Was weer ontzettend goed! ze zag er wel anders uit zeg!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Zoals 't moet", aldus Temming![]()
niet de beste foto neequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
Ze ziet er inderdaad heel anders uit zo.
quote:Nathalie:
“Ik ging over op een andere toonsoort, dat is me nog nooit overkomen. Ik ben helemaal aan het trillen, ik kan wel janken! Ik heb mijn kans verspild.”
Ze zingt anders wel beter dan Charissaquote:Op maandag 18 december 2006 19:55 schreef Marble het volgende:
Ze doet me aan Charissa van Idols (ménage à) Trois denken. En dat is geen positieve associatie.
En ze is minder zwangerquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze zingt anders wel beter dan Charissa
Vervelend ja als een jurylid je favoriet naar huis stuurtquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
Ze was zo goed! Ze was een ster op dat podium, gave stem en leuke meid ook. Klote Henk, ze had het zóveel meer verdiend dan Melanie. Djeez. Ik baal hier echt van zeg.
Ja en dan laten ze een valse kraai doorquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
Ze was zo goed! Ze was een ster op dat podium, gave stem en leuke meid ook. Klote Henk, ze had het zóveel meer verdiend dan Melanie. Djeez. Ik baal hier echt van zeg.
He, een beetje dezelfde discussie als vorigeweek.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja en dan laten ze een valse kraai door![]()
Dat is waarr... maar geef toe Nathalie is stukken beter (heeft ze ook laten zien vandaag) dan Melanie en Dorinequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
He, een beetje dezelfde discussie als vorigeweek.
Ik vind Melanie helemaal niet slecht. En een plaatje om te zien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waarr... maar geef toe Nathalie is stukken beter (heeft ze ook laten zien vandaag) dan Melanie en Dorine
Ik ook niet, maar Nathalie vind ik wel stukken beterquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind Melanie helemaal niet slecht. En een plaatje om te zien.
Tja ik vind Nadeche ook veeel beter dan Genelva. Maar ja de minste ging uiteindelijk door.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Nathalie vind ik wel stukken beter
Zijn we daar gelukkig wel mee eensquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tja ik vind Nadeche ook veeel beter dan Genelva. Maar ja de minste ging uiteindelijk door.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zijn we daar gelukkig wel mee eens![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |