Ik denk dat het de extra 50 euro wel waard is in dit geval --> PCM10.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:32 schreef Gurb het volgende:
Dit dilemma heb ik ook al een paar keer gehad, en ik heb iedere keer besloten om toch maar te wachten tot ik meer geld heb, en wel een DeWalt of Makita te kopen, want de goedkopere modellen zijn allesbehalve nauwkeurig. zo'n groene Bosch is ook nog wel relaxed (deze of deze)
Eigenlijk is dat een dubbele constructie. Zowel een zaagtafel als afkortzaag. In combinatie met die prijs is dat wel een goede deal, mits kwaliteit goed is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:32 schreef remcoharmsen het volgende:
Ik heb zelf een afkortzaag van Einhell en ik ben er redelijk tevreden over. Het is niet een super stabiel ding, maar voor de werkzaamheden die ik er op wil doen is het voldoende. Het is zo'n ding met een tafelblad bovenop en de mogelijkheid om af te korten, door de hele constructie op te tillen. Ook verstek en dubbel verstek (horizontaal + verticaal) kan ie goed. Wat ik zeg: voor mijn doeleinden geschikt.
Was een tijdje terug in de aanbieding bij de Formido geloof ik, 99 euro...
link: http://www.einhell.de/scripts/products.asp?CompanyID=1&LanguageID=2&Path=2021|608|714|2234|728
[afbeelding]
Kijk dan eens naar de Bosch linkjes welke hierboven gegeven werden! Zeker via internet wel voor een knappe prijs te krijgen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:23 schreef Boekel het volgende:
Ik heb al een afkortzaag zonder geleiding, en die komt net te kort voor wat bredere planken en is niet makkelijk in te stellen. Dat was zo'n ding van 50 euro, en die is prima voor het groffe werk. Ik wil nu dus een 'knappe' maar heb geen 500 euro of meer voor een echt goed merk over. Juist de speling in het mechanisme ben ik benieuwd naar, ik zal eens bij wat meer bouwmarkten langsgaan om te kijken wat ze hebben staan.
Je kan evt. via ebay soms een leuke afkortzaag scoren. Ikzelf heb een makta 0714FL en dat is echt bij far het meest handige stukje gereedschap wat ik aan heb moeten schaffen voor onze verbouwing.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:23 schreef Boekel het volgende:
Ik heb al een afkortzaag zonder geleiding, en die komt net te kort voor wat bredere planken en is niet makkelijk in te stellen. Dat was zo'n ding van 50 euro, en die is prima voor het groffe werk. Ik wil nu dus een 'knappe' maar heb geen 500 euro of meer voor een echt goed merk over. Juist de speling in het mechanisme ben ik benieuwd naar, ik zal eens bij wat meer bouwmarkten langsgaan om te kijken wat ze hebben staan.
Nog beter, klopt. Tenzij het voor ongeveer 2weken is :-pquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:21 schreef tnimble het volgende:
Als het voor eenmalig gebruik is kun je beter een goede huren
De prijzen zijn leuk, maar vaak het apparaat zonder accu, en alle netstroom-machines zijn 110 volt. Met de 18v set heb je alleen de lader te vervangen (en de originele via omvormer thuis laten staan, vergeet je 'm nooit) Ik ben wel erg benieuwd naar de invoerkosten...quote:Op woensdag 29 november 2006 07:25 schreef Cybersijp het volgende:
mooie set boekel! kijk eens op refurbished gereedscahp op toolking.com. leuke sets(vrijwel nieuw (echt) en kan verzonden worden naar NL.
Tja makita is erg mooi spul, mits je niet de goedkope 'bouwmarkt' modellen neemt, echter kan ik het dan niet betalen (ook via ebay). Wat zijn jouw ervaringen met het uit duitsland laten komen van gereedschap? Wat zijn de verzendkosten, en komen er nog andere kosten bij?quote:Zelf heb ik niet zo veel met de walt, meer makita maar dat moge duidelijk zijn aan de hand van het casa topic
Die DeWalt hebben ze bij een vriend van mij op het werk ook, en samen met hem heb ik al 3 houten vloeren gelegd, en iedere keer had hij die machine geregeld, dat ding werkt perfect!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Boekel het volgende:
[afbeelding]
Bij Bomij is momenteel de DeWalt DW707 in de aanbieding voor 299 ex (356 incl. btw), deze heeft een bijna evengroot bereik als de makita, maar de geleiding zit naast het zaagblad dus hij steekt aan de achterkant niet uit...dat is wel een groot voordeel. Nadeel is dat er geen snufjes als verlichting en laser op zit maar dat kan dan ook niet stuk gaan
linkjequote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef Gurb het volgende:
[..]
Die DeWalt hebben ze bij een vriend van mij op het werk ook, en samen met hem heb ik al 3 houten vloeren gelegd, en iedere keer had hij die machine geregeld, dat ding werkt perfect!
Super nauwkeurig, krachtig en handzaam.
en ¤356 incl btw is niet duur, linkje toevallig (dan geef ik mijn oudejaarsbonus gewoon eerder uit)
Ik had hem zelf ook al gevonden idd, ga wel heel hard twijfelen nu, want het is een schappelijk prijsje.quote:
Als je een goedkoop model DeWalt wilt kun je kijken bij de Black&Deckers.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef Boekel het volgende:
DeWalt zal gerust ook z'n goedkopere modellen hebben, maar de prijs bij deze set is wel heel aantrekkelijk, zo rond de 1000 euro nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |