jij zat er tot nu toe het dichtste bij, je was warm zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
150 graden?
Ja, maar ik vind het ironisch dat je méér moeite gaat doen (meer druk opwekken), waardoor het sneller klaar is. Terwijl een karwei normaalgezien langer duurt als je er meer werk in steekt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eten dat in een omgeving van 200 graden ligt is sneller klaar dan eten dat in 100 graden ligt...lijkt me logisch toch?
Het is hetzelfde als je gaspedaal 2 keer zover indrukken. Beetje extra werk, 2 keer zo snel op je bestemming.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:41 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ironisch dat je méér moeite gaat doen (meer druk opwekken), waardoor het sneller klaar is. Terwijl een karwei normaalgezien langer duurt als je er meer werk in steekt.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als je gaspedaal 2 keer zover indrukken. Beetje extra werk, 2 keer zo snel op je bestemming.
Dat had ik dan weer met wiskunde. Veels te moeilijk doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wetenschappen zijn nooit iets voor mij geweest. Ik dacht steeds te ver na.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef Soempie het volgende:
jan
Helemaal niet. Ik wilde weten wie, en wat zijn echte naam was.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef Soempie het volgende:
maar ik vind dat degene die leeghwater zei het punt verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |