Waarschijnlijk heb je de uitzending van Peter R. de Vries gemist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Frances het volgende:
Vreemd blijft dat alleen het gedeelte van het huis waar Joran woonde op Aruba is onderzocht. Waarom niet het gehele terrein en het huis van z,n pa?
alle scenario's zijn echt wel doorgezocht hoor.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef _Qmars_ het volgende:
Men moet wel oppassen dat er geen tunnelvisie ontstaat, want op deze manier kan men nooit meer objectief naar de feiten kijken. Hierdoor krijg je een bepaalde 'bias' en vul je alle mogelijke feiten cognitief in als ''hedunnit'. Misschien was hij medeplichtig en hebben zijn vrienden haar vermoord. Of misschien is het een ander persoon.
Ipv bovenaan het trechtermodel te zoeken, begint men onderin.
Tsja, die gast liegt alles bji elkaar:quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef _Qmars_ het volgende:
Men moet wel oppassen dat er geen tunnelvisie ontstaat, want op deze manier kan men nooit meer objectief naar de feiten kijken. Hierdoor krijg je een bepaalde 'bias' en vul je alle mogelijke feiten cognitief in als ''hedunnit'. Misschien was hij medeplichtig en hebben zijn vrienden haar vermoord. Of misschien is het een ander persoon.
Ipv bovenaan het trechtermodel te zoeken, begint men onderin.
Peter R zei wel dat het vrij lastig was door die dagenlange verhoren te komen ja.... MAAR, hij heeft zich ook wel eens versproken. Hij ontkende iets, wat de politie wél had GEVONDEN en hem over wilde ondervragen, maar waar de politie met hem nog niet over gesproken had. Dit verklaard dus ook dat er waarschijnlijk informatie werd doorgespeeld naar hem + zijn vader. Want omdat hij minderjarig was mocht hij onbeperkt bezoek ontvangen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:38 schreef Nielsch het volgende:
Was het niet Peter R. de Vries zelf die had gezegd dat als Joran het gedaan zou hebben hij de ondervragingen van de FBI niet heelhuids doorgekomen was? Hmm, misschien was dat iemand anders.
Owja, het was Moskovicz
Die vader van Joran vind ik ook een achterbakse vent. Zo iemand zou dan rechter moeten worden....quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Peter R zei wel dat het vrij lastig was door die dagenlange verhoren te komen ja.... MAAR, hij heeft zich ook wel eens versproken. Hij ontkende iets, wat de politie wél had GEVONDEN en hem over wilde ondervragen, maar waar de politie met hem nog niet over gesproken had. Dit verklaard dus ook dat er waarschijnlijk informatie werd doorgespeeld naar hem + zijn vader. Want omdat hij minderjarig was mocht hij onbeperkt bezoek ontvangen....en daarnaast; hij heeft zoveel verklaringen opgehangen dat hij niet echt betrouwbaar is gebleken in die verhoren!
corrupte bende daar
had je 'm gewoon aangesprokenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:52 schreef Elvislives het volgende:
Heb wel 'ns met hem gepraat met uitgaan - over bier, niet over de zaak, maar hij komt over als een heel normale kerel, en ik dat iemand die niet zou weten dat hij Joran van der Sloot is zou hem niet als potentiële moordenaar bestempelen. Maar goed, de meest beruchte seriemoordenaars zie je het ook niet aan af
Nee, was in een disco, waar ik perséé muntjes voor 2 euro p.s moest kopen voor bier. dus ik aan de bar hangen, stond hij naast me met geld te betalen. Bleek dat je diezelfde biertjes ook met gewone Euro's kon kopen, 1 euro per stuk, dus daar ging ik even over klagenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
had je 'm gewoon aangesproken(hée, vind jij het bier ook zo lekker
).. Maar wel grappig. Hij zal wel in de aspen/leven/manhattan komen..
ben benieuwd oftie ooit nog een vriendin zal krijgen als ze de naam Joran vd sloot horen. Zéker als ze 'm moeten voorstelen bij de schoonouders
.... Maar aandacht zal hij denk ik wel krijgen, vrouwen vallen op bad-guys
![]()
ja, dat zag ik ook in de docu van Peter R. Enige is dat ik me afvraag hoe meiden reageren als hij zeg: 'hoi, ik ben Joran van der Sloot'quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:03 schreef Elvislives het volgende:
Maar hij schijnt wel een relaxde kerel te zijn, goed in de omgang met vrouwen enzo
Dat geldt voor zeker de helft van de jochies uit mijn buurt vroeger, dus dan kun je nog wat verwachten...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef Frida-ster het volgende:
Denk dat íe vroeger, toen ie een klein jochie was, ook beesten heeft gevild.
Tis dan ook een damesfiets.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Elvislives het volgende:
die fiets is óf van zijn zusje, of gejat, want hij is véél te laag. Kan natuurlijk niet icm zulke schoenen!
surequote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Joran wilde haar niet. ze werd boos en verdrietig en pleegt zelf moord in de zee.
case closed.
ze was dronken toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef Gelderland het volgende:
[..]
suredaarom verzint hij al die verklaringen en dnek je echt dat 't zo makkelijk gaat om JEZELF in de zee te verdrinken?
misschien had ze het van tevoren al wel gepland? Weekje losgaan en dan aan het eind de pijp uit. Als je kijkt naar haar leven en dan met name die familie is dat niet zo gek. Je zult maar zo n moeder hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Joran wilde haar niet. ze werd boos en verdrietig en pleegt zelf moord in de zee.
case closed.
Waar lees je dat en waar blijkt dat uitquote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef Frida-ster het volgende:
Engerd.
Hij schijnt toch enigzins oversexed te zijn.
Waar lees je dat en waar blijkt dat uitquote:Snap niet dat er meiden voor hem vallen,
Waaromquote:hij 's écht creepy.
Welke overeenkomsten zijn er dan en plaats eens wat voorbeelden...quote:Hij lijkt op een beginnende serialkiller.
Hoezo? Misschien was hij wel allergisch voor beesten en kwam hij niet met hen in aanraking, nietlevend én niet doosquote:Denk dat íe vroeger, toen ie een klein jochie was, ook beesten heeft gevild.
Uitzending gezien, of niet? Gast schijnt aardig rondgeneukt te hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:56 schreef Loedertje het volgende:
Waar lees je dat en waar blijkt dat uit
Waar lees je dat en waar blijkt dat uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |