Was het al, hijs dubbel namelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:39 schreef eQuaL het volgende:
Hoi strolie![]()
![]()
O sorry nu verpest ik je topic![]()
Ja want dit is de tweede keer in mijn leven dat ik deze belachelijke zin lees.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:51 schreef Magneet het volgende:
echt?
Is VP ook MP?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes, Rainbow Six of Viva Pinaeta?
Nee. Maar MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW tegen zeg. En Viva Pineata klinkt steeds leuker/origineler.quote:
'viel' ... GoW is net uit goddommequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Maar MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW tegen zeg. En Viva Pineata klinkt steeds leuker/origineler.
Ik ben er ook nog niet klaar mee hoor.quote:
Of ze zijn net online op het moment dat ik het niet ben.quote:Maar er zijn vrij weinig bekenden online, daarom zie ik dat voor RS ook niet veranderen
dat dubbel postenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schieten
Die doe ik met m`n maatje, Zit in act 3 op Insanequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat dubbel posten
We moeten een keer co-op GoW doen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die doe ik met m`n maatje, Zit in act 3 op Insanevanmiddag weer
we nemen nu gelijk al die cog tags mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |