alles is speculieren, MAAR; waarom zou je een ander verhaal op houden als er nog niets is gebeurd. De pers/sensatiezoekers waren er pas later bij.... Waarom zou je de waarheid in eerste instantie niet vertellen, dan ben je van alles af... door dat gedraai komen er juist sensatiezoekers en huigerige pers...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:36 schreef fokje het volgende:
al het gedraai is mijns inziens gerelateerd aan de angst van die jongens voor de agressieve red necks, sensatiezoekers en de hijgerige pers die zich in no time hebben verzameld op dat eiland.
De moeder stond de volgende nacht aan de poort van de woning van v/d Sloot. met opgetrommelde FBI (???)o.i.d. heel raar allemaal (kennisen van die familie ofzo?). Toen was de politie nog helemaal niet bezig met deze zaak. Hoe dat exact gegaan is weet ik niet, ik weet wel dat die moeder er al heel vroeg was en de nodige stampij heeft lopen te trappen. Wat natuurlijk wel logisch is, daar niet van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
alles is speculieren, MAAR; waarom zou je een ander verhaal op houden als er nog niets is gebeurd. De pers/sensatiezoekers waren er pas later bij.... Waarom zou je de waarheid in eerste instantie niet vertellen, dan ben je van alles af... door dat gedraai komen er juist sensatiezoekers en huigerige pers...
nou, dan is Joran zeer zeker een psychopaat, want liegen is iets wat hij constant doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat is juist het kenmerkende aan psychopaten.
Een heel specifiek verschijnsel bij psychopathie is het ziekelijk liegen. Een psychopaat kan een uitgebreid web van leugens vertellen om daar later zijn voordeel mee te kunnen doen. Hij kan bijvoorbeeld iemand financieel voordeel of romantiek in het vooruitzicht stellen, maar het verantwoordelijkheidsgevoel om aan de geschapen verwachtingen te voldoen, ontbreekt volledig. Het komt voor dat het liegen zodanig een tweede natuur geworden is, dat het ook gebeurt zonder dat de psychopaat er een concreet plan mee heeft. Opvallend is voorts dat zij zich enerzijds gedragen als mensen die in de hoek zitten waar “de klappen” vallen en anderzijds zich voordoen als iemand die “het gemaakt” heeft.
quote:'Politie Aruba bedreigd door FBI'
WILLEMSTAD/ORANJESTAD - De Amerikaanse federale politie FBI heeft politie en justitie op Aruba in de zaak van de verdwenen studente Natalee Holloway stelselmatig gedwarsboomd.
De verdwenen studente Natalee Holloway.
Dat meldde Amigoe, Nederlandstalig dagblad voor de Nederlandse Antillen en Aruba, dinsdag.
Amigoe baseert zich op video-opnames die de Nederlandse producente Renée Gielen heeft gemaakt van de verklaring van voormalig politiecommissaris Gerold Dompig, die was belast met het Holloway-onderzoek. ,,You do your own dirty work (Doe jij je eigen vuile werk),’’ werd Dompig door een hoge FBI-functionaris te kennen gegeven, aldus de krant. ,,Ik en ook de hoofdofficier van justitie van Aruba hadden niet alleen te maken met de enorme druk van de FBI, die in ’no time’ op het eiland was, wij werden ook tegengewerkt en er was zelfs sprake van regelrechte bedreiging.’’
Gielen heeft diverse mensen op Aruba gesproken over de zaak, die daarmee in een geheel nieuw licht komt te staan. Zo zou er direct na de verdwijning van het meisje een ambulancevliegtuig op Aruba zijn geland om haar naar de VS te vliegen als zij zou zijn gevonden. Volgens de mensen die Gielen aan het woord heeft gelaten, speelde de moeder van Natalee een dubieuze rol in de zaak. Verder zet Gielen onder meer vraagtekens bij het feit dat de medestudenten met wie Natalee naar Aruba was gereisd nooit goed zijn gehoord. (ANP)
Bron.
of juist wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef brooklynzoo het volgende:
de werkelijke dader is nog altijd niet in de pers genoemd.
Yup, beetje weird blijft het allemaal wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Lassekjus het volgende:
Iemand netwerk gezien 10 min geleden?
nee? doe es vertellen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Lassekjus het volgende:
Iemand netwerk gezien 10 min geleden?
duurt altijd eventjes maar komt vast wel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:14 schreef Qwea het volgende:
staat ie al op uitzending gemist.nl ?
Welk drugspand. Sommigen hebben het niet gezien hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Lassekjus het volgende:
Ik snap op zich best dat ze de politie op Aruba niet betrokken bij de zaak.
Wat moeten die koekebakkers nou onderzoeken met de kennis die zij hebben.
Het meest vreemd vond ik de afhandeling bij het drugspand en dat ze moeilijk deden om 4000,- bij elkaar te krijgen.
Heel apart. Waarom heeft de moeder van Natalee hier nooit wat over gezegt in de pers.
Breng wel een heel ander licht op de zaak.
doet nie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef CoT het volgende:
Netwerk uitzending staat online, ff kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=4971839&md5=7db40e9da83d1d5768c710eb369647ee
Je moet zoeken op titel, dan "N", netwerk klikken, staat die bovenaan(klik op meer...)quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
doet nie.
En als ik zoek op netwerk kan ik enkel die van gisteren vinden
Je hoeft het niet te kijken hoor, dat is weer links gehuil tegen Amerika. Ze betrokken nog net niet President Bush er bijquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
hebbes. ff chekcen
Ga ff naar de politie, je weet er meer van zo te zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Die gasten van netwerk zien overal en altijd maar een conspiracy.
Natalee is mors dood gemaakt door Joran en de gebroeders Kalpoe en vaders joran weet er meer van af.
Ik ga nergens naar toe, heel invloed-rijk-amerika staat massaal achter de familie holloway, het is een kwestie van tijd voor dat de daders worden ontmaskerd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef CoT het volgende:
[..]
Ga ff naar de politie, je weet er meer van zo te zien
Ik denk dat ze je heel hard gaan uitlachen
haha dan heb jij niet goed naar de verklaringen van Joran geluisterd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Dus ze zat in een drugspand? wtf dus dan is joran onschuldig.
punt.
nee, ze hebben er toch niet gevonden in dat pand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Dus ze zat in een drugspand? wtf dus dan is joran onschuldig.
punt.
Joran heeft het anders never over een drugspand gehad. linkje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha dan heb jij niet goed naar de verklaringen van Joran geluisterd.
ik durf trouwens voor een krat HJ te wedden dat de moordenaar van 11 september ook achter de aanslagen van N. Hollowee zit.quote:Jij bent overigens wel het bewijs van een simpele ziel, die makkelijk via de media te indoctrineren is.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:48 schreef Het_Biertje het volgende:
ik durf trouwens voor een krat HJ te wedden dat de moordenaar van 11 september ook achter de aanslagen van N. Hollowee zit.
Het is aannemelijker dat stiefpappa niet zo blij was met alle commotie en rotzooi rondom zijn drugsgebruikende feestbeeststiefdochter. Dochter gevonden, half in coma van de troep, prakken haar in een auto/vliegtuig/heli, madam gaat daar ter plaatste dood en je dumpt haar ergens in de oceaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Die gasten van netwerk zien overal en altijd maar een conspiracy.
Natalee is mors dood gemaakt door Joran en de gebroeders Kalpoe en vaders joran weet er meer van af.
dat klinkt nou niet echt vol overtuiging hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar dat ze niet meer leeft is toch wel 100% zeker denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |