abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 15:21:26 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50092700
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:56 schreef Xith het volgende:
Dit sletje krijgt echt te veel aandacht.. We willen altijd zo graag van deze soaps..
teveel aandacht? hoezo teveel aandacht. Ze is vermist, misschien zelfs wel dood. Zo'n zaak kan IMHO geen aandacht genoeg krijgen

Of kreeg marianne vaatstra ook teveel aandacht?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 4 juni 2007 @ 15:22:37 #77
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_50092721
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Mwoah, op zich wel. Maar ik vraag me af of de huis-tuin-keuken speurwerkjes van hem te vergelijken zijn met deze zaak.
Ach Okan O, Peter van O en de zaak het echtpaar Muller hadden ook geen lijken en veroordeling totdat Peter R. de Vries zich er mee ging bemoeien. Uiteindelijk zijn ze allemaal veroordeeld na zijn inmenging.

Heb nu al medelijden met vriend Joran.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_50092751
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:22 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ach Okan O, Peter van O en de zaak het echtpaar Muller hadden ook geen lijken en veroordeling totdat Peter R. de Vries zich er mee ging bemoeien. Uiteindelijk zijn ze allemaal veroordeeld na zijn inmenging.

Heb nu al medelijden met vriend Joran.
Grijnz, joran en zijn vader zijn zo parra als een malle, nu Peter letterlijk in hun nek zit te hijgen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50092930
ben benieuwd of Peter nog verder gaat, of dat 't voor hem nu afgedaan is....
Love is in the air!
  maandag 4 juni 2007 @ 15:33:05 #80
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50092965
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

teveel aandacht? hoezo teveel aandacht. Ze is vermist, misschien zelfs wel dood. Zo'n zaak kan IMHO geen aandacht genoeg krijgen

Of kreeg marianne vaatstra ook teveel aandacht?
Nou ja, de aandacht voor dode vermiste mooie meisjes is wel een beetje oneerlijke verdeeld, vind je ook niet?
pi_50093003
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:59 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Dat het een sletje was, is nog geen reden om alles maar in de doofpot te stoppen.
Zelfs al was ze daar om wezen te helpen.. 'tis maar 1 persoon en hoeveel andere mensen die verdwijnen krijgen nou 2jaar non-stop aandacht?
pi_50093152
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:31 schreef Landgeld het volgende:
ben benieuwd of Peter nog verder gaat, of dat 't voor hem nu afgedaan is....
Grijnz, dan ken je Peter nog niet..... Die slaat toe op de momenten dat zijn opponenten en kijkers het niet verwachten

Peter is echt een pittbull, als hij zich 1 keer vast bijt, dan zul je hem moeten afmaken, want anders laat hij niet meer los en hij is ook niet zo makkelijk om de tuin te leiden zoals justitie en politie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 4 juni 2007 @ 15:40:50 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50093217
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Grijnz, dan ken je Peter nog niet..... Die slaat toe op de momenten dat zijn opponenten en kijkers het niet verwachten

Peter is echt een pittbull, als hij zich 1 keer vast bijt, dan zul je hem moeten afmaken, want anders laat hij niet meer los en hij is ook niet zo makkelijk om de tuin te leiden zoals justitie en politie.
jezus, ken jij die vent persoonlijk ofzo. Peter is in 9 v/d 10 gevallen een lapzwans
  maandag 4 juni 2007 @ 15:41:50 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50093246
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:34 schreef Xith het volgende:

[..]

Zelfs al was ze daar om wezen te helpen.. 'tis maar 1 persoon en hoeveel andere mensen die verdwijnen krijgen nou 2jaar non-stop aandacht?
non stop? Ik heb al een poos (afgezien van gisteren) niets meer van haar gehoord hoor. Kan aan mij liggen ofcourse...
pi_50093410
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

jezus, ken jij die vent persoonlijk ofzo. Peter is in 9 v/d 10 gevallen een lapzwans
Peter is dus geen lapzwans, als we hem niet hadden, dan had de politie en justitie nog slechter gefunctioneerd.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:06:37 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50096297
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Peter is dus geen lapzwans, als we hem niet hadden, dan had de politie en justitie nog slechter gefunctioneerd.
meningen verschillen hea
pi_50096488
Als Peter dit weet op te lossen dan pwned hij niet alleen de Nederlandse justitie voor de zoveelste keer, maar ook de FBI. Dat zou wel gaaf zijn.
pi_50096962
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

meningen verschillen hea
Dat van mij was geen mening hoor, maar een feit.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:27:23 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50097071
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat van mij was geen mening hoor, maar een feit.
Dan moet ik je toch mededelen dat je het mis hebt. maar goed, dit topic gaat niet over de vries, maar over holloway....

maandag 4 juni 2007 @ 17:32:52 #90
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_50097263
NH laat zich gewoon van achteren neuken nu in een bosje ergens in een zuid amerikaans landje. Ze was gewoon keizat om aan het lijntje gehouden te worden door mams, de geldwolf. Ze heeft 1 kansje gekregen, en de vogel is gevlogen.

Niks vermoord. Over 4 jaartjes komt haar boek uit.
zo goed..?
pi_50097313
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:32 schreef Diepvriez het volgende:
NH laat zich gewoon van achteren neuken nu in een bosje ergens in een zuid amerikaans landje. Ze was gewoon keizat om aan het lijntje gehouden te worden door mams, de geldwolf. Ze heeft 1 kansje gekregen, en de vogel is gevlogen.
2de kans, een paar maanden voor haar verdwijning was ze al een keer weggelopen nadat ze pappie's bankrekening had geplunderd.

Maar goed, Peter R. de Vries!
  maandag 4 juni 2007 @ 17:48:55 #92
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_50097782
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:32 schreef Diepvriez het volgende:
En daarom heeft ze ook de schoenen van Joran gejat
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 4 juni 2007 @ 22:47:34 #93
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_50110186
Snap niet dat er vanuit Amerika niet wat 'maatjes' van Holloway naar Nederland op vakantie komen, Joran kidnappen en op z'n Jack Bauers ondervragen; kleine teen eraf knippen en eens kijken of ie al weet waat Natalee ook alweer begraven ligt
Haters everywhere but I don't really care.
pi_50110365
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef matthijst het volgende:
Snap niet dat er vanuit Amerika niet wat 'maatjes' van Holloway naar Nederland op vakantie komen, Joran kidnappen en op z'n Jack Bauers ondervragen; kleine teen eraf knippen en eens kijken of ie al weet waat Natalee ook alweer begraven ligt
Dat gebeurt ook nog wel een keer als het aan moeder Hollloway ligt. Eerst proberen ze gewoon via de politiekcorrecte weg het onderste uit de kan te halen.....
pi_50111156
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef matthijst het volgende:
ja, snap ik ook niet Iedereen kan zo opzoeken waar hij nu woont/leeft etc. In de VS zijn echt veel mensen WOEDEND en denken dat hij 't edaan heeft. Ik zou me voorstellen dat die ouders wel iemand inhuren om hem idd op te pakken en hem zo martelen datie gaat praten.

het heeft nu toch wel lang genoeg geduurd lijkt me..
Love is in the air!
pi_50143563
Er zit momenteel toch een Nederlands team dat de zaak opnieuw uitzoekt. Ik denk dat ze nog hopen dat zij Holloway vinden.
pi_50144155
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Ik zou me voorstellen dat die ouders wel iemand inhuren om hem idd op te pakken en hem zo martelen datie gaat praten.

Jij denkt dat een verklaring verkregen onder marteling ook maar enig bewijs vormt?
Pappie en mammie Holloway zullen dan waarschijnlijk langer de bak in gaan dan Joran vd Sloot.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:24:49 #98
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_50144914
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Fides het volgende:

Jij denkt dat een verklaring verkregen onder marteling ook maar enig bewijs vormt?
Pappie en mammie Holloway zullen dan waarschijnlijk langer de bak in gaan dan Joran vd Sloot.
Gaat er niet om of er bewijs is, maar dat ze het lichaam van hun dochter misschien nog kunnen begraven....

Koop een ticket naar Italie, boek daar een huisje voor 4 weken. Huur er een auto bij. Rij naar Nederland, kidnap vd Sloot. Martel hem net zo lang tot hij verteld wat er met Natalee gebeurd is. Maak hem af, begraaf hem ergens op de hei / bos / zandvlakte naar keuze. Rij terug naar Italie, chill nog even aan het zwembad en vlieg terug naar de VS...

Case closed.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_50168403
Vreemd blijft dat alleen het gedeelte van het huis waar Joran woonde op Aruba is onderzocht. Waarom niet het gehele terrein en het huis van z,n pa?
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:37:47 #100
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_50168729
Men moet wel oppassen dat er geen tunnelvisie ontstaat, want op deze manier kan men nooit meer objectief naar de feiten kijken. Hierdoor krijg je een bepaalde 'bias' en vul je alle mogelijke feiten cognitief in als ''hedunnit'. Misschien was hij medeplichtig en hebben zijn vrienden haar vermoord. Of misschien is het een ander persoon.

Ipv bovenaan het trechtermodel te zoeken, begint men onderin.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')