome ging zwaar neer.....

dit zijn de aantal wedstrijden van Sem.....: Result Opponent Method Event Date Pic Video

Win Montanha Silva KO (Punch) K-1-K-1 World GP 2005 in Seoul 3/19/2005

Win Remy Bonjasky Decision (Unanimous) K-1-Fukuoka 2003 7/13/2003

Win Michael McDonald Decision (Unanimous) K-1-World Grand Prix 2002 Opening 10/5/2002 yes

Draw Ernesto Hoost Draw PRIDE-Shockwave 8/28/2002

Win Musashi Musashi Decision (Split) K-1-Burning 2002 4/21/2002

Hoeveel digitale euro's wil je wedden dat jerome K.O. gaat? :-)
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_44087771
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:37 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

Ken jij je nog het gevecht herinnigen van Ernesto Hoost - Jerome le Banner?
Jerome ging zwaar neer.....

dit zijn de aantal wedstrijden van Sem.....: Result Opponent Method Event Date Pic Video

Win Montanha Silva KO (Punch) K-1-K-1 World GP 2005 in Seoul 3/19/2005

Win Remy Bonjasky Decision (Unanimous) K-1-Fukuoka 2003 7/13/2003

Win Michael McDonald Decision (Unanimous) K-1-World Grand Prix 2002 Opening 10/5/2002 yes

Draw Ernesto Hoost Draw PRIDE-Shockwave 8/28/2002

Win Musashi Musashi Decision (Split) K-1-Burning 2002 4/21/2002

Hoeveel digitale euro's wil je wedden dat jerome K.O. gaat? :-)
Als Le Banner niet KO gaat wil ik ook wel zo'n dvdtje van je .
pi_44087835
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

het is van de live uitzending, die is vandaag hoor. ik weet niet waar je de 25ste weghaalt, maar dat is foutief.
Had het al gevonden, de K1 USA site heeft die fout staan, op de Japanse K1 staat hetw el goed

en idd vanavond op SBS6, ook al is het dan wel niet echt live maar ach, tis iig sneller dan bij Eurosport, die mogen pas het met kerst uitzenden volgens mij

Maarja 23 Juni 2007 lekker zelf Live in de Arena de K1 kijken
pi_44087838
Wel vet, 3 Nederlanders bij de laatste acht
pi_44088035
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:35 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

ja graag, stuur maar op als je wilt. ik boek wel even wat geld over of haal het bij je op...
We regelen wel iets........dvd'tje kost ,30 eurocent......plus verzendkosten......hoeveel is dat..... 3-4 euro? Schrijf maar een email naar: sloopkogel@chello.nl
Kan je niet beloven dat je hem morgen hebt, maar maandag zeer zeker........Ik ga natuurlijk wel alle reclame's er tussenuit knippen, zodat je 1 lange registratie hebt.......

Groetjes, en veel plezier vannacht als je gaat kijken.......voel me net een klein kind die 's nachts eens mocht opstaan omdat de raket op de maan was geland......dat gevoel heb ik nu weer.....:-)

Want wat je vanavond/nacht te zien krijgt is toch werelds?
En 5 Nederlanders doen er aan mee! Nee.....ik zit gekluisterd......met chips en cola.....en mijn vrouwtje die Sem goed kent uit de tijd van Ashihara Karate.......

Doei!!
pi_44088183
Kijk hier effe naar als je wilt?
Dit is wat Sem allemaal heeft gedaan....maar het lijstje is niet compleet want Sem heeft ook nog andere sporten gedaan waarin ie ook zwarte band droeg en dan nog een paar dan-graden ook......

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:52:08 #63
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44088227
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Zou mooi zijn.

Twee collega-mods nemen het iig op DVD op.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:52:48 #64
15080 static
pi_44088249
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef sloopkogel het volgende:
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk. Hier was ie al heer in meester in in Ashihara karate.......Let maar eens goed op als iemand wil clinchen met Semmy......zijn voorwaartse knieen zijn k.o.-waardig...... :-)

Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)
Onderschat Le Banner niet jhoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:53:45 #65
15080 static
pi_44088279
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

We regelen wel iets........dvd'tje kost ,30 eurocent......plus verzendkosten......hoeveel is dat..... 3-4 euro? Schrijf maar een email naar: sloopkogel@chello.nl
Kan je niet beloven dat je hem morgen hebt, maar maandag zeer zeker........Ik ga natuurlijk wel alle reclame's er tussenuit knippen, zodat je 1 lange registratie hebt.......

Groetjes, en veel plezier vannacht als je gaat kijken.......voel me net een klein kind die 's nachts eens mocht opstaan omdat de raket op de maan was geland......dat gevoel heb ik nu weer.....:-)

Want wat je vanavond/nacht te zien krijgt is toch werelds?
En 5 Nederlanders doen er aan mee! Nee.....ik zit gekluisterd......met chips en cola.....en mijn vrouwtje die Sem goed kent uit de tijd van Ashihara Karate.......

Doei!!
Ik stuur je ook een mailtje.
pi_44088332
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef sloopkogel het volgende:
[...]
gemaild en idd dit kun je niet missen..
pi_44088501
Bonjasky vs Leko wordt meteen een mooi potje
pi_44088619
Ik ga ook kijken, echt tof. Hoop dat er fatsoenlijk commentaar word gegeven en niet door zo`n knakker die er weinig vanaf weet.
pi_44088697
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef Semargofni het volgende:
Ik ga ook kijken, echt tof. Hoop dat er fatsoenlijk commentaar word gegeven en niet door zo`n knakker die er weinig vanaf weet.
die van Eurosport is altijd vet relaxed.
pi_44088759
Waarom doet Gago Drago niet mee
pi_44088878
@Tha_Dijkstra: Die is idd wel ok, maar ik dacht dat er sprake zou zijn dat er een van sbs commentaar zou gaan geven. Maar we zien wel, ben benieud hoe hoost het ervan af gaat brengen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:16:20 #72
15080 static
pi_44088966
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

die van Eurosport is altijd vet relaxed.
Fred Royers. Die heeft er ook écht verstand van.

Die kale:

pi_44089502
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef Semargofni het volgende:
@Tha_Dijkstra: Die is idd wel ok, maar ik dacht dat er sprake zou zijn dat er een van sbs commentaar zou gaan geven. Maar we zien wel, ben benieud hoe hoost het ervan af gaat brengen.
ik hoop t niet,maar ben wel benieuwd wie dat wordt dan
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:40:44 #74
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_44091218
Heb er zin in, ga zeker kijken
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:40:49 #75
15080 static
pi_44091221
Heb er zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')