abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:17:09 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50169966
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Frances het volgende:
Vreemd blijft dat alleen het gedeelte van het huis waar Joran woonde op Aruba is onderzocht. Waarom niet het gehele terrein en het huis van z,n pa?
Waarschijnlijk heb je de uitzending van Peter R. de Vries gemist.
Ze wouden ook het hele huis doorzoeken , maar toen ze daar aankwamen deed een of andere hoge piet van justitie open toen ze aanbelden (hoezo corrupte bende ).
En toen kregen ze ze alleen toestemming om Jorans 'hokje' te doorzoeken
Ik ben inmiddels overleden
pi_50170782
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef _Qmars_ het volgende:
Men moet wel oppassen dat er geen tunnelvisie ontstaat, want op deze manier kan men nooit meer objectief naar de feiten kijken. Hierdoor krijg je een bepaalde 'bias' en vul je alle mogelijke feiten cognitief in als ''hedunnit'. Misschien was hij medeplichtig en hebben zijn vrienden haar vermoord. Of misschien is het een ander persoon.

Ipv bovenaan het trechtermodel te zoeken, begint men onderin.
alle scenario's zijn echt wel doorgezocht hoor.....
Love is in the air!
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:35:08 #103
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_50174116
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef _Qmars_ het volgende:
Men moet wel oppassen dat er geen tunnelvisie ontstaat, want op deze manier kan men nooit meer objectief naar de feiten kijken. Hierdoor krijg je een bepaalde 'bias' en vul je alle mogelijke feiten cognitief in als ''hedunnit'. Misschien was hij medeplichtig en hebben zijn vrienden haar vermoord. Of misschien is het een ander persoon.

Ipv bovenaan het trechtermodel te zoeken, begint men onderin.
Tsja, die gast liegt alles bji elkaar:
- eerst verzinnen ze een verhaal waarbij ze haar bij het hotel hebben afgezet...
- dan komt ie met een verhaal dat hij is opgepikt op het strand...
- etc...

Als je niks gedaan hebt hoef je geen verhalen te verzinnen lijkt me...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_50174226
Was het niet Peter R. de Vries zelf die had gezegd dat als Joran het gedaan zou hebben hij de ondervragingen van de FBI niet heelhuids doorgekomen was? Hmm, misschien was dat iemand anders.

Owja, het was Moskovicz
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:09:31 #105
28167 matthijst
pi_50178416
Huh, FBI heeft geen jurisdictie op Aruba lijkt me...
pi_50179202
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:38 schreef Nielsch het volgende:
Was het niet Peter R. de Vries zelf die had gezegd dat als Joran het gedaan zou hebben hij de ondervragingen van de FBI niet heelhuids doorgekomen was? Hmm, misschien was dat iemand anders.

Owja, het was Moskovicz
Peter R zei wel dat het vrij lastig was door die dagenlange verhoren te komen ja.... MAAR, hij heeft zich ook wel eens versproken. Hij ontkende iets, wat de politie wél had GEVONDEN en hem over wilde ondervragen, maar waar de politie met hem nog niet over gesproken had. Dit verklaard dus ook dat er waarschijnlijk informatie werd doorgespeeld naar hem + zijn vader. Want omdat hij minderjarig was mocht hij onbeperkt bezoek ontvangen.... en daarnaast; hij heeft zoveel verklaringen opgehangen dat hij niet echt betrouwbaar is gebleken in die verhoren!

corrupte bende daar
Love is in the air!
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:13:09 #107
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_50186313
Joran en Deepak hebben zovaak en zoveel gelogen, dat het waarschijnlijk is dat zij de waarheid kennen. Dat maakt hen echter nog geen dader. Ik denk wel dat zij weten wie de dader is.
Zelf vermoed ik dat broertje Satish met zijn "eerste neukertje" te ver is gegaan en dat Deepak en Joran meegeholpen hebben met de "opruimingswerkzaamheden".

Maar dit is slechts een hypothese.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_50192113
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Peter R zei wel dat het vrij lastig was door die dagenlange verhoren te komen ja.... MAAR, hij heeft zich ook wel eens versproken. Hij ontkende iets, wat de politie wél had GEVONDEN en hem over wilde ondervragen, maar waar de politie met hem nog niet over gesproken had. Dit verklaard dus ook dat er waarschijnlijk informatie werd doorgespeeld naar hem + zijn vader. Want omdat hij minderjarig was mocht hij onbeperkt bezoek ontvangen.... en daarnaast; hij heeft zoveel verklaringen opgehangen dat hij niet echt betrouwbaar is gebleken in die verhoren!

corrupte bende daar
Die vader van Joran vind ik ook een achterbakse vent. Zo iemand zou dan rechter moeten worden....
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:52:14 #109
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50204434
Heb wel 'ns met hem gepraat met uitgaan - over bier, niet over de zaak, maar hij komt over als een heel normale kerel, en ik dat iemand die niet zou weten dat hij Joran van der Sloot is zou hem niet als potentiële moordenaar bestempelen. Maar goed, de meest beruchte seriemoordenaars zie je het ook niet aan af
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50208709
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:52 schreef Elvislives het volgende:
Heb wel 'ns met hem gepraat met uitgaan - over bier, niet over de zaak, maar hij komt over als een heel normale kerel, en ik dat iemand die niet zou weten dat hij Joran van der Sloot is zou hem niet als potentiële moordenaar bestempelen. Maar goed, de meest beruchte seriemoordenaars zie je het ook niet aan af
had je 'm gewoon aangesproken (hée, vind jij het bier ook zo lekker ).. Maar wel grappig. Hij zal wel in de aspen/leven/manhattan komen..

ben benieuwd oftie ooit nog een vriendin zal krijgen als ze de naam Joran vd sloot horen . Zéker als ze 'm moeten voorstelen bij de schoonouders .... Maar aandacht zal hij denk ik wel krijgen, vrouwen vallen op bad-guys
Love is in the air!
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:03:55 #111
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50210734
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Landgeld het volgende:

[..]

had je 'm gewoon aangesproken (hée, vind jij het bier ook zo lekker ).. Maar wel grappig. Hij zal wel in de aspen/leven/manhattan komen..

ben benieuwd oftie ooit nog een vriendin zal krijgen als ze de naam Joran vd sloot horen . Zéker als ze 'm moeten voorstelen bij de schoonouders .... Maar aandacht zal hij denk ik wel krijgen, vrouwen vallen op bad-guys
Nee, was in een disco, waar ik perséé muntjes voor 2 euro p.s moest kopen voor bier. dus ik aan de bar hangen, stond hij naast me met geld te betalen. Bleek dat je diezelfde biertjes ook met gewone Euro's kon kopen, 1 euro per stuk, dus daar ging ik even over klagen

Maar hij schijnt wel een relaxde kerel te zijn, goed in de omgang met vrouwen enzo
Vamos el TRI!
pi_50320848
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:03 schreef Elvislives het volgende:

Maar hij schijnt wel een relaxde kerel te zijn, goed in de omgang met vrouwen enzo
ja, dat zag ik ook in de docu van Peter R. Enige is dat ik me afvraag hoe meiden reageren als hij zeg: 'hoi, ik ben Joran van der Sloot' Maar miss vinden meiden dat juist wel leuk, ik weet 't niet!
Haleloeja
pi_50322867
hier nog een fotootje van Joran:

alleen is die foto volgens mij fake
Haleloeja
  maandag 11 juni 2007 @ 11:01:18 #114
28167 matthijst
pi_50324210
Ach ja, de grootste criminelen krijgen fanmail van vrouwen, dus dat Joran nog een gewild verkrachtertje/moordenaartje is vind ik niet echt schokkend
  maandag 11 juni 2007 @ 11:36:58 #115
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50325395
die fiets is óf van zijn zusje, of gejat, want hij is véél te laag. Kan natuurlijk niet icm zulke schoenen!
Vamos el TRI!
  maandag 11 juni 2007 @ 11:53:51 #116
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_50325933
Engerd.
Hij schijnt toch enigzins oversexed te zijn. Snap niet dat er meiden voor hem vallen, hij 's écht creepy.
Hij lijkt op een beginnende serialkiller. Denk dat íe vroeger, toen ie een klein jochie was, ook beesten heeft gevild.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:31:54 #117
80382 manny
30 is best veel
pi_50338485
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef Frida-ster het volgende:
Denk dat íe vroeger, toen ie een klein jochie was, ook beesten heeft gevild.
Dat geldt voor zeker de helft van de jochies uit mijn buurt vroeger, dus dan kun je nog wat verwachten...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50338575
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Elvislives het volgende:
die fiets is óf van zijn zusje, of gejat, want hij is véél te laag. Kan natuurlijk niet icm zulke schoenen!
Tis dan ook een damesfiets.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 11 juni 2007 @ 19:22:20 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50342404
Ik denk wel dat hij meer weet dan dat hij zegt...
  maandag 11 juni 2007 @ 19:57:48 #120
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_50343986
Joran wilde haar niet. ze werd boos en verdrietig en pleegt zelf moord in de zee.

case closed.
pi_50346327
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Joran wilde haar niet. ze werd boos en verdrietig en pleegt zelf moord in de zee.

case closed.
sure daarom verzint hij al die verklaringen en dnek je echt dat 't zo makkelijk gaat om JEZELF in de zee te verdrinken?
Haleloeja
  maandag 11 juni 2007 @ 20:53:42 #122
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_50346778
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef Gelderland het volgende:

[..]

sure daarom verzint hij al die verklaringen en dnek je echt dat 't zo makkelijk gaat om JEZELF in de zee te verdrinken?
ze was dronken toch?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:01:53 #123
97934 ASroma
Flamboyant
pi_50515436
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Het_Biertje het volgende:

case closed.
misschien had ze het van tevoren al wel gepland? Weekje losgaan en dan aan het eind de pijp uit. Als je kijkt naar haar leven en dan met name die familie is dat niet zo gek. Je zult maar zo n moeder hebben En idd misschien was de afwijzing van joran wel de druppel om gewoon een eind in zee te gaan zwemmen, kramp----verdrinken----lichaam met de stroming mee---is nu ergens bij afrika aangevreten als niet opgegeten door haaien

is er verder eigenlijk nog nieuws in deze zaak?
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 16:56:25 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_50522174
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef Frida-ster het volgende:
Engerd.
Hij schijnt toch enigzins oversexed te zijn.
Waar lees je dat en waar blijkt dat uit
quote:
Snap niet dat er meiden voor hem vallen,
quote:
hij 's écht creepy.
Waarom
quote:
Hij lijkt op een beginnende serialkiller.
Welke overeenkomsten zijn er dan en plaats eens wat voorbeelden...
quote:
Denk dat íe vroeger, toen ie een klein jochie was, ook beesten heeft gevild.
Hoezo? Misschien was hij wel allergisch voor beesten en kwam hij niet met hen in aanraking, nietlevend én niet doos
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:59:55 #125
28167 matthijst
pi_50522265
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:56 schreef Loedertje het volgende:
Uitzending gezien, of niet? Gast schijnt aardig rondgeneukt te hebben

En creepy: kijk die enge kop van hem, zou me niks verbazen als hij d'r vermoord heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')