abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50982443
al het gedraai is mijns inziens gerelateerd aan de angst van die jongens voor de agressieve red necks, sensatiezoekers en de hijgerige pers die zich in no time hebben verzameld op dat eiland. De jongens hebben hun eigen glazen ingegooid maar ook de familie die -opgejut door al het schorem die geen zak om het meisje geven- hiermee het hele onderzoek gefrusteerd hebben.
Ook Peter R. de Vries heeft geen flauw benul en richt zich op de corruptie van het eiland, waar toevallig de vader van Joran ook onderdeel van uit maakt. Het zegt echter over enige betrokkenheid bij deze zaak werkelijk helemaal niets.
pi_50983238
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:36 schreef fokje het volgende:
al het gedraai is mijns inziens gerelateerd aan de angst van die jongens voor de agressieve red necks, sensatiezoekers en de hijgerige pers die zich in no time hebben verzameld op dat eiland.
alles is speculieren, MAAR; waarom zou je een ander verhaal op houden als er nog niets is gebeurd. De pers/sensatiezoekers waren er pas later bij.... Waarom zou je de waarheid in eerste instantie niet vertellen, dan ben je van alles af... door dat gedraai komen er juist sensatiezoekers en huigerige pers...

daarom was het ook zo raar (zoals Jensen ook opmerkte) dat hij in zijn boek in het eerste gedeelte bijna ALLE details beschreef (tot aan de prijs van een coctail aan toe) en later alle details niet meer wist (lees: niet meer beschrijft).....

en idd Peter R richtte zich op het politieonderzoek, dat was zo corrupt als wat.... en het zegt niets over de betrokkenheid nee, maar wel WAAROM er nog geen passend bewijs is én waarom het onderzoek gefrustreerd is....De familie heeft heus het onderzoek niet zélf/bewust gefrustreerd hoor
Haleloeja
pi_51010870
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:05 schreef Gelderland het volgende:

[..]

alles is speculieren, MAAR; waarom zou je een ander verhaal op houden als er nog niets is gebeurd. De pers/sensatiezoekers waren er pas later bij.... Waarom zou je de waarheid in eerste instantie niet vertellen, dan ben je van alles af... door dat gedraai komen er juist sensatiezoekers en huigerige pers...
De moeder stond de volgende nacht aan de poort van de woning van v/d Sloot. met opgetrommelde FBI (???)o.i.d. heel raar allemaal (kennisen van die familie ofzo?). Toen was de politie nog helemaal niet bezig met deze zaak. Hoe dat exact gegaan is weet ik niet, ik weet wel dat die moeder er al heel vroeg was en de nodige stampij heeft lopen te trappen. Wat natuurlijk wel logisch is, daar niet van.
pi_51018639
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Dat is juist het kenmerkende aan psychopaten.

Een heel specifiek verschijnsel bij psychopathie is het ziekelijk liegen. Een psychopaat kan een uitgebreid web van leugens vertellen om daar later zijn voordeel mee te kunnen doen. Hij kan bijvoorbeeld iemand financieel voordeel of romantiek in het vooruitzicht stellen, maar het verantwoordelijkheidsgevoel om aan de geschapen verwachtingen te voldoen, ontbreekt volledig. Het komt voor dat het liegen zodanig een tweede natuur geworden is, dat het ook gebeurt zonder dat de psychopaat er een concreet plan mee heeft. Opvallend is voorts dat zij zich enerzijds gedragen als mensen die in de hoek zitten waar “de klappen” vallen en anderzijds zich voordoen als iemand die “het gemaakt” heeft.
nou, dan is Joran zeer zeker een psychopaat, want liegen is iets wat hij constant doet.
you can't free a fish from water
pi_51133944
quote:
'Politie Aruba bedreigd door FBI'

WILLEMSTAD/ORANJESTAD - De Amerikaanse federale politie FBI heeft politie en justitie op Aruba in de zaak van de verdwenen studente Natalee Holloway stelselmatig gedwarsboomd.

De verdwenen studente Natalee Holloway.
Dat meldde Amigoe, Nederlandstalig dagblad voor de Nederlandse Antillen en Aruba, dinsdag.

Amigoe baseert zich op video-opnames die de Nederlandse producente Renée Gielen heeft gemaakt van de verklaring van voormalig politiecommissaris Gerold Dompig, die was belast met het Holloway-onderzoek. ,,You do your own dirty work (Doe jij je eigen vuile werk),’’ werd Dompig door een hoge FBI-functionaris te kennen gegeven, aldus de krant. ,,Ik en ook de hoofdofficier van justitie van Aruba hadden niet alleen te maken met de enorme druk van de FBI, die in ’no time’ op het eiland was, wij werden ook tegengewerkt en er was zelfs sprake van regelrechte bedreiging.’’

Gielen heeft diverse mensen op Aruba gesproken over de zaak, die daarmee in een geheel nieuw licht komt te staan. Zo zou er direct na de verdwijning van het meisje een ambulancevliegtuig op Aruba zijn geland om haar naar de VS te vliegen als zij zou zijn gevonden. Volgens de mensen die Gielen aan het woord heeft gelaten, speelde de moeder van Natalee een dubieuze rol in de zaak. Verder zet Gielen onder meer vraagtekens bij het feit dat de medestudenten met wie Natalee naar Aruba was gereisd nooit goed zijn gehoord. (ANP)
Bron.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:38:49 #156
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_51144374
de werkelijke dader is nog altijd niet in de pers genoemd.
pi_51146894
joran is een vatsige dikzak. komt zeer verdacht over. als je vrij van schuld bent ga je zelf naar de politie of zoek je hulp en bied je hulp om iedereen die er mee gemoeid is te helpen zoals de ouders en de autoriteiten.

hij is een engerd. dat ze hem nog in een studentenhuis nemen snap ik ook niet.
pi_51146924
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef brooklynzoo het volgende:
de werkelijke dader is nog altijd niet in de pers genoemd.
of juist wel.
pi_51178972
Iemand netwerk gezien 10 min geleden?
pi_51179663
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Lassekjus het volgende:
Yup, beetje weird blijft het allemaal wel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:05:38 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51179738
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Lassekjus het volgende:
nee? doe es vertellen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_51179990
Het mysterie is dus nog veel groter dan ik al had bedacht.
pi_51180029
hm, gemist dus ...
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:14:07 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51180057
staat ie al op uitzending gemist.nl ?
pi_51180085
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef Qwea het volgende:
staat ie al op uitzending gemist.nl ?
duurt altijd eventjes maar komt vast wel...
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:15:20 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51180100
Volgende uitzending

donderdag 5 juli
"FBI zat politie dwars in zaak Holloway"

De zaak rond de vermiste Amerikaanse studente Natalee Holloway is nog steeds niet opgelost. Zij wordt sinds 30 mei 2005 op Aruba vermist. Het Antilliaanse dagblad Amigoe meldde eerder deze week dat de FBI de politie op Aruba stelselmatig heeft...
Lees verder

De zaak rond de vermiste Amerikaanse studente Natalee Holloway is nog steeds niet opgelost. Zij wordt sinds 30 mei 2005 op Aruba vermist. Het Antilliaanse dagblad Amigoe meldde eerder deze week dat de FBI de politie op Aruba stelselmatig heeft gedwarsboomd tijdens het onderzoek naar de vermissing. In Netwerk aandacht voor de verdwijning van Holloway en de opmerkelijke gebeurtenissen in de dagen direct na haar verdwijning.

Bedreigd
Amigoe baseert zich op uitspraken van Gerold Dompig. Hij was destijds als politiecommissaris betrokken bij het Holloway-onderzoek. Hij werd naar eigen zeggen op een zijspoor gezet. "Doe je eigen vuile werk", kreeg hij te horen van de FBI. Ook zou hij bedreigd zijn door de FBI en onder druk gezet zijn door de Amerikaanse consul-generaal in de Antillen. Dompig doet zijn opmerkelijke uitspraken in een interview met de Nederlandse tv-producente Renee Gielen. De politiecommissaris zegt dat er 'grotere belangen' op het spel leken te staan. "Als we ons direct bezig hadden kunnen houden met opsporen van Natalee, dan hadden we haar wellicht gevonden. Nu gingen andere belangen voor", aldus Dompig.

Dubieuze rol
Gielen interviewde naast Dompig een aantal personen die in de dagen direct na de verdwijning van Natalee tot de inner circle van de familie Holloway behoorden, onder wie Julia Renfro, hoofdredactrice van het dagblad Aruba Today. Renfro werpt -samen met andere betrokkenen- nieuw licht op de periode direct na de verdwijning van de studente en de dubieuze rol van de familie Holloway.

Gouden tip
Volgens de geinterviewden had de familie Holloway direct na de vermissing van Natalee een ambulancevliegtuigje over laten komen uit de Verenigde Staten. Dit vliegtruigje heeft dagenlang, zonder dat de Arubaanse autoriteiten hierover waren ingelicht, op het vliegveld gestaan. Het vliegtuigje zou zijn bedoeld om Natalee, zodra zij zou opduiken, direct en zonder tussenkomst van de autoriteiten van het eiland af te krijgen. Waarom was het beter dat de Arubaanse autoriteiten hier niets van wisten? Ook is er de vraag waarom de familie de politie in het ongewisse liet over een mogelijke gouden tip die moeder Beth kort na de verdwijning kreeg?

In de uitzending
Vanavond in Netwerk het interview met Gerold Dompig en overige betrokkenen. Het verhaal van een reeks opmerkelijke en vreemde gebeurtenissen in de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway.
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:29:21 #167
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_51180645
wedje maken dat de moeder haar dochter zelf uit de weg heeft laten ruimen, ik denk omdat ze niet christelijk genoeg was en ze een schande was voor de famile? Ik vraag me af hoeveel $$$$ ze voor haar levensverzekering heeft gekregen.?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_51180939
Ik snap op zich best dat ze de politie op Aruba niet betrokken bij de zaak.
Wat moeten die koekebakkers nou onderzoeken met de kennis die zij hebben.
Het meest vreemd vond ik de afhandeling bij het drugspand en dat ze moeilijk deden om 4000,- bij elkaar te krijgen.
Heel apart. Waarom heeft de moeder van Natalee hier nooit wat over gezegt in de pers.
Breng wel een heel ander licht op de zaak.
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:51:19 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51181542
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Lassekjus het volgende:
Ik snap op zich best dat ze de politie op Aruba niet betrokken bij de zaak.
Wat moeten die koekebakkers nou onderzoeken met de kennis die zij hebben.
Het meest vreemd vond ik de afhandeling bij het drugspand en dat ze moeilijk deden om 4000,- bij elkaar te krijgen.
Heel apart. Waarom heeft de moeder van Natalee hier nooit wat over gezegt in de pers.
Breng wel een heel ander licht op de zaak.
Welk drugspand. Sommigen hebben het niet gezien hoor
pi_51183077
De familie van Natalee had een Tip binnengekregen dat Natalee in een drugspand zou zitten op het eiland. Natalee zelf wilde niet naar huis toe zei de tipgever. Voor 4000 dollar zou zij zeggen waar ze zou zitten. Natalee haar ouders deden blijkbaar heel moeilijk omdat geld bij elkaar te krijgen.
Uiteindelijk is dat toch gelukt en zijn ze met een groep van 12 (mensen uit Alabama die meezochten naar Natalee) richting het drugspand gereden. Daar vonden deze 12 man het blijkbaar nodig om het gebouw te bestormen ipv het geld te overhandigen en hiervoor het meisje in ruil te krijgen.
Het liep uit op een grote paniek in de straat en uiteindelijk kon niemand Natalee nog vinden.
Vaag verhaal. Uit de uitzending leek de familie wel erg overtuigt dat Natalee in het gebouw zou zijn. Het vliegtuig stond namelijk al klaar om haar zonder iedereen in te lichten terug te vliegen naar de USA.
pi_51183206
Die gasten van netwerk zien overal en altijd maar een conspiracy.

Natalee is mors dood gemaakt door Joran en de gebroeders Kalpoe en vaders joran weet er meer van af.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:35:38 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51183380
quote:
doet nie.

En als ik zoek op netwerk kan ik enkel die van gisteren vinden
pi_51183432
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

doet nie.

En als ik zoek op netwerk kan ik enkel die van gisteren vinden
Je moet zoeken op titel, dan "N", netwerk klikken, staat die bovenaan(klik op meer...)

edit - je hebt hem al
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:36:55 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51183433
hebbes. ff chekcen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')